MENU

Handel aukcyjny

(Miękka)

Rynki, metody, technologie

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Handel aukcyjny

W pracy zaprezentowano praktyczne obszary zastosowań aukcji (rynków, metod handlu i stosowanych technologii, zwłaszcza informatycznych) w procesie ich ewolucji. Analizom poddano handel aukcyjny z punktu widzenia czterech perspektyw:
– rynków, tj. odpowiedzi na pytanie jakie dobra/usługi są, były czy też mogą być aukcjonowane; jak ten obrót jest realizowany w różnych ośrodkach, na różnych rynkach;
– metod, tzn. jakimi metodami jest realizowany handel aukcyjny;
w szczególności wydzielono modele aukcji, opisujące odrębne zasady ustalania ceny i prowadzenia licytacji; praca jest próbą odpowiedzi na pytania – które z tych modeli wykorzystuje się w praktyce gospodarczej, które z nich są stosowane na poszczególnych rynkach;
– technologii, tj. jakie technologie informatyczne (informacyjne)
są i mogą być dla tych potrzeb wykorzystywane, i w jakim zakresie; jakie skutki powoduje wdrażanie IT;
– a także perspektywy ewolucyjnej, tzn. jak w czasie zmieniał się handel aukcyjny, jego przedmioty obrotu, wykorzystywane metody, a zwłaszcza wspomagane bądź rozwijane dzięki technologiom informacyjnym. Na tym tle uwypuklono rozwój handlu aukcyjnego w perspektywie historycznej – od najstarszych znanych form, do rozwiązań współczesnych, elektronicznych, a zwłaszcza wyszczególniając istniejące systemy w Polsce.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

30,04 zł
39,90 zł

TTIP Transatlantyckie Partnerstwo w dziedzinie Handlu i Inwestycji

7 czerwca 2013 r. UE i USA ogłosiły „nowe handlowe otwarcie” we wzajemnych relacjach, rozpoczynając negocjacje o ustanowienie Transatlantyckiego Porozumienia w dziedzinie Handlu i Inwestycji (Transatlantic Partnership in Trade and Investmen...
31,62 zł
42,00 zł

Handel rolno-żywnościowy krajów Unii Europejskiej w warunkach współpracy transatlantyckiej

Karolina Pawlak – doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor uczelni na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. W badaniach koncentruje się na zagadnieniach związanych z handlem międzynarodowym i konkurencyjnością międ...
47,79 zł
59,00 zł

Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku

Globalizacja jest procesem związanym z wieloma wyzwaniami zarówno w obszarze działalności gospodarek światowych, jak i wszystkich podmiotów (indywidualnych i instytucjonalnych) w nich funkcjonujących. Niesie za sobą możliwości szybkiego r...
44,64 zł
59,90 zł

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
69,90 zł

Business Partner B2 Workbook

Business Partner gives students the practical training they need to bridge the gap between the classroom and the world of work. It helps learners to make measurable progress in learning English while helping to make them more employable.Bus...
52,51 zł
59,00 zł

Dywersyfikacja handlu zagranicznego a rozwój gospodarczy

Specjalizacja i dywersyfikacja w teorii ekonomiiOd teorii do empirii - metody pomiaru stopnia dywersyfikacji handlowejPanelowe metody estymacji stosowane w badaniach ewolucji dywersyfikacji handlowej w procesie rozwoju ekonomicznegoZw...
89,62 zł
105,00 zł

Transgraniczny charakter przestępstwa handlu ludźmi

Problematyka handlu ludźmi z dogmatycznego, karnoprawnego i kryminologicznego punktu widzenia stanowi przedmiot aktywnej międzynarodowej, europejskiej oraz krajowej działalności prawodawczej i żywego zainteresowania nauki prawa. Książka jest syntezą za...
87,20 zł
109,00 zł

Bilety do sklepu. Handel reglamentowany w PRL

„Bilety” do sklepu – kartki żywnościowe, bony, bilety towarowe, karty zaopatrzenia czy wkładki zaopatrzeniowe – w XX w. towarzyszyły niemal każdemu pokoleniu Polaków. Po raz pierwszy pojawiły się w czasie I wojny światowej i były używane aż do zakoń...
28,45 zł
35,00 zł

Polacy, Żydzi i mit handlu kobietami

Autorka podejmuje temat handlu kobietami na przełomie XIX i XX wieku. Zastanawia się, jak wyjaśnić ogromne zainteresowanie ówczesnych tym procederem wobec niewielkiej liczby przypadków handlu potwierdzonych przez źródła archiwalne....

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!