Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Copywriting internetowy(Miękka)

3.80  [ 6 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 44,00 zł
34,32
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,68 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
6,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,99 zł
6,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
8,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
10,99 zł
8,99 zł
- Kurier
12,99 zł
10,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
11,99 zł
- Kurier
15,99 zł
13,99 zł
Słowa kluczowe: kopiowanie copywriting internet

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

(Maciej Dutko)

Partner wydania:

Allegro

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Maciej Dutko

Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki (doktorat na Uniwersytecie Wrocławskim). Autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi). Od 2007 szkoleniowiec współpracujący z Allegro.pl.

W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i serwisów internetowych w TVP Wrocław. Autor książki Domeny internetowe oraz artykułów dla miesięcznika Wydawca.

Przeczytaj fragment

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i u...

Swish Max3 Animacje flash - jakie to proste!

Program SWiSH daje ogromne możliwości tworzenia animacji flash, a przy tym jest tani i niezwykle łatwy w użyciu. Animacje utworzone w tym programie zachwycają nawet profesjonalistów. Program ma bogatą kolekcję gotowych efektów, niewymagaj...
39,90 zł

Kwalifikacja E.14 Tworzenie aplikacji internetowych Część 3 Podręcznik do nauki zawodu

Technik informatyk nie jest zwykłym użytkownikiem komputerów. Jeśli uczeń wybiera szkołę o takim profilu, z czasem staje się prawdziwym komputerowym ekspertem.Kwalifikacje wyodrębnione w zawodzie technik informatyk dotyczą między inn...
55,00 zł

Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jes...
34,00 zł

Serwisy internetowe instytucji kultury w Polsce

Serwis internetowy stanowi jeden ze strategicznych elementów budowania wizerunku instytucji oraz niejednokrotnie podstawowy kanał informacyjny dla ich klientów. Posiadanie poprawnie zaprojektowanej i funkcjonalnej witryny jest od wielu la...

Bezpieczeństwo nowoczesnych aplikacji internetowych.

Wydawałoby się, że ze względu na szeroki dostęp do materiałów poświęconych bezpieczeństwu systemów informatycznych, temat ten powinien być świetnie znany każdemu inżynierowi. Mimo to media regularnie donoszą o spektakularnych naruszeniach...

Mowa nienawiści ze względu na przynależność etniczną i narodową w komunikacji internetowej

Głównym celem pracy jest analiza porównawcza jakościowa i ilościowa danych korpusowych zawierających mowę nienawiści ze względu na przynależność etniczną i narodową w języku polskim i niemieckim. Badany dyskurs nienawistny dotyczy czterec...
44,90 zł

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych

Kwalifikacja INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych. Część 2. Projektowanie i administrowanie bazami danych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk i technik programista opiera się na nowej po...

Mem internetowy jako multimodalny gatunek pamięci zbiorowej

Autorka podjęła się monograficznego ujęcia memu internetowego z perspektywy pamięcioznawcy oraz mediologa. Cieszę się, że mogłam być pierwszym czytelnikiem takiego opracowania, którego Autorka jak mało kto w środowisku mediologiczno-kulturoznawc...

Recenzje (4):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Książkę kupiłam wczoraj i dosłownie "połknęłam" ją w ciągu kilku godzi. To już druga publikacja tego Autora jaką czytałam - muszę powiedzieć, że książki Macieja Dutko czyta się tak, jak powieści Stephena Kinga - "akcja" po prostu wciąga, mimo że to książki... informatyczne. "Copywriting internetowy" jest nie mniej pasjonujący, niż "Zielona Mila". A każdy kolejny przykład w fantastyczny sposób pozwala zrozumieć intrygujące niuanse tworzenia perswazyjnych tekstów marketingowych. Polecam szczerze!

Ocena: 

Książkę "pochłonąłem" w 4 godziny, dokładnie przeanalizowałem każdy wyraz - jestem pod wrażeniem. Praktyczny poradnik na temat kreatywnego tworzenia tekstów. Dzięki tej książce dowiedziałem jakie błędy popełniam - i już teraz biorę się za ich poprawienie. Lektura godna przeczytania, a cena za nią jest niewielka.

Ocena: 

Przeczytałem książkę i uważam, że jest nieporozumieniem, że PWN coś takiego wydał. Autor powtarza trochę podstawowych wiadomości, które gdzieś przeczytał i gdzieś usłyszał. Wiedzę ma niewielką i chyba żeby przekroczyć 100 stron pisze o rzeczach niezwiązanych z tematyką książki, bo pisze m.in. o cross-sellingu (co to ma wspólnego z copywritingiem?).

Wiele przytaczanych przykładów jest czerpanych wprost z arenałów internetowych cwaniaków i z poważnym copywritingiem ma niewiele wspólnego.

W każdym pisaniu ważny jest styl, a styl Pana Dutki można orkeślić jednym słowem - nijakość.

W kilku miejscach człowiek popełnia bardzo poważne błędy merytoryczne. Bo napisanie, że Attension (uwaga) i Action (działanie) w modelu AIDA to są stany emocjonalne, świadczy o tym, że dla autora emocją może być wszystko.

Podsumowując - książka jest chałturą napisaną przez dyletanta - szkoda że PWN dał się na to złapać.

Ocena: 

Choć nie przepadam za tego typu poradnikami, to prostota i humor z jakimi został on napisany sprawiły, że czytało się go szybko i lekko.

Copywriting to pisanie tekstów marketingowych, w tym przypadku w internecie. Autor, wieloletni praktyk, uczy jak robić to sprawnie, skutecznie i jak unikać prostych błędów.

To może jeszcze o tych błędach bo uśmiałam się dzięki nim setnie. Oto kilka przykładów "skutecznego" marketingu z allegro: "bluzeczka w kolorze ciemnej eozyny", "super torebka w kolorze ZGNITEJ zieleni", "woal w białe strupki" i wreszcie "Sukienka nowa nie używana stan sokienki całkiem nowa kolor szara zczarna biała z kwiatami i po srebrzana".

Chyba sobie kupię taką ekstrawagancką "sokienkę" i owinę się woalem w białe strupki...

Wracając do książki, to jest to wygodny poradnik marketingu w sieci, przydatny jeżeli sami chcemy się w to pobawić, np. na serwisach aukcyjnych.

Ocena: