Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Google AdWords w praktyce(Miękka)

Skuteczna reklama w internecie

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: reklama Google Internet

Google AdWords w praktyce

Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego - wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.

Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przemysław Modrzewski

Specjalista ds. marketingu on-line, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem kompleksowymi strategiami promocji produktów i usług przy pomocy wielu narzędzi marketingu internetowego. Od ponad 3 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii Google AdWords. Prowadził i nadzorował kampanie kilkudziesięciu produktów i usług, zarówno dla dużych przedsiębiorstw, jak i firm z sektora MSP.

W swojej działalności naukowej zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem wartością klienta (LTV) i strategiami produktowymi budującymi kapitał klienta w branżach o wysokiej konkurencyjności.

Wolny czas wypełniają Mu: nauczanie sztuk walki, nurkowanie i turystyka wysokogórska. Autor prowadzi prywatny blog dotyczący marketingu w wyszukiwarkach internetowych – www.marketinglab.pl.

    Polecamy

    Inne autora

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!