Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Podręczniki akademickie »
MENU
Kurier 0 zł »

Copywriting internetowy(eBook)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2010

  • Autor: Maciej Dutko

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    Mobi
    Epub
    (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Cena detaliczna: 29,90 zł
19,44
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,46 zł
Dodaj do schowka
Wysyłka: online
Słowa kluczowe: kopiowanie copywriting internet

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem! (Maciej Dutko)

  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
    Minimalne wymagania sprzętowe:
    procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    Pamięć operacyjna: 512MB
    Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
    Minimalne wymagania oprogramowania:
    System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
    Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
    Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
O autorze	7
Wstęp	9
Rozdział 1. Podstawy	11
	1.1. Czym nie jest copywriting?	11
	1.2. Czym więc copywriting jest?	11
	1.3. Jaki jest główny cel copywritera?	16
	1.4. Co to jest unikalna cecha oferty?	16
	1.5. Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?	16
	1.6. Czy tekst pisany do Internetu musi różnić się od tego do druku?	22
	1.7. Dlaczego copywriter powinien być empatyczny wobec klienta?	24
	1.8. Czy należy mówić o swojej konkurencji?	26
	1.9. Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na odbiorcy?	33
Rozdział 2. Tytuły, nazwy, domeny	35
	2.1. Jak tytuł lub nazwa wpływają na skuteczność oferty?	35
	2.2. Jakie cechy powinien mieć dobry tytuł i slogan?	36
	2.3. Czy opis powinien zawierać prezentację cech produktu, czy raczej korzyści dla klienta?	48
	2.4. Czy lepiej pisać rzeczowo, czy raczej emocjonalnie?	50
	2.5. Jakie błędy najczęściej popełniają autorzy tytułów?	53
	2.6. Co cechuje dobrą domenę internetową?	59
Rozdział 3. Język a skuteczność oferty	64
	3.1. Jak zbudować skuteczne wprowadzenie (lead)?	64
	3.2. Na czym polega zasada odwróconej piramidy?	66
	3.3. Czy opis strony w metadanych jest ważny?	66
	3.4. Jakie opisy są skuteczniejsze: długie czy krótkie?	69
	3.5. Jak komponować opisy zawierające dużą ilość informacji?	70
	3.6. Przedstawienie korzyści czy faktów o produkcie – co jest ważniejsze dla odbiorcy?	75
	3.7. Jakich błędów należy wystrzegać się tworząc opisy?	76
	3.8. Czy warto w jednej ofercie powtarzać jej istotne elementy?	78
	3.9. Czy na klienta skuteczniej działają konkretne liczby, czy uogólnienia?	80
	3.10. Jakie elementy opisu wpływają na zwiększenie zaufania klienta do sprzedawcy?	81
	3.11. Czy można spoufalać się z klientem?	83
	3.12. Jakie słowa mogą zniechęcić lub odstraszyć klienta?	84
Rozdział 4. Słowa a wizerunek	88
	4.1. Czy e-sprzedawcę może zdradzić charakter pisma?	88
	4.2. Jakie środki typograficzne stosować dla wzmocnienia części przekazu?	90
	4.3. Czy forma słów może być sama w sobie przekazem?	91
	4.4. Czy wzbogacać tekst innymi środkami przekazu?	93
Rozdział 5. Marketing	94
	5.1. Co warto wiedzieć o brandingu?	94
	5.2. Na czym polega model AIDA?	96
	5.3. Czym jest SEO-copywriting?	97
	5.4. Jak dobierać słowa kluczowe do swojej oferty?	99
	5.5. Czym jest i jak działa crosselling?	100
	5.6. Jak budować efektywny crosselling?	105
Zakończenie	108
Skorowidz	113
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Maciej Dutko

Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, copywriter, wykładowca akademicki (doktorat na Uniwersytecie Wrocławskim). Autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza Internetowi). Od 2007 szkoleniowiec współpracujący z Allegro.pl.

W latach 2002-2006 redaktor naczelny i wydawca Telegazety i serwisów internetowych w TVP Wrocław. Autor książki Domeny internetowe oraz artykułów dla miesięcznika Wydawca.

Inni Klienci oglądali również

24,60 zł

Wartościowanie w internetowych komentarzach do artykułów prasowych dotyczących stosunków niemiecko-polskich

Publikacja jest interdyscyplinarną, osadzoną w językoznawstwie pracą nad zagadnieniem wartościowania w języku i przy jego pomocy. Jej celem jest przedstawienie strategii wyrażania etnicznych sądów wartościujących na przykładzie stosunków ...
3,00 zł

Język w internecie - 14 Zabawy językowe w dyskusjach internetowych

Tom "Język w internecie. Antologia" jest uszczegółowieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. "Język w mediach. Antologia". W tym cyklu ukazał się też niedawno zbiór "Język w telewizji. Antologia" (2016). ...

Polityka senioralna w jednostkach samorządu terytorialnego - Senior w internetowej sieci

W niniejszej pracy, mającej charakter interdyscyplinarny, autorki podjęły rozważania nie tylko na temat polityki senioralnej oraz związanych z nią obszarów prawa i administracji, ale także praktycznego wymiaru polityki społecznej na rzecz os&oac...
29,90 zł

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy

Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwsze...

Wartościowanie w internetowych komentarzach do artykułów prasowych dotyczących stosunków niemiecko-polskich - 01 Rozdz. 1-2. Etniczne sądy wartościujące; Etniczne sądy wartościujące o charakterze stereotypowym na przykładzie stosunków niemiecko-polsk...

Publikacja jest interdyscyplinarną, osadzoną w językoznawstwie pracą nad zagadnieniem wartościowania w języku i przy jego pomocy. Jej celem jest przedstawienie strategii wyrażania etnicznych sądów wartościujących na przykładzie stosunków ...

Polski język motoryzacyjny początku XXI wieku (na materiale portali hobbystycznych) - 03 Cz. 4.1. Charakterystyka leksyki dotyczącej socjolektu motoryzacyjnego na podstawie portali internetowych: Przedmiot i charakter badań; Określenie moto; Określenia sa

Książka zawiera językoznawczą analizę portali motoryzacyjnych będących przykładem hobbystycznych serwisów internetowych. Oglądowi badawczemu poddano dwa typy portali: ogólne (stereotypowo adresowane do mężczyzn) oraz portale dla kobiet. D...
7,90 zł

Apteka stacjonarna i internetowa

„Czas na biznes“ to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry ...
47,90 zł

Media i dziennikarstwo internetowe

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wypr...
21,90 zł

Aukcje internetowe... i co dalej?

Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!