Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Feng shui dla biznesu(Miękka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Feng shui dla biznesu

Co się dzieje, kiedy firma nie rozwija się zgodnie z oczekiwaniami właściciela i poniżej swojego potencjału? Co się dzieje, kiedy w firmie mamy do czynienia z zespołem o niskim poziomie efektywności i osiąganych wyników?

Menedżer musi ten problem rozwiązać. Niestety, podejmując różne działania, ignoruje wpływ środowiska (naturalnego i stworzonego przez człowieka, w tym budynków, dróg itp.) na funkcjonowanie firmy.

Większość z nas, analizując swoje życie, zastanawiając się: "dlaczego nie idzie mi tak dobrze, jak iść powinno", zapomina o czynniku tak oczywistym, tak "naturalnym", że przestajemy go zauważać, w ogóle nie bierzemy pod uwagę - o środowisku, w którym żyjemy, które nas otacza.

Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób otoczenie wpływa na rozwój firmy, sukcesy menadżera i możliwości człowieka we wszystkich aspektach jego życia.

A ponadto:

czym jest klasyczne feng shui i czym różni się od powszechnie znanego new age feng shui wykorzystującego kolory, lusterka i przedmioty
jakie firmy, poza Trump Tower w Nowym Jorku, HSBC, Citibank, Microsoft, Bloberg skorzystały z feng shui
jakie elementy domu i firmy wpływają na osiągnięcia i możliwości menadżera, jego stosunki z rodziną, pracownikami i klientami, możliwości rozwoju, finansowe, potencjał do wykorzystania i zdrowie
co możesz zastosować, aby polepszyć życie osobiste i zawodowe (m. in. jak poprawić relacje osobiste i służbowe, wzmocnić pozycje na rynku, lepiej odpoczywać, być zdrowszym i skuteczniejszym, podejmować trafniejsze decyzje)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

Biznes, etyka, odpowiedzialność

Połączenie gospodarki z nauką i techniką oraz ich współdziałanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylematów etycznych. Prezentowana książka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczającym zarówno ...
99,00 zł

Angielsko-polski podręczny słownik handlu zagranicznego + Angielsko-polski słownik skrótów biznesu m

Komplet 2 słownikówAngielsko-Polski Słownik Skrótów Biznesu Międzynarodowego zawiera ok. 45 000 skrótów z następujących dziedzin: cła, handel zagraniczny, makroekonomia, marketing, reklama, transport (mors...

Etyka i biznes Katechizm dla przedsiębiorców

W dynamicznie rozwijającym się świecie coraz wyraźniej jawi się potrzeba niezmiennych odniesień pozwalających porządkować kwestie społeczne, polityczne i ekonomiczne. I temu właśnie służyć ma niniejsza publikacja: to prawdziwa skarbnica wiedzy o tym, c...

Testy w biznesie Standardy i praktyka

Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i w...

Wszystkie sposoby na osiągnięcie sukcesu w show-biznesie

Wszystkie sposoby na osiągnięcie sukcesu w show-biznesie szybko, łatwo, bez umiejętności i poświęcania czasu na naukę: śpiewu, tańca i gry na instrumentach muzycznych Max Longlauder – człowiek „miliona” zainteresowań, kt&o...

Modele biznesu gospodarstw agrowinnych

Koneserzy wina mawiają, że „wino prawdę Ci powie" (in vino veritas), co z perspektywy menedżerskiej może oznaczać, że w „smaku" wina zawarte jest podejście do prowadzenia biznesu winiarskiego. Degustacja jako kluczowa usługa w dro...

Angielski w biznesie

Skuteczna nauka języka angielskiego za pomocą sprawdzonego systemu fiszek:- 500 kartoników z najważniejszymi angielskimi słowami - z wymową i ponad 800 przykładami użycia przetłumaczonymi na język polski- zarys gramatyki w kieszonko...

Zrób to inaczej Przewodnik po sztuce, biznesie i aktywności obywatelskiej

Zbiór praktycznych spostrzeżeń dla wszystkich, którzy stają przed trudnym zadaniem zapewnienia funduszy i wsparcia dla niezależnych działań artystycznych.Książka zawiera szczegółowy opis doświadczeń z tego zakresu, kt&o...

Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!