MENU

Książki: Handel, usługi, e-commerce

E-commerce, czyli handel internetowy to bardzo rozwojowa dziedzina stanowiąca stosunkowo młodą gałąź gospodarki spopularyzowana w latach 90. Co roku rynek e-commerce notuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost, co świadczy o sporych możliwościach rozwoju w tym sektorze oraz dużych perspektywach na przyszłość. Co roku coraz więcej absolwentów uczelni wyższych decyduje się na karierę w e-commerce.

Zakupy internetowe pozwalają na zaoszczędzenie czasu przy codziennym życiowym pośpiechu, są również częstokroć wygodniejsze.

Sam handel elektroniczny można zdefiniować jako działania przeprowadzane w celu dopełnienia transakcji przy wykorzystaniu środków elektronicznych. Dzięki sklepom internetowym konsumenci mogą przeglądać asortyment z każdego miejsca na świecie, nie wychodząc z mieszkania. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w 1994 roku i od tamtej pory korzysta się z oprogramowania zwanego platformą e-commerce.

W ofercie wydawniczej przygotowaliśmy dla Państwa bogaty zbiór książek o e-commerce. Znajdą tu Państwo publikacje porządkujące wiedzę o e-marketingu i sposobach prowadzenia digital biznesu, wśród nich podręczniki, opracowania naukowe, książki popularnonaukowe i zbiory artykułów.

Polecaną pozycją z tej dziedziny jest książka „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, która stanowić może wprowadzenie do świata e-commerce. Publikacja omawia najważniejsze zagadnienia i informuje czytelniczki i czytelników o tajnikach współczesnych trendów marketingu internetowego, a także sposobach na skuteczne przeprowadzanie kampanii reklamowych.

Ta i inne publikacje wprowadzą Państwa w takie zagadnienia, jak stan social-mediów, mierzenie potencjału marki, budowa własnej platformy e-commerce, przeprowadzanie własnej kampanii e-mail i mobile marketingowej i wiele innych.

Znaleziono: 213
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20

E-commerce

Strategia – Zarządzanie – Finanse
Seria: Marketing PWN
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen ...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

Content marketing i social media

Jak przyciągnąć klientów
Seria: Marketing PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społe...
Książka (miękka)
do koszyka
61,41 zł
69,00 zł

Bankowość w gospodarce cyfrowej

Wydawca: MT Biznes
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręc...
Książka (miękka)
do koszyka
54,83 zł
64,90 zł

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy
Seria: Marketing PWN
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
Książka (miękka)
do koszyka
88,11 zł
99,00 zł

Kupiec Alfa.

Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
Wydawca: one press
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać j...
Książka (miękka)
do koszyka
41,18 zł
59,00 zł

Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

Wydawca: CeDeWu
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a...
Książka (miękka)
do koszyka
54,42 zł
70,00 zł

Platformizacja gospodarki cyfrowej

Nowe wyzwania dla regulacji
Wydawca: MT Biznes
Rozwój wiedzy i technologii tworzy nowe rodzaje niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w ś...
Książka (miękka)
do koszyka
63,28 zł
74,90 zł

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odp...
Wydawca: MT Biznes
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
Książka (miękka)
do koszyka
45,40 zł
49,90 zł

This is Marketing

Autor: Seth Godin
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestsel...
Książka (miękka)
do koszyka
60,56 zł
87,00 zł

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne
Wydawca: Nieoczywiste
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystan...
Książka (miękka)
do koszyka
37,87 zł
59,00 zł

Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw

Redakcja: Barbara Ocicka
Niniejsza publikacja stanowi oryginalne opracowanie łączące profesjonalną charakterystykę nowoczesnych technologii mobilny...
Książka (miękka)
do koszyka
62,10 zł
69,00 zł

E-turystyka

Ekonomiczne problemy implementacji technologii cyfrowyc...
Autor: Adam Pawlicz
Seria: TURYSTYKA
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,14 zł
49,00 zł

Best Loser Wins

Autor: Tom Hougaard
Best Loser Wins provides a triple whammy of high value. First, it provides a very compelling and engaging narrative of Tom’s rise from being a beginner to becoming a highly successful trader,...
Książka (miękka)
do koszyka
107,74 zł
135,00 zł

The Everything War

Autor: Dana Mattioli
Wydawca: Torva
From veteran Amazon reporter for The Wall Street Journal, The Everything War is the first untold, devastating exposé of Amazon's endless strategic greed, its pursuit of total domination, by ...
Książka (miękka)
do koszyka
61,28 zł
87,00 zł

Era prosumenta 2.0

Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i po...
Autor: Bill Quain
Wydawca: Studio Emka
Konsumenci wydają pieniądze.Producenci zarabiają pieniądze.Prosumenci mogą robić jedno i drugie!Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowy...
Książka (miękka)
do koszyka
30,13 zł
39,00 zł

Regulamin sklepu internetowego - Outlet

wzory dokumentów z komentarzem. Książka z suplementem e...
Wydawca: ODDK
Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawców, jak i klientów.Wdrożenie odpowiednieg...
Książka (miękka)
do koszyka
113,40 zł
210,00 zł

An Opinionated Guide To Querr London

We hope you are delighted with everything you buy from us. However, if you are not, we will refund or replace your order up to 30 days after purchase. Terms and exclusions apply; find out more from...
Książka (miękka)
do koszyka
38,50 zł
58,00 zł

Anarchia

Niepowstrzymany rozkwit Brytyjskiej Kompanii Wschodnioi...
Wydawca: Noir Sur Blanc
Wiek władzy, chciwości i okrucieństwa. Historia panowania prawdziwej królowej Brytyjskiego Imperium – Kompanii Wschodnioindyjskiej.Anarchia relacjonuje jeden z najbar...
Książka (twarda)
do koszyka
50,73 zł
69,00 zł

Internet możliwości.

O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując...
Wydawca: one press
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów ...
Książka (miękka)
do koszyka
34,19 zł
49,00 zł

Ustawa o prawach konsumenta - Outlet

Umowy zawierane przez internet
Pierwsza publikacja przygotowana przez prawników dla przedsiębiorców, w której zostały omówione obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku rewolucyjne zmiany przepisów ...
Książka (miękka)
do koszyka
42,75 zł
69,00 zł
Znaleziono: 213
Przeglądaj:
Sortuj według:
Popularność malejąco
Wyświetl:
20