Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

(Audiobook na CD)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce!
Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek.

• W jaki sposób kreować swój wizerunek?
• Jak budować pozytywne relacje z ludźmi?
• Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały?
• Jak prowadzić interesującą rozmowę?
• Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie?
• Jak się zachować?
• Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić?
• Co zrobić z telefonem komórkowym?

Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach – słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym.

Grażyna Białopiotrowicz – psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in..: Sztuka aktywności; Kobieta–mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych.

  • Kategorie:
    1. Książki »
    2. Audiobooki na CD »
    3. Ekonomia, Biznes
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375610888
  • EAN: 9788375610888
  • Liczba stron: 1
  • Wymiary: 13.5x19.0cm
  • Waga: 0.09kg
  • Nośniki:
    • #1: Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce (CD MP3)
      • 1. Kreowanie wizerunku przez wygląd (42:52)
      • 2. Kreowanie wizerunku przez wygląd (26:30)
      • 3. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (35:22)
      • 4. Kreowanie wizerunku przez wygląd (20:01)
      • 5. Wstęp (09:13)
      • 6. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (45:48)
      • 7. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie (26:27)
      • 8. Zakończenie (10:15)
      • 9. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (44:30)
      • 10. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (23:15)
      • 11. Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie (26:17)
      • 12. Kreowanie wizerunku przez wygląd (51:45)
      • 13. Kreowanie wizerunku przez zachowanie (37:27)
      • 14. Kreowanie wizerunku przez wygląd (1:09:12)
      • 15. Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi (38:34)
      • 16. Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej (13:48)
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: CD-ROM

Inni Klienci oglądali również

Wołanie kukułki

Powieść detektywistyczna autorstwa J. K. Rowling, opublikowana pod pseudonimem Robert Galbraith.Ciało supermodelki Luli Landry zostaje znalezione pod oknem balkonu jej londyńskiego apartamentu. Policja stwierdza samobójstwo, ale brat...

Umysł lidera

Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wst...

Zarządzanie przez wartości

Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług.Poprzez zaang...

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Bestseller „New York Timesa”Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.Prawie każdy się myli.Scott Galloway zadaje fundamentalne p...

Strategia prze-myślenia elementarz sukcesu czyli mały nie-poradnik ogromnych różnic i jak odzysk

TA LEKTURA JEST DLA CIEBIE!Czy Ty również, podobnie jak przeważająca większość uczestników moich wykładów, odnosisz wrażenie, że to przecież nie może być wszystko? Czy i Ty oczekujesz od życia czegoś więcej?N...

Wazowie na polskim tronie Romanse, intrygi i wielka polityka

Polscy królowie ze szwedzkiej dynastii Wazów budzą do dziś gorące emocje, a ich rządy nie poddają się jednoznacznej ocenie.Poznaj losy króla Zygmunta III, przyjrzyj się burzliwemu życiu jego dwóch synów, Władysł...

Koniec końca historii

Przymusowe zamknięcia kolejnych sektorów gospodarki i ograniczenia funkcjonowania (sławne już lockdowny) wywołane pandemią COVID-19 dewastują systemy gospodarcze w krajach rozwiniętego Zachodu (i coraz bardziej w Polsce). W ślad za tym, niczym z...

Kreatywność S.A.

„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation – wspólnie z...

Taka praca nie ma sensu

Taka praca nie ma sensu! należy do tych nielicznych książek, które mają moc dogłębnego zmieniania naszego życia zawodowego i osobistego.Wymagania przewyższają nasze możliwości. Etyka „więcej, szybciej” powoduje powstawani...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!