Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych(Książka)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 44,10 zł
37,77
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 6,33 zł
Stan magazynowy: Mała ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!
Zamówienia z minimum jedną książką Wydawnictwa Naukowego PWN, PZWL lub WNT wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna (PayU, Masterpass)
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
6,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
10,75 zł
Paczkomaty InPost
11,75 zł
10,75 zł
Kurier
12,75 zł
11,75 zł

Płatność za pobraniem
dla zamówień
PWN/PZWL/WNT
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
9,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
13,75 zł
Kurier
15,75 zł
14,75 zł

Kategorie sukcesów w opiniach nauczycieli klas integracyjnych

Książka jest kontynuacją kilkuletnich studiów autora nad codziennością klasy integracyjnej. Przy czym w odróżnieniu od wielu innych opracowań podejmujących problematykę edukacji integracyjnej odsłania ona wiele niewątpliwych, ale często niedostrzegalnych sukcesów tej formy kształcenia. Zostały one zidentyfikowane i opisane za pomocą badań fokusowych oraz narracji nauczycieli wywodzących się ze szkół / klas integracyjnych o zróżnicowanym doświadczeniu. W efekcie analiz powstała swoista mapa sukcesów odnoszących się do różnych wymiarów funkcjonowania szkoły wyrażona licznymi kategoriami rzeczywistymi (między innymi: rozwoju uczniów, klimatu szkoły, satysfakcji z pracy nauczycieli). W dalszej części kategorie te zostały powiązane i ulokowane w szerszych zbiorach twierdzeń i wyjaśnień prezentowanych w postaci kategorii formalnych.

Wykorzystana technika zbierania danych (dyskusje grupowe i narracje) pozwoliła na ich konfrontację, a komparatystyczna metoda analizy (badane grypy wywodziły się z trzech typów szkół) stanowiła pewną formę triangulacji. Badanie zostało osadzone w interpretatywnym paradygmacie poznania.
Synteza wypowiedzi nauczycieli (inaczej ujmując ich deskrypcja praktyki) stworzyła podstawy koncepcyjne przyjmujące postać stożkową - jak pokazała wnikliwa analiza wypowiedzi - różniącą się w badanych grupach punktem wyjścia: od rehabilitacji lub uspołeczniania oraz dojścia do nieco inaczej formułowanych celów. To pozwoliło w sposób w miarę uporządkowany opisać dwie rzeczywistości szkolne, stanowiącą podstawę do opracowania autorskich koncepcji edukacji integracyjnych. Przyjęły one postać siatki, w której występują określone węzły i sieci ich powiązań. Te pierwsze zostają wyrażone przez kategorie zaczerpnięte z wypowiedzi badanych oraz nadbudowane przez kategorie formalne, między innymi: pogranicza, roli, tożsamości, a w dalszej kolejności połączone przy pomocy opisanych procesów np. budowania kultury edukacji integracyjnej czy praktyk społecznych.

W efekcie analiz zostały skonstruowane dwie odrębne koncepcje integracji: rehabilitującej oraz uspołeczniającej. Pierwsza została ulokowana w teoriach strukturalno-funkcjonalnych, druga - w nurcie interakcjonizmu symbolicznego.


  • EAN: 9788378504221
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

53,90 zł

Discover English 2 Książka nauczyciela

Kurs dla klas 4-6 szkoły podstawowej motywuje uczniów do nauki dzięki przystępnemu sylabusowi gramatycznemu i leksykalnemu oraz niezwykłej różnorodności ćwiczeń.

Uwarunkowania związane z przenoszeniem uczniów niepełnosprawnych ze szkół integracyjnych do specjaln

Umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w szkole specjalnej, wynikające z rekwalifikacji, staje się porażką decyzyjną. Mam tu na myśli przede wszystkim rodziców, ale też nauczycieli i dyrektorów szkół integracyjnych, którzy p...
23,50 zł

Nasza klasa 3 Podręcznik część 10 Edukacja wczesnoszkolna

Podręczniki Czytam i wypowiadam się:• zawierają zbiór różnorodnych, bogato ilustrowanych tekstów literackich,• służą nauce czytania i wypowiadania się,• dzięki poziomemu układowi ułatwiają jednoczes...

Ćwiczenia ortograficzne dla klas 4-5

Książka zalecana przez Ministra Edukacji Narodowej do użytku szkolnego i wpisana do zestawu książek pomocniczych do nauczania języka polskiego na poziomie klas IV i V szkoły podstawowej.

Klasyczny język japoński

Pierwsze na polskim rynku opracowanie na poziomie akademickim najważniejszych zagadnień gramatyki klasycznego języka japońskiego. Materiał gramatyczny bazuje na programie gramatyki starojapońskiej w szkołach japońskich, a materiał językowy omówi...
22,99 zł

Matematyka klasy 1-3 Karty edukacyjne z pisakiem

Matematyka. Karty edukacyjne z pisakiem dla klas 1-3 Pudełko zawiera 24 zmywalne karty oraz specjalny pisak. Na każdej karcie na jednej stronie jest matematyczne zadanie lub łamigłówka, a na odwrocie w powiększonych zeszytowych liniach znajdują...

ich und du neu. Materiały ćwiczeniowe do języka niemieckiego dla klasy 2.

"ich und du neu 2. Materiały ćwiczeniowe do języka niemieckiego dla klasy 2" zawierają bogaty wybór ćwiczeń utrwalających poznane słowa, zwroty i wyrażenia. Ćwiczenia mają urozmaicony charakter: uczniowie wycinają i wklejają podpisy, kolorują ilustra...

Próbne sprawdziany na koniec 3 klasy. Język polski, matematyka

"Próbne sprawdziany na koniec 3 klasy" to pięć testów sprawdzających wiedzę i umiejętności uczniów trzeciej klasy szkoły podsatwowej z języka polskiego i matematyki. Ta książka to pomoc dla nauczycieli i rodziców, ale przede wszystkim dla uczniów....

Mercedes-benz klasy A serii W169 oraz klasy B serii W245

Poradnik dla użytkowników samochodów osobowych Mercedes-Benz klasy A seria W169 (od IX 2004 do IV 2012) i klasy B seria W245 (od VI 2005 do VI 2011), wyposażonych w silniki benzynowe czterocylindrowe 1,5 dm3 o mocy 95 KM (modele A150/A16...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!