MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Impressive Advertising

(Twarda)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Impressive Advertising

Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de Exterior” en la que se utilizan lugares públicos para desarrollar y esta dirigida a un público indeterminado.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

27,61 zł
39,99 zł

Zapisane w kościach

Eksplodująca serią brutalnych zbrodni i szokujących zwrotów akcji – oto druga część serii fascynujących thrillerów kryminalnych Simona Becketta. Antropolog sądowy dr David Hunter w ramach przysługi przebywa na odległej wyspie Runa....
17,61 zł
29,90 zł

Zwróć się do mnie

Zwróć się do mnie to drugi tom z bestsellerowej serii o przygodach Kathleen Turner, skromnej barmanki, którą życie zaskakuje na każdym kroku. Przeczytaj książkę - będziesz cieszyć się szczęściem bohaterki, a jej rozterki staną się Twoim...
40,31 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
49,16 zł
93,00 zł

The Big Fail

In 2020, the coronavirus pandemic made it painfully clear that governments across the world could not adequately protect their citizens. Millions of people suffered and died in just two years, while administrations around the globe blundered; prize-win...
39,92 zł
49,00 zł

Introducing Economics a graphic guide

A comic-book introduction to economics from David Orrell, the author of Economyths: 11 Ways Economics Gets it Wrong. With illustrations from Borin Van Loon. Part of the internationally-recognised Introducing Graphic Guide series.Today, it s...
64,32 zł

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertise...
326,81 zł

Sexual Imagery Attitudes in Advertising

Revision with unchanged content. Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and beliefs. What impact does advertising have on consumer attitudes, beliefs and behaviors? Researchers have found informat...
59,03 zł

Reality in Advertising

Rarely has a book about advertising created such a commotion as this brilliant account of the principles of successful advertising. Published in 1961, Reality in Advertising was listed for weeks on the general best-seller lists, and is today acknowledg...
157,65 zł

Advertising Diversity

In Advertising Diversity Shalini Shankar explores how racial and ethnic differences are created and commodified through advertisements, marketing, and public relations. Drawing from periods of fieldwork she conducted over four years at Asia...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!