MENU

Fundraising for Hospitals

(Książka)

Value-Based Healthcare Philanthropy

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 149,29 zł
Najniższa cena z 30 dni: 149,29 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

134,36
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Fundraising for Hospitals

At the core of national efforts to improve the quality of healthcare is a shift to value-based care, a drastic transition from the long-standing focus on volume-based healthcare. This market shift toward values-based health care, inspired by Harvard economist Michael Porter, is considered revolutionary. The now outdated fee-for-service model had incentives to 'do' more. Order more tests. See more patients. Do more procedures. Make more money.

Modern, value-based healthcare is about doing better, not just more. It’s about getting good-quality patient outcomes while using fewer healthcare resources; focusing on the continuum of care for patients rather than episodes of care; encompassing qualities of compassion, empathy, and responsiveness to the needs, values, and expressed preferences of the individual patient; employing evidence-based medicine and proven treatments and techniques; viewing the patient as a unique person, rather than focusing strictly on the illness; recognizing that family and friends are essential supports for the patient's healing process; and being transparent, upfront, and honest with information so patients can make informed decisions with us.

Healthcare philanthropy is also in a state of transition. Like healthcare professionals, hospital fundraisers are also being asked to challenge assumptions and look for ways to do better instead of just doing more.

Fundraising for Hospitals: Value-Based Healthcare Philanthropy, by William J. Mountcastle, draws parallels between the fundamental changes in patient care and in healthcare fundraising. Just like 'value-based care' focuses on value, not volume, Mountcastle sees 'value-based healthcare philanthropy' as focusing on people, not money.

Mountcastle points out that the medical community is coming up with strong incentives to encourage doctors to spend more time with their patients, more time educating their patients, and more time listening to their patients and soliciting input when considering various testing and treatment options. He urges hospital fundraising teams to come up with strong incentives to spend more time listening and building relationships with philanthropic investors, learning about philanthropic investor needs and preferences, and building strong personal connections based on trust, responsiveness, and mutual benefit.

Mountcastle has developed a methodology to help hospital fundraising teams succeed with value-based healthcare philanthropy based on these five key drivers of value-based philanthropy:

  1. Demonstrating your value to clearly show impact
  2. Maximizing the value of your core programs
  3. Measuring your value to ensure high performance and effectiveness
  4. Investing in value to build an amazing organization
  5. Sustaining value to make a profound difference in the health of your community

Contents

Chapter One: Demonstrating Your Hospital’s Value to Clearly Show Impact

Chapter Two: Maximizing the Value of Your Fundamental Fundraising Programs

Chapter Three: Measuring the Value of Your Fundraising to Ensure High Performance ' Effectiveness

Chapter Four: Investing in Value to Build an Amazing Organization

Chapter Five: Sustaining Value to Make a Profound Difference in the Health of Your Community

Chapter Six: Concluding Thoughts

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

44,10 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
76,12 zł
87,00 zł

This is Marketing

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and p...
81,37 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
39,20 zł
49,00 zł

Ziemia - duch - Reduta

Mieczysław Limanowski (1876–1948) – wybitny geolog, człowiek teatru, za życia wzbudzał skrajne emocje. Jedni uważali go za człowieka twórczego i inspirującego, inni – za oryginała, a nawet niebezpiecznego dziwaka. Bez Limanowsk...
62,91 zł
69,90 zł

Po lewej stronie sali

26 listopada 1937 roku rektor Uniwersytetu Stefana Batorego w Wilnie, ks. prof. Aleksander Wójcicki, wprowadza zarządzenie w sprawie „porządku zajmowania miejsc w salach wykładowych”, zwyczajowo nazywane „gettem ławkowym”...
70,89 zł
78,77 zł

Seven Simple Strategies to Creating a Wildly Successful Fundraising Program

Are you not meeting your fundraising budget? Do you dread presenting that next financial report? Were your fundraising results less than you expected? Are you perplexed because even though your fundraising results are good, your nonprofit can never ...
70,89 zł
78,77 zł

Fundraising for Introverts

Finally! Celebrate the untapped power introverted fundraisers offer to nonprofit communities worldwide, with an experienced guide who sees you and hears you because he is an introvert, too! It's time to break free from the biggest stereotype holding...
63,54 zł
70,60 zł

250+ Fundraising Ideas for Your Charity, Society, School and PTA

Containing over 250 practical and effective fundraising ideas, this is an essential book for anyone raising money for charities, hospices, societies, churches, clubs, as well as schools and their PTA. From the sublime (a sponsored blindfold) to the...
106,43 zł
118,25 zł

Fundraising 401

This is not a 'how to' book. Not in the conventional sense. 'How to' fundraising books have, unfortunately, flooded the market. What you’ll rarely find on the bookshelves of our profession is a guide to thinking deeply about fundraising. That&...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!