Google AdWords w praktyce
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego - wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Teoria i praktyka
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Reklama, Promocja
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Teoria i praktyka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Teoria i praktyka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Reklama, Promocja
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301156022
-
EAN:
978830115602201
-
Liczba stron:
374
-
Wymiary:
17.0x24.0cm
-
Waga:
0.53kg
Przemysław Modrzewski
Specjalista ds. marketingu on-line, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem kompleksowymi strategiami promocji produktów i usług przy pomocy wielu narzędzi marketingu internetowego. Od ponad 3 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii Google AdWords. Prowadził i nadzorował kampanie kilkudziesięciu produktów i usług, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i firm z sektora MSP.
W swojej działalności naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem wartością klienta (LTV) i strategiami produktowymi budującymi kapitał klienta w branżach o wysokiej konkurencyjności.
Wolny czas wypełniają Mu: nauczanie sztuk walki, nurkowanie i turystyka wysokogórska. Autor prowadzi prywatny blog dotyczący marketingu w wyszukiwarkach internetowych – www.marketinglab.pl.