MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

E-Sprawozdania 102 odpowiedzi na trudne pytania - Outlet

(Kartonowa Foliowana)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

E-Sprawozdania 102 odpowiedzi na trudne pytania - Outlet

d 1 października 2018 r obowiązuje nowelizacja ustawy o rachunkowości, która narzuciła elektroniczną formę sprawozdań finansowych oraz wymóg przesyłania ich do Krajowego Rejestru Sądowego i do Krajowej Administracji Skarbowej. Do wysyłania e-sprawozdań są zobowiązane wszystkie podmioty stosujące ustawę o rachunkowości. Nadal mają one wiele wątpliwości z tym związanych.

Publikacja jest zbiorem odpowiedzi na pytania nurtujące naszych Czytelników. Zostały one uporządkowane w bloki tematyczne dotyczące:

wymagań technicznych, terminów oraz podpisywania e-sprawozdań kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
spółek osobowych, spółek cywilnych i spółek działających w warunkach specjalnych,
jednostek małych i mikroprzedsiębiorców,
podpisywania e-sprawozdań w podmiotach zagranicznych przez członków zarządu i udziałowców,
podpisywania e-sprawozdań przez pracowników biur rachunkowych, księgowych i biegłych rewidentów,
organizacji non profit – stowarzyszeń i fundacji,
formy sprawozdań finansowych związków zawodowych, wspólnot mieszkaniowych, samorządów gospodarczych i spółdzielni mieszkaniowych.

Wyjaśnień udzieliła ekspertka w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości, wykładowczyni i redaktor naczelna „Biuletynu Głównego Księgowego” wydawanego przez INFOR.

Z opracowania można dowiedzieć się m.in.:

Czy fundacje i stowarzyszenia muszą składać e-sprawozdania?
Czy mikroprzedsiębiorcy muszą sporządzić informację dodatkową?
Czy obowiązek złożenia e-sprawozdania może wykonać w imieniu klienta biuro rachunkowe?
Czy data podpisania pliku musi być taka sama jak data wygenerowania pliku XML?
Czy e-sprawozdanie należy wysyłać do KRS i KAS po jego sporządzeniu, czy dopiero po zatwierdzeniu?

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!