MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Jakość kosztuje - Outlet

(Miękka)

Studium zarządzania sprawnością procesów organizacji

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Jakość kosztuje - Outlet

Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk kształtujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym. Słuszności tytułowej tezy „Jakość kosztuje” dowodzi, przedstawiając ZJ jako zarządzanie potencjałem zasobów organizacji, w którym: zapewnienie polega na alokacji potencjału, zgodnie z przyjętą taktyką użycia zasobów, natomiast doskonalenie polega na zwiększaniu dostępnego potencjału.
Pokazuje, że zakres wykorzystania dostępnego potencjału organizacji zależy od poziomu zaangażowania kierownictwa poziomu strategicznego w doskonalenie, a wyrazem przywództwa w doskonaleniu, sprawowanego przez kierownictwo, jest: rozwijanie własnych kompetencji, właściwych dla paradygmatu Shewharta, niezbędnych w sprawowaniu przywództwa; wzięcie odpowiedzialności za podejmowane decyzje i udostępnienie potencjału władzy do powstrzymania ich negatywnych skutków; kształtowanie strategii rozwoju potencjału organizacji, wykorzystującej wzrost zrównoważony; tworzenie warunków do maksymalnego wykorzystania potencjału zaangażowania interesariuszy organizacji w jej rozwój.
Jak stwierdza recenzent książki: „Monografia jest oryginalną, wielowątkową i ważną pozycją w obszarze nauki o zarządzaniu. Autor przedstawia ciekawe rozważania dotyczące kompetencji przywódcy w procesie zarządzania organizacją. Sięga do Systemu Pogłębionej Wiedzy Deminga (SPW). Stawia słuszną tezę, że warunkiem koniecznym zrównoważonego rozwoju potencjału organizacji jest przywództwo kierownictwa strategicznego oparte na SPW. Dużo uwagi poświęca roli przywództwa i jego cechom. Zmierza w ten sposób do zamodelowania rozwijania potencjału organizacji i jego cykliczności”. Prof. ALK dr hab. inż. Jan M. Myszewski – od lat bada strukturę procesu zarządzania jakością. Obecnie pracuje na Akademii Leona Koźmińskiego. Wykłada zarządzanie jakością, zarządzanie logistyką i zarządzanie produkcją. Autor podręcznika „Po prostu jakość” oraz licznych publikacji w czasopismach naukowych.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!