Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Copywriting internetowy(Miękka)

3.80  [ 6 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,00 zł
31,98
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,02 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 250 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.
- Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł
Konferencja PWNing Online Security and Code »
Słowa kluczowe: kopiowanie copywriting internet

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!

(Maciej Dutko)

Partner wydania:

Allegro

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Maciej Dutko

Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki (doktorat na Uniwersytecie Wrocławskim). Autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi). Od 2007 szkoleniowiec współpracujący z Allegro.pl.

W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i serwisów internetowych w TVP Wrocław. Autor książki Domeny internetowe oraz artykułów dla miesięcznika Wydawca.

ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji...

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i u...

ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na sz...

ECDL Moduł 7 Przeglądanie stron internetowych i komunikacja

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence - ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na szkole...

Internet i gry internetowe

"Książka (…) jest bardzo wartościowym, znaczącym opracowaniem, zawierającym kompendium wiedzy z obszaru socjologii, psychologii i psychopatologii na temat korzystania z osiągnięć współczesnej technologii. Każdy, kto interesuje się historią i myśli o...

Język Kotlin na platformie Spring Programowanie aplikacji internetowych

Kotlin jest interoperacyjnym, obiektowym i coraz popularniejszym językiem programowania. Charakteryzuje się statycznie typowanymi zmiennymi, czytelną składnią i znakomitą reaktywnością. Z kolei Spring jest wyjątkowo cenioną platformą do tworzenia stron...

Mem internetowy jako multimodalny gatunek pamięci zbiorowej

Autorka podjęła się monograficznego ujęcia memu internetowego z perspektywy pamięcioznawcy oraz mediologa. Cieszę się, że mogłam być pierwszym czytelnikiem takiego opracowania, którego Autorka jak mało kto w środowisku mediologiczno-kulturoznawc...

Symfony Aplikacje internetowe w praktyce

Symfony należy do czołówki frameworków aplikacji webowych, jest jednym z najlepszych napisanych w języku PHP. Książka krok po kroku, od zagadnień teoretycznych po ćwiczenia praktyczne, przybliża zagadnienia programowania w języku PHP i zarządzania p...
Wkrótce
w sprzedaży

Projektowanie stron internetowych

Przybornik narzędziowy webmastera zmienia się bardzo szybko. Technologie, które parę lat temu były ciekawym eksperymentem, dziś są powszechnie stosowane. Responsywność stron internetowych stała się oczywistością. Modele Flexbox i Grid zrewolucjo...

Recenzje (4):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Choć nie przepadam za tego typu poradnikami, to prostota i humor z jakimi został on napisany sprawiły, że czytało się go szybko i lekko.

Copywriting to pisanie tekstów marketingowych, w tym przypadku w internecie. Autor, wieloletni praktyk, uczy jak robić to sprawnie, skutecznie i jak unikać prostych błędów.

To może jeszcze o tych błędach bo uśmiałam się dzięki nim setnie. Oto kilka przykładów "skutecznego" marketingu z allegro: "bluzeczka w kolorze ciemnej eozyny", "super torebka w kolorze ZGNITEJ zieleni", "woal w białe strupki" i wreszcie "Sukienka nowa nie używana stan sokienki całkiem nowa kolor szara zczarna biała z kwiatami i po srebrzana".

Chyba sobie kupię taką ekstrawagancką "sokienkę" i owinę się woalem w białe strupki...

Wracając do książki, to jest to wygodny poradnik marketingu w sieci, przydatny jeżeli sami chcemy się w to pobawić, np. na serwisach aukcyjnych.

Ocena: 

Przeczytałem książkę i uważam, że jest nieporozumieniem, że PWN coś takiego wydał. Autor powtarza trochę podstawowych wiadomości, które gdzieś przeczytał i gdzieś usłyszał. Wiedzę ma niewielką i chyba żeby przekroczyć 100 stron pisze o rzeczach niezwiązanych z tematyką książki, bo pisze m.in. o cross-sellingu (co to ma wspólnego z copywritingiem?).

Wiele przytaczanych przykładów jest czerpanych wprost z arenałów internetowych cwaniaków i z poważnym copywritingiem ma niewiele wspólnego.

W każdym pisaniu ważny jest styl, a styl Pana Dutki można orkeślić jednym słowem - nijakość.

W kilku miejscach człowiek popełnia bardzo poważne błędy merytoryczne. Bo napisanie, że Attension (uwaga) i Action (działanie) w modelu AIDA to są stany emocjonalne, świadczy o tym, że dla autora emocją może być wszystko.

Podsumowując - książka jest chałturą napisaną przez dyletanta - szkoda że PWN dał się na to złapać.

Ocena: 

Książkę "pochłonąłem" w 4 godziny, dokładnie przeanalizowałem każdy wyraz - jestem pod wrażeniem. Praktyczny poradnik na temat kreatywnego tworzenia tekstów. Dzięki tej książce dowiedziałem jakie błędy popełniam - i już teraz biorę się za ich poprawienie. Lektura godna przeczytania, a cena za nią jest niewielka.

Ocena: 

Książkę kupiłam wczoraj i dosłownie "połknęłam" ją w ciągu kilku godzi. To już druga publikacja tego Autora jaką czytałam - muszę powiedzieć, że książki Macieja Dutko czyta się tak, jak powieści Stephena Kinga - "akcja" po prostu wciąga, mimo że to książki... informatyczne. "Copywriting internetowy" jest nie mniej pasjonujący, niż "Zielona Mila". A każdy kolejny przykład w fantastyczny sposób pozwala zrozumieć intrygujące niuanse tworzenia perswazyjnych tekstów marketingowych. Polecam szczerze!

Ocena: