Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Dylematy szefów zespołów handlowych(Audiobook na CD)

Skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,90 zł
27,49
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 12,41 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Słowa kluczowe: książka

Dylematy szefów zespołów handlowych

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują:

Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach.

Zarządzasz zespołem handlowym?
Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać?
Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli?
W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja?
Czujesz potrzebę fachowego wsparcia aby dokonać zmian?

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmmniej na jedno z powyższych pytań to nasza Audioteka jest kierowana właśnie do Ciebie! Dobrze wiesz, że bez efektywnego zespołu nie ma skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie nie ma szans na zrealizowanie napiętych planów sprzedażowych. Podpowiemy Ci jak wyciągnąć z Twoich pracowników to, co w nich najlepsze, jak reagować na działania handlowców niezgodne z Twoimi założeniami, jak zbudować efektywny, zintegrowany zespół na miarę Twoich potrzeb.

Czas to pieniądz!

"Efektywne wykorzystanie czasu to jeden z sekretów najskuteczniejszych handlowców. Dlatego, jeżeli spędzasz czas na podróżach do klientów, ten audiobook na pewno przypadnie Ci do gustu. Esencja najlepszych porad ekspertów sprzedaży, którzy dzielą się praktycznymi rozwiązaniami zwiększającymi Twoje wyniki. Plus, dwie porady specjalnie ode mnie, a wszystko to, by pomóc Ci napędzać sprzedaż w każdej wolnej chwili!" [Izabela Krejca-Pawski]

Audioteka to 80 minut skutecznych porad dla zarządzających zespołami handlowymi oraz dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Prezentujemy praktyczne case study z życia działów handlowych. Te zagadnienia dotyczą również Ciebie, dlatego nie rozwiązuj problemów na oślep. Oszczędź sobie czasu, korzystając z doświadczeń innych, a jego nadmiar przełóż na prezentację wartości swoich produktów!

Zawartość audiobooka:

Jak zarządzać handlowcem, który sam był kiedyś menedżerem?
Jak zarządzać sprzedawcami-kolegami?
Jak obniżyć prowizje?
Jak zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji?
O co pytać kandydatów szukając gwiazd sprzedaży?

To tylko niektóre z zagadnień, na które mamy gotowe odpowiedzi. Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Zatem, zamów już teraz!

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Strategia prze-myślenia elementarz sukcesu czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzysk

TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?N...

Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej k...

Kapłanka miłości

„Kapłanka miłości” to opowieść o życiu Ninon de Lenclos (1620-1705), słynnej kurtyzany francuskiej znanej z piękności, wiecznej młodości, dowcipu i kultury, uwielbianej przez wybitnych ludzi epoki (Boileau, La Fontaine, Racine, Molier). Int...
Wkrótce
w sprzedaży

Factfulness

Ile dziewcząt kończy szkołę podstawową w krajach o niskich dochodach? Jaka jest obecnie średnia długość życia? To pytania stawia autor, szwedzki profesor zdrowia publicznego i dyrektor Fundacji Gapminder, Hans Rosling. Dowodzi, że większość wykształcon...

Jesteś marką Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Czy wiesz, jaką jesteś marką?Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitoś...

Klient w centrum uwagi

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupi...

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawc...

Dobry szef, zły szef

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Bestseller „New York Timesa”Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne p...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!