Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki na każdy kierunek »
MENU
Nowy semestr z PWN »

Odkryj się(Audiobook na CD)

Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: CD-ROM

Odkryj się

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo…
~ fragment książki

Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.
- Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD)
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa” świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”, „Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377460856
  • EAN: 9788377460856
  • Liczba stron: 1
  • Wymiary: 13.5x19.0cm
  • Waga: 0.07kg
  • Nośniki:
    • #1: Odkryj się (CD MP3)
      • 1. Opatrunek (02:45)
      • 2. Kontakt (03:22)
      • 3. Wprowadzenie (05:08)
      • 4. O autorze (02:05)
      • 5. Zdefiniowanie nagich usług (06:08)
      • 6. Gorzka pigułka (04:44)
      • 7. Wszystkie chwyty dozwolone (10:32)
      • 8. Narada (03:07)
      • 9. O pochodzeniu modelu nagości (03:04)
      • 10. Drugie podejście (11:23)
      • 11. Jazda próbna (07:27)
      • 12. Przygotowanie świadka (04:01)
      • 13. Krzyżowy ogień pytań (10:15)
      • 14. Pierwszy lęk (14:10)
      • 15. Przestępstwo (05:45)
      • 16. Cios poniżej pasa (04:46)
      • 17. Niebezpieczeństwo (07:21)
      • 18. Trzeci lęk (16:06)
      • 19. Pokonanie trzech lęków (20:57)
      • 20. Rozprawa (10:04)
      • 21. Popis (03:48)
      • 22. Rada (03:18)
      • 23. Szybkie czytanie (06:14)
      • 24. Odwet (02:48)
      • 25. Odkrycie (06:22)
      • 26. Karty na stół (04:24)
      • 27. Co podpowiada serce (03:59)
      • 28. O mnie (02:22)
      • 29. Rezygnacja (05:49)
      • 30. Do rzeczy (04:22)
      • 31. Przetwarzanie (05:27)
      • 32. Nagość w szerszym zastosowaniu (01:28)
      • 33. Okropny awans (03:45)
      • 34. Dolewanie oliwy do ognia (06:45)
      • 35. Przedstawienie argumentów (02:43)
      • 36. Dalsze wyjaśnienia (04:50)
      • 37. Przyspieszenie (04:33)
      • 38. Opowieści (08:35)
      • 39. Gratis (07:25)
      • 40. Podstęp (02:02)
      • 41. Zdanie relacji (04:55)
      • 42. Wytrzymałość (03:28)
      • 43. Bałagan (03:10)
      • 44. Porada (03:59)
      • 45. Oczekiwania (03:21)
      • 46. Wrogowie (01:12)
      • 47. Naprzód (07:38)
      • 48. Drugi lęk (08:25)
      • 49. Terapia wstrząsowa (12:08)
      • 50. Pytania i odpowiedzi (08:56)
      • 51. Pokora (03:02)
      • 52. Konsekwencja (05:03)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Dylematy szefów zespołów handlowych

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują:Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach.Zarządzasz zespołem handlowym?Ilu z Twoich podwładnych wie jak sku...

Strategia prze-myślenia elementarz sukcesu czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzysk

TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?N...

Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawc...

Dawaj innym szczęście

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nau...

Dobry szef, zły szef

Jeżeli jesteś szefem, to czy jesteś tym dobrym? W jaki sposób możesz nieustannie szlifować swoje umiejętności i dopingować ludzi, aby dawali z siebie wszystko i byli dumni z faktu, że dla ciebie pracują? Czy zdajesz sobie sprawę, jak twoje słowa...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Bestseller „New York Timesa”Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne p...

Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej k...

Czternasta kolonia

Zaczyna się odliczanie do wielkiej zemsty…Za trzy dni zostanie zaprzysiężony nowy prezydent Stanów Zjednoczonych. Były agent KGB, w którym wciąż płonie nienawiść z czasów zimnej wojny, szykuje się do ataku. Czy wskaz&o...
31,90 zł

Wielbiciel

W lesie niedaleko małej miejscowości w okolicach Augsburga znaleziono zmasakrowane zwłoki młodej kobiety. Policja i bliscy zamordowanej stoją przed prawdziwą zagadką, gdyż kobieta ta zaginęła bez śladu przed kilkoma laty. Dopiero telefon od jej znajome...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!