MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu

Książka jest wznowionym wydaniem "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu"
Wciągnij klienta w swe sieci

Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
Obowiązkowo stwórz stronę internetową
Załóż konta w serwisach społecznościowych
Zacznij pisać firmowy blog
Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
Promuj tych, którzy promują Ciebie
Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!

"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
stworzyć blog w celu promowania firmy;
budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Informatyka

Inni Klienci oglądali również

42,14 zł
49,00 zł

Praktyczny marketing miast i regionów

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów ksią...
18,44 zł
29,00 zł

Poznać i odgadnąć mowę ciała i twarzy Przewodnik

Nasze ciało „przemawia”, wysyłając nieustanne sygnały za sprawą mimiki, gestów i zachowań. Człowiek często jest tak bardzo skupiony na słowach, że zapomina, iż również jego ruchy, wyraz twarzy, całe jego ciało, posługują się s...
38,68 zł
52,00 zł

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
26,78 zł
36,00 zł

Prezentacje Google

Jednym z najpowszechniej używanych narzędzi przekazywania informacji – szczególnie w środowisku biurowym czy uczelnianym, są prezentacje. Kiedyś za pomocą prymitywnych (na obecne standardy) technik – tablicy czy rzutnika – dzis...
33,39 zł
47,00 zł

Pokochaj MLM Marketing sieciowy

Jeżeli nie znasz MLM to bardzo się cieszę ponieważ w tej książce rozwieje wszystkie mity i stereotypy a ty będziesz w pełni świadomy co robić.Wiem również że nawet jak jesteś doświadczonym networkerem to zmienisz pewne schematy i przekonania któ...
25,11 zł
27,90 zł

Poznać przeszłość 3 Historia Karty pracy Zakres podstawowy

Umożliwiają kształcenie umiejętności historycznych, takich jak praca z mapą, tekstem źródłowym i danymi statystycznymi. Pomagają utrwalać wiedzę zdobytą na lekcji za pomocą zadań skorelowanych z podręcznikiem. Ułatwiają przygot...
49,12 zł
59,90 zł

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne

Książka składa się z sześciu rozdziałów.Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się wsp&o...
22,41 zł
24,90 zł

Pate pisze bloga

Pate miewa różne pomysły, ale i tak wszyscy go uwielbiają! W tym roku otrzymuje od swojego nauczyciela zadanie na wakacje: prowadzenie dziennika. Chłopiec uznaje jednak, że pisanie dziennika to straszny obciach. Postanawia założyć bloga. Na pocz...
53,10 zł
59,00 zł

Skuteczny marketing na TikToku.

Magia milionowych zasięgówWiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!