Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Google AdWords w praktyce(Miękka)

Skuteczna reklama w internecie

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: reklama Google Internet

Google AdWords w praktyce

Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego - wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.

Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przemysław Modrzewski

Specjalista ds. marketingu on-line, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem kompleksowymi strategiami promocji produktów i usług przy pomocy wielu narzędzi marketingu internetowego. Od ponad 3 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii Google AdWords. Prowadził i nadzorował kampanie kilkudziesięciu produktów i usług, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i firm z sektora MSP.

W swojej działalności naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem wartością klienta (LTV) i strategiami produktowymi budującymi kapitał klienta w branżach o wysokiej konkurencyjności.

Wolny czas wypełniają Mu: nauczanie sztuk walki, nurkowanie i turystyka wysokogórska. Autor prowadzi prywatny blog dotyczący marketingu w wyszukiwarkach internetowych – www.marketinglab.pl.

Spory korporacyjne w praktyce arbitrażowej - perspektywa polska i niemiecka

Publikacja Spory korporacyjne w praktyce arbitrażowej – perspektywa polska i niemiecka jest zbiorem artykułów na temat zdatności arbitrażowej sporów korporacyjnych z dwóch perspektyw: polskiej i niemieckiej. Są to wystąpienia...
49,00 zł

HARTY Endodoncja w praktyce klinicznej

Nowoczesny podręcznik obejmujący najistotniejsze aspekty z zakresu endodoncji.Publikacja skierowana jest przede wszystkim do studentów stomatologii, może być również cennym źródłem informacji dla lekarzy stomatologów p...

Testowanie oprogramowania w praktyce

Drugi tom niezwykle życzliwie przyjętej przez Czytelników serii Testowanie oprogramowania w praktyce to kontynuacja idei opisywania przez praktyków – dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. <...

Stomatologia estetyczna w praktyce klinicznej

Stomatologia estetyczna jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin stomatologii. Jej głównym celem jest poprawa wyglądu estetycznego uzębienia i twarzy. Niestety jest to dość trudna materia, a efekt końcowy poszczególnych zabieg&...

Psychologia w praktyce medycznej

Jest to kompendium wiedzy psychologicznej niezbędnej w praktyce medycznej, napisane w sposób przystępny i zrozumiały dla osób, które nie są specjalistami w dziedzinie psychologii. Autorzy szczególny nacisk położyli na aspekt...

Ekspozycja zawodowa w praktyce

Kontakt z materiałem biologicznym potencjalnie zakaźnym jest jednym z najczęstszych i najpoważniejszych zagrożeń dla pracowników ochrony zdrowia. Ryzyko zakażenia istnieje najczęściej na skutek zranienia skóry skażonym ostrym narzędziem. ...

Troll 1 Język duński teoria i praktyka Poziom podstawowy

Pierwszy w Polsce podręcznik do nauki języka duńskiego łączący dwie funkcje: teoretyczną i praktyczną. Książka zawiera szczegółowy opis podstawowych zagadnień gramatyki duńskiej, wzbogacony przykładami oraz uzupełniony licznymi ćwiczeniami. Na k...

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji

W książce omówiono podstawy teoretyczne zadań optymalizacji, rodzaje tych zadań oraz metody ich rozwiązywania. Szczególny nacisk położono na formułowanie problemu i jego zapis, które są tak samo ważne jak wybór odpowiedniego...

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!