Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU

Copywriting internetowy(Miękka)

4.00  [ 5 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,00 zł
31,20
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,80 zł
Stan magazynowy:Średnia ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 200 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
9,99 zł
Kurier pocztowy
11,99 zł
Paczkomaty InPost
11,99 zł
Kurier
16,99 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
12,99 zł
Kurier pocztowy
14,99 zł
Kurier
19,99 zł
Słowa kluczowe: kopiowanie copywriting internet

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

(Maciej Dutko)

Partner wydania:

Allegro

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Maciej Dutko

Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki (doktorat na Uniwersytecie Wrocławskim). Autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi). Od 2007 szkoleniowiec współpracujący z Allegro.pl.

W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i serwisów internetowych w TVP Wrocław. Autor książki Domeny internetowe oraz artykułów dla miesięcznika Wydawca.

    Polecamy

    Inne autora

    Inni Klienci oglądali również

    Socialized! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową

    Jest to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy...
    Produkt
    niedostępny

    Kwalifikacja E.14 Tworzenie aplikacji internetowych Część 3 Podręcznik do nauki zawodu

    Technik informatyk nie jest zwykłym użytkownikiem komputerów. Jeśli uczeń wybiera szkołę o takim profilu, z czasem staje się prawdziwym komputerowym ekspertem.Kwalifikacje wyodrębnione w zawodzie technik informatyk dotyczą między inn...
    Produkt
    niedostępny

    React w działaniu Tworzenie aplikacji internetowych

    Do niedawna utworzenie interfejsu użytkownika było prawdziwym wyzwaniem. Interfejs musi przecież działać w przewidywalny sposób na różnych przeglądarkach i urządzeniach, musi zapewniać adekwatną obsługę wprowadzanych danych oraz umożliwia...
    89,00 zł

    Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

    „Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych o...
    Produkt
    niedostępny

    Tworzenie stron internetowych Podręcznik Kwalifikacja E.14.1

    Podręcznik do kształcenia w zawodzie technik informatyk we wszystkich typach szkół oraz do samodzielnej nauki dla wszystkich, którzy chcą się nauczyć tworzenia stron www.Zawiera wszystkie treści niezbędne do zdania egzaminu w ...

    CSS Witryny internetowe szyte na miarę

    Kaskadowe arkusze stylów (CSS) to technologia, która pozwoliła oddzielić treść od formy jej prezentacji. Dzięki temu tworzenie stron stało się prostsze i przyjemniejsze. Uzyskanie spójnego wyglądu witryny i błyskawiczne wprowadzani...

    Nowoczesne aplikacje internetowe MongoDB Express AngularJS, Node.js

    Poznaj nowe podejście do aplikacji internetowych!Tradycyjne aplikacje internetowe składały się z dwóch elementów — ciężkiego back-endu odpowiadającego za przetwarzanie danych, ich walidację i przechowywanie oraz z klienta, kt&...
    44,10 zł

    Rola internetowych poradni językowych w procesie normalizacji pisowni polskiej

    Książka jest wynikiem analizy około 2,5 tys. porad językowych z zakresu ortografii zamieszczonych w Internecie przez Poradnię Językową PWN, e-poradnie uniwersyteckie, poradnię PWSZ w Chełmie oraz Telefoniczną Poradnię Językową UG. Obejmuje historię i ...
    129,00 zł

    Domena internetowa jako przedmiot polubownego rozstrzygania sporów

    W książce zawarto analizę krajowego i zagranicznego systemu polubownego z uwzględnieniem specyfiki polskiego arbitrażu domenowego. Wykazano różnice między rozstrzyganiem sporów domenowych przez krajowe sądy powszechne i arbitrażowe oraz o...

    Recenzje (4):

    Najnowsze | Najbardziej pomocne
    Paulina
    Dodano: 12.06.2011 22:27:26

    Choć nie przepadam za tego typu poradnikami, to prostota i humor z jakimi został on napisany sprawiły, że czytało się go szybko i lekko.

    Copywriting to pisanie tekstów marketingowych, w tym przypadku w internecie. Autor, wieloletni praktyk, uczy jak robić to sprawnie, skutecznie i jak unikać prostych błędów.

    To może jeszcze o tych błędach bo uśmiałam się dzięki nim setnie. Oto kilka przykładów "skutecznego" marketingu z allegro: "bluzeczka w kolorze ciemnej eozyny", "super torebka w kolorze ZGNITEJ zieleni", "woal w białe strupki" i wreszcie "Sukienka nowa nie używana stan sokienki całkiem nowa kolor szara zczarna biała z kwiatami i po srebrzana".

    Chyba sobie kupię taką ekstrawagancką "sokienkę" i owinę się woalem w białe strupki...

    Wracając do książki, to jest to wygodny poradnik marketingu w sieci, przydatny jeżeli sami chcemy się w to pobawić, np. na serwisach aukcyjnych.

    Ocena: 
    Adam B.
    Dodano: 26.02.2011 18:25:47

    Przeczytałem książkę i uważam, że jest nieporozumieniem, że PWN coś takiego wydał. Autor powtarza trochę podstawowych wiadomości, które gdzieś przeczytał i gdzieś usłyszał. Wiedzę ma niewielką i chyba żeby przekroczyć 100 stron pisze o rzeczach niezwiązanych z tematyką książki, bo pisze m.in. o cross-sellingu (co to ma wspólnego z copywritingiem?).

    Wiele przytaczanych przykładów jest czerpanych wprost z arenałów internetowych cwaniaków i z poważnym copywritingiem ma niewiele wspólnego.

    W każdym pisaniu ważny jest styl, a styl Pana Dutki można orkeślić jednym słowem - nijakość.

    W kilku miejscach człowiek popełnia bardzo poważne błędy merytoryczne. Bo napisanie, że Attension (uwaga) i Action (działanie) w modelu AIDA to są stany emocjonalne, świadczy o tym, że dla autora emocją może być wszystko.

    Podsumowując - książka jest chałturą napisaną przez dyletanta - szkoda że PWN dał się na to złapać.

    Ocena: 
    Emil
    Dodano: 15.01.2011 19:11:23

    Książkę "pochłonąłem" w 4 godziny, dokładnie przeanalizowałem każdy wyraz - jestem pod wrażeniem. Praktyczny poradnik na temat kreatywnego tworzenia tekstów. Dzięki tej książce dowiedziałem jakie błędy popełniam - i już teraz biorę się za ich poprawienie. Lektura godna przeczytania, a cena za nią jest niewielka.

    Ocena: 
    Teresa Tobiasz
    Dodano: 16.10.2010 12:36:52

    Książkę kupiłam wczoraj i dosłownie "połknęłam" ją w ciągu kilku godzi. To już druga publikacja tego Autora jaką czytałam - muszę powiedzieć, że książki Macieja Dutko czyta się tak, jak powieści Stephena Kinga - "akcja" po prostu wciąga, mimo że to książki... informatyczne. "Copywriting internetowy" jest nie mniej pasjonujący, niż "Zielona Mila". A każdy kolejny przykład w fantastyczny sposób pozwala zrozumieć intrygujące niuanse tworzenia perswazyjnych tekstów marketingowych. Polecam szczerze!

    Ocena: