Logo design love
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?
Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.
- Znaczenie logo w życiu firmy
- Charakterystyczne elementy kultowych projektów
- Podstawy procesu projektowania logo
- Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
- Sposoby wyceny projektu
- Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
- Metody prowadzenia rozmów z klientami
- Współpraca z klientami zagranicznymi
- Tworzenie internetowego portfolio
- Dostępne narzędzia
- Praktyczne porady dotyczące projektowania logo
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Reklama, Promocja
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki humanistyczne »
-
Sztuka »
-
Malarstwo, Rysunek, Grafika
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Grafika komputerowa
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Projektowanie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Reklama, Promocja
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki humanistyczne »
-
Sztuka »
-
Malarstwo, Rysunek, Grafika
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Grafika komputerowa, Multimedia
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788324627301
-
EAN:
9788324627301
-
Liczba stron:
216
-
Wymiary:
18x23.5cm
-
Waga:
0.53kg