Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Dostawa juz od 3,99 zl

Grafika 3D czasu rzeczywistego(Miękka)

Nowoczesny OpenGL

3.70  [ 7 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 54,00 zł
38,88
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 15,12 zł
Stan magazynowy:Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis do księgarni PWN oraz dla paczek o wartości od 190 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
4,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
3,99 zł
Kurier pocztowy
5,99 zł
Paczkomaty InPost
14,99 zł
Kurier
14,99 zł
Księgarnia PWN - odbiór osobisty
0,00 zł
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
5,99 zł
Kurier pocztowy
7,99 zł
Kurier
17,99 zł

Grafika 3D czasu rzeczywistego

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D.

W ostatnich 2 latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna.

Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.

  • ) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby "przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy.

    Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D.

    Dowiesz się:

    • jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki;
    • nauczysz się programować shadery w GLSL;
    • poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować.

    Powinieneś znać:

    • podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego;
    • podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows.

    • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
      Sposoby i terminy dostawy:
      • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
      • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
      • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
      • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
      • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
      • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
      Ważne informacje o wysyłce:
      • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
      • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
      • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
      • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    NAZWA I FORMAT
    OPIS
    ROZMIAR

      Polecamy

      Inne autora

      Recenzje

      Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!