Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce(Audiobook na CD)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: CD-ROM

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.

• W jaki sposób kreować swój wizerunek?
• Jak budować pozytywne relacje z ludźmi?
• Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały?
• Jak prowadzić interesującą rozmowę?
• Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
• Jak się zachować?
• Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
• Co zrobić z telefonem komórkowym?

Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.

Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in..: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375610888
  • EAN: 9788375610888
  • Liczba stron: 1
  • Wymiary: 13.5x19.0cm
  • Waga: 0.09kg
  • Nośniki:
    • #1: Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (CD MP3)
      • 1. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (35:22)
      • 2. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (44:30)
      • 3. Kreowanie wizerunku przez wygląd (20:01)
      • 4. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (45:48)
      • 5. Kreowanie wizerunku przez wygląd (51:45)
      • 6. Kreowanie wizerunku przez wygląd (42:52)
      • 7. Wstęp (09:13)
      • 8. Kreowanie wizerunku przez wygląd (1:09:12)
      • 9. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (38:34)
      • 10. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej (13:48)
      • 11. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (37:27)
      • 12. Kreowanie wizerunku przez wygląd (26:30)
      • 13. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (23:15)
      • 14. Zakończenie (10:15)
      • 15. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie (26:17)
      • 16. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie (26:27)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Dylematy szefów zespołów handlowych

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują:Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach.Zarządzasz zespołem handlowym?Ilu z Twoich podwładnych wie jak sku...

Karol Szalony

Powieść z gatunku płaszcza i szpady, pełna namiętnych uczuć i romansów, intryg politycznych i skandali. Wszystko to umieszczone w scenerii Francji przełomu XIV i XV wieku, za czasów panowania Karola VI Szalonego i jego żony, Izabeli Bawar...

Wołanie kukułki

Powieść detektywistyczna autorstwa J. K. Rowling, opublikowana pod pseudonimem Robert Galbraith.Ciało supermodelki Luli Landry zostaje znalezione pod oknem balkonu jej londyńskiego apartamentu. Policja stwierdza samobójstwo, ale brat...

Zero to one

Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upówWielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębi...

Odkryj się

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i a...

Umysł lidera

Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wst...

Zarządzanie sprzedażą

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy ro...
19,90 zł

Spotkania biznesowe

Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on p...

Przywództwo Złote zasady

Wykorzystaj żyłę złota!Mądrzy liderzy uczą się na własnych błędach. Najmądrzejsi liderzy uczą się nie tylko na błędach innych, lecz i na ich sukcesach.John Maxwell chce pomóc ci w pełnym wykorzystaniu potencjału, dzieląc się z ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!