Legalne sposoby uniknięcia odpowiedzialności, za przerwanie lub skrócenie przerw i odpoczynków, przez kierowców zawodowych Cz. 2
Część II audiobooka Kancelarii Prawne Viggen to praktyczna wiedza na temat legalnych sposobów pozwalających uniknąć odpowiedzialności, za przerwanie lub skrócenie przerw i odpoczynków, przez kierowców zawodowych. Czy wiesz, ze Legislator Unii Europejskiej, Wytyczne Komisji Europejskiej, Wytyczna GITD oraz ustawodawca polski pozwalają przerwać
odpoczynek na parkingu, podczas załadunku i rozładunku, a także odmiennie zastosować art. 12/561/2006 WE? Posłuchaj i poznaj odpowiedzi na te nurtujące branżę transportową pytania!
Wiedza zawarta w niniejszym opracowaniu pozwala kierowcom legalnie jeździć dłużej nawet do 30 minut dziennie, co daje około 20 km więcej! To ogromna korzyść dla przedsiębiorcy, bowiem stosując się do wskazówek zaproponowanych w nagraniu kierowca jest w stanie przejechać dziennie o ok. 20 km więcej. W przeliczeniu na 100 kierowców otrzymujemy trasę o długości 20000 km, a mnożąc uzyskaną wartość przez 22 dni pracy – 44 tys. km w miesiącu. To profesjonalne i wiarygodne źródło informacji, które w legalny sposób pokaże Ci jak legalnie i bezpiecznie zarządzać swoim czasem pracy oraz uchronić się przed ewentualnymi sankcjami karnymi z tytułu naruszenia czasu jazdy. Da poczucie bezpieczeństwa prawnego z racji stosowania się do procedur rekomendowanych przez ITD i PIP, a dzięki powszechnej formie przekazu informacji – może być przyswajane i utrwalane nawet w czasie jazdy!
Autorem opracowania jest Mariusz Miąsko - prezes Kancelarii Prawnej Viggen Sp.J. - ekspert krajowego oraz unijnego prawa transportowego, który w profesjonalny i zrozumiały sposób wskazuje metody legalnego wydłużenia prowadzenia pojazdu na obszarze Europy i części Azji. Autor, w trosce o kierowców i przedsiębiorców branży TSL, od wielu lat walczy z nieprawidłowościami krajowego i międzynarodowego prawa transportowego. Mariusz Miąsko jest autorem kilku projektów nowelizacji ustawy o transporcie drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, ustawy o czasie pracy kierowców, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo przewozowe oraz kilku poprawek błędów unijnego prawa transportowego.
Audiobook skierowany jest do:
kierowców zawodowych (pojazdów ciężarowych oraz autokarów)
kadry zarządzającej w firmach transportowych
spedytorów
inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego oraz Państwowej Inspekcji Pracy
osób szkolących w branży transportowej
Audiobook rekomendowany jest przez:
Stowarzyszenie Uczestników Rynku Komunikacji Samochodowej i Transportu Drogowego "Najlepsza Droga"
Związek Zawodowy Inspekcji Transportu Drogowego
Stowarzyszenie Inspektorów Pracy Rzeczpospolitej Polskiej
Transportowy Portal Prawny Jazdaprawna.pl
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-944734-1-9
- Czas trwania: 1:04:47
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
1. Wstęp 2. Zasady przerywania przerw i odpoczynków na terminalach załadunkowych oraz na parkingach w oparciu o Wytyczną nr 3 Komisji Europejskiej. 3. Zasady wydłużenia jazdy o 15 minut na każde 4,5 godziny okresu prowadzenia pojazdu na podstawie Wytycznej nr 4 KE. 4. Zmienione zasady odbioru odpoczynku przerywanego na promie w wyniku Wytycznej nr 6 KE. 5. Zasady odstąpienia od obowiązku wystawiania zaświadczeń działalności kierowcy (urlopówek) na podstawie Wytycznej nr 5-II KE. 6. Analiza roli oraz zakresu obowiązywania Wytycznych Komisji Europejskiej.