MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Lojalność 3.0 - Outlet

(Twarda z obwolutą)

Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki BIG DATA i GRYWALIZACJI

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Lojalność 3.0 - Outlet

"Sekret zdobycia lojalności!
Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by
wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku
wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy
wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się
lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta.
Czy możemy go za to winić?
Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne
dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania oraz
zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, ale również na pracownikach
i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media
społecznościowe oraz grywalizację, aby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od
której zależy sukces przedsiębiorstwa.
W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody
zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system
napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe
uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi Cię w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego,
dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Dzięki tej książce między innymi:
- zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności,
czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
- zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na
podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw,
które już stosują metody Lojalności 3.0,
- krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i
optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie,
aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.
Lojalność 3.0 to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą
lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałą
przewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku.
Rajat Paharia będąc  założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball –
firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak ""Fast Company”,
„TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej
pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii,
projektowania i doświadczeń konsumenckich.
"

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377466285
  • EAN: 9788377466285
  • Liczba stron: 260
  • Wymiary: 15.8x23.3cm
  • Waga: 0.60kg
  • Tytuł oryginalny: Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with BIG DATA and GAMIFICATION
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!