MENU

Kapferer on Luxury

(Książka)

How Luxury Brands Can Grow Yet Remain Rare

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 205,02 zł
Najniższa cena z 30 dni: 205,02 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

184,52
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Kapferer on Luxury

In an industry where rarity and exclusivity are keys to success, business growth can be both positive and negative. An unknown luxury brand with too few clients is unable to cover the considerable costs of luxury retail, but too many clients endanger the exclusivity factor and luxury experience. How fast should a firm grow and where in the world should it do so? How much volume should a brand sell? When does saturation occur? Jean-Noel Kapferer offers insights into how to address these questions and other conflicts unique to the luxury sector, along with strategies to support sustainable growth. "Kapferer on Luxury" offers a collection of carefully chosen new and popular essays by Jean-Noel Kapferer that address a specific issue relating to luxury growth. These include: sustaining the "luxury dream," the dependency on exclusivity, sustainable luxury, managing luxury brands within groups, artificiation (the process of transforming non-art into art) of luxury, and delocalization (sticking to local production).

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

71,12 zł
79,02 zł

Please Return to the Lands of Luxury

An unexpected treasure. A treacherous journey. A thrilling adventure that will shape her future.Jane lives on an island of trash. And even though she has to scavenge garbage and deal with sinister robots, she still...
369,88 zł
410,98 zł

The Role of Social Media Within the Fashion and Luxury Industries

While the recruitment of Social Media within a firm's media plan is today nearly considered a 'routine activity' in the vast majority of sectors, the same cannot be asserted for what concerns Social Media's adoption by industries where the Value Cha...
60,25 zł
66,94 zł

Online Courses

In this inspiring and ground breaking business/fiction novel, Amy is an aspiring online entrepreneur who is struggling to make her business a success.  When disaster strikes 
60,37 zł
67,08 zł

The Predictable Profits Playbook

Why does one entrepreneur struggle through eighty hours a week just to make half as much as another working twenty? You've always been told the secret to success is working ha...
70,97 zł
78,85 zł

How to Become Amazonian

How to Become Amazonian: The Ultimate Guide to Amazon Success, Learn Sales Secrets and Proven Strategies That Would Guarantee Profits and Success in Amazon
102,11 zł
113,45 zł

The Art of Performance

UNLOCK THE SCIENTIFIC SECRETS OF WORLD-CLASS PERFORMERSMost people believe the road to success is paved with passion, talent, and some luck. That’s a mistake, says Prof. De Flander. In The Art of Performance, he reveals the extraordinar...
92,42 zł
102,69 zł

If Packaging Could Talk

DISCOVER THE HIDDEN VALUE IN YOUR PACKAGINGPackaging contains massive untapped value and it’s time for FMCG brands to think outside the box.The ‘internet of things’, ‘big data’ and ‘the cloud’ ...
107,18 zł
119,09 zł

Information Technology Management

This book is the companion to book one, Information Technology Management, A Business Plan Enabler, Principles. It uses a model company concept as a backdrop and template against which to apply the information technology (hereafter referred to as IT...
165,60 zł
184,00 zł

The New Luxury

The New Luxury provides the foundational knowledge for brands, consumers, and curious minds to learn about the changing face of the luxury market. This is the story of how culture and commodity intertwined to redefine consumer values in the 21st centur...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!