LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry
Poradnik do gry LEGO Harry Potter: Lata 1-4 zawiera wszystkie informacje potrzebne młodemu czarodziejowi do ukończenia gry w 100%.
LEGO Harry Potter Lata 1-4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Zaklęcia i zdolności magiczne (Podstawy)Garść porad (Podstawy)Przedmioty (Podstawy)1-51 (Postacie)Początek magii (Opis przejścia – Rok 1)Dziurawy Kocioł i Ulica Pokątna (Podstawy)Wyjście z lochu (Opis przejścia – Rok 1)Hogwart #2 (Opis przejścia – Rok 1)Pechowa miotła (Opis przejścia – Rok 1)Hogwart #1 (Opis przejścia – Rok 1)
Informacja o grze
Przygody słynnego czarodzieja Harry'ego Pottera w wydaniu LEGO. W grze uzyskujemy możliwość zapoznania się z przygodami mającymi miejsce w czterech pierwszych częściach powieści J. K. Rowling.
Gra LEGO Harry Potter: Years 1-4, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, Wii, PS2, PSP, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-953-1
- EAN: 5908305204268,50001
- Liczba stron: 273
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Wprowadzenie
-Podstawy
-Garść porad
-Zaklęcia i zdolności magiczne
-Przedmioty
-Dziurawy Kocioł i Ulica Pokątna
-Kody
-Opis przejścia – Rok 1
-Początek magii
-Hogwart #1
-Wyjście z lochu
-Hogwart #2
-Pechowa miotła
-Hogwart #3
-Dział Ksiąg Zakazanych
-Hogwart #4
-Zakazany Las
-Hogwart #5
-Oblicze wroga
-Opis przejścia – Rok 2
-Proszek Fiuu
-Zamek Hogwart #1
-Plan Zgredka
-Zamek Hogwart #2
-Crabbe i Goyle
-Zamek Hogwart #3
-Dziennik Toma Riddle'a
-Zamek Hogwart #4
-Śladem pająków
-Zamek Hogwart #5
-Bazyliszek
-Opis przejścia – Rok 3
-Wieści z Azkabanu
-Zamek Hogwart #6
-Hogsmeade
-Zamek Hogwart #7
-Koniec psot
-Zamek Hogwart #8
-Wrzeszcząca chata
-Zamek Hogwart #9
-Pocałunek Dementora
-Zamek Hogwart #10
-Mroczna Wieża
-Opis przejścia – Rok 4
-Puchar świata w quidditchu
-Zamek Hogwart #11
-Smoki
-Zamek Hogwart #12
-Pierwsze zadanie
-Zamek Hogwart #13
-Tajemnica jaja
-Zamek Hogwart #14
-Czarne jezioro
-Zamek Hogwart #15
-Powrót Czarnego Pana
-Skrytka Gringotta
-Zostań budowniczym
-Poziom dodatkowy 1
-Poziom dodatkowy 2
-Poziom dodatkowy 3
-Poziom dodatkowy 4
-Poziom dodatkowy 5
-Poziom dodatkowy 6
-Poziom dodatkowy 7
-Poziom dodatkowy 8
-Poziom dodatkowy 9
-Poziom dodatkowy 10
-Mapa Hogwartu
-Postacie
-1-51
-52-104
-105-167
-Bonusy – Rok 1
-Początek magii
-Wyjście z lochu
-Pechowa miotła
-Dział Ksiąg zakazanych
-Zakazany Las
-Oblicze wroga
-Bonusy – Rok 2
-Proszek Fiuu
-Plan Zgredka
-Crabbe i Goyle
-Dziennik Toma Riddle'a
-Śladem pająków
-Bazyliszek
-Bonusy – Rok 3
-Wieści z Azkabanu
-Hogsmeade
-Koniec psot
-Wrzeszcząca chata
-Pocałunek Dementora
-Mroczna Wieża
-Bonusy – Rok 4
-Puchar świata w quidditchu
-Smoki
-Pierwsze zadanie
-Tajemnica jaja
-Czarne jezioro
-Powrót Czarnego Pana
-Bonusy – Dziurawy Kocioł
-Ulica Pokątna
-Ulica Śmiertelnego Nokturnu
-Bonusy – Hogwart
-1. Hol Główny
-2. Sala wejściowa
-3. Wielka Sala
-4. Korytarz łazienek
-5. Łazienka chłopców
-6. Biblioteka
-7. Biblioteka (zaplecze)
-8. Ruchome schody
-9. Pokój zabaw
-10. Gabinet Dubledore’a
-11. Korytarz dormitoriów
-12. Wieża Slytherinu
-13. Pokój wspólny Slytherinu
-14. Dormitorium Slytherinu
-15. Pokój wspólny Gryffindoru
-16. Dormitorium Gryffindoru
-17. Wieża Hufflepuffu
-18. Pokój wspólny Hufflepuffu
-19. Dormitorium Hufflepuffu
-20. Wieża Revenclawu
-21. Pokój wspólny Revenclawu
-22. Dormitorium Revenclawu
-23. Korytarz
-24. Chata Hagrida
-25. Ogród Hagrida
-26. Wejście na boisko Quidditch
-27. Jezioro
-28. Dziedziniec z fontanną
-29. Boisko treningowe Quidditch
-30. Klasa zielarstwa
-31. Klasa zielarstwa (zaplecze)
-32. Szklarnia
-33. Wieża zegarowa
-34. Mały dziedziniec
-35. Sowiarnia
-36. Przejście do klas
-36. Przejście do klas
-38. Klasa zaklęć (lewa)
-39. Klasa zaklęć (prawa)
-40. Klasa zaklęć (podziemia lewe)
-41. Klasa zaklęć (podziemia prawe)
-42. Klasa eliksirów
-43. Klasa eliksirów (zaplecze)
-44. Klasa transmutacji
-45. Klasa transmutacji (zaplecze)
-46. Biuro profesora obrony przeciw czarnej magii
-47. Dziedziniec
-48. Klasa wróżbiarstwa
-49. Klasa obrony przeciw czarnej magii
-50. Maszynownia
-51. Wahadła