MENU

Lokowanie idei w reklamie

(Miękka)

Studium analityczno-badaw na podstawie treści w polskiej wersji serwisu Youtube

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Lokowanie idei w reklamie

Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują też rzetelne analizy i przemyślana koncepcja badań, które przesądzają o oryginalności i istotności pracy. Prezentowane wyniki badań ilościowych udokumentowane zostały bogatym materiałem ilustracyjnym. (…) Praca jest cennym źródłem nie tylko dla badaczy i studentów komunikacji społecznej i mediów, ale także innych dyscyplin o profilu społecznym czy humanistycznym. Pomoże także praktykom w lepszym zrozumieniu problematyki lokowania idei i wartości w komunikacji perswazyjnej.
dr hab. Małgorzata Łosiewicz, prof. UG

Dzieło jest efektem wielomiesięcznej, benedyktyńskiej wręcz pracy, którą Autorka włożyła w przeprowadzenie znakomicie przygotowanych badań (w tym eyetrackingowych i encefalograficznych) oraz rzetelne kwerendy literaturowe. Autorka wykazuje znakomitą orientację w szerokim spektrum problematyki – od komunikologii po neuromarketing, wprowadzając kolejne definicje, w tym idea placement, i wyjaśniając je językiem zrozumiałym, odnosząc się przy tym do światowej literatury przedmiotu. (…) Projekt kategoryzacji medialności perswazyjnej idei z pewnością zainspiruje innych badaczy i będzie dla nich metodologiczną podpowiedzią, w jaki sposób takie badanie – od strony logistycznej i naukowej – zaplanować i zorganizować. Książka Klaudii Cymanow-Sosin to oryginalna, dopracowana w detalach, wyjątkowo ciekawa i aktualna pozycja, która z pewnością zostanie dostrzeżona i wysoko oceniona przez czytelników.
dr hab. Krzysztof Gajdka, prof. UPJPII

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

15,02 zł
19,95 zł

Idea Europy

Zbiór tekstów odczytów wygłoszonych podczas odbywającej się 2 maja 2004 r. na Zamku Królewskim w Warszawie konferncji "Idea Europy".
28,46 zł
37,80 zł

Paradoksy idei prezentacji politycznej

Książka Andrzeja Waśkiewicza dotyczy jednej z kluczowych idei związanych z demokracją – idei reprezentacji. Kiedy dzisiaj mówimy o kryzysie demokracji, w istocie najczęściej mamy na myśli kryzys instytucji reprezentacji. Andrzej Waśkiewicz...
44,25 zł
59,00 zł

50 idei, które powinieneś znać. Fizyka

Nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej serii: 50 idei, które powinieneś znać Książka zawiera 50 krótkich, świetnie napisanych esejów, które prezentują najważniejsze konc...
44,25 zł
59,00 zł

50 idei, które powinieneś znać Polityka

W czasach powszechnego społecznego cynizmu i silnego niepokoju międzynarodowego, potrzeba jasności co do podstawowych koncepcji politycznych nigdy nie była większa. Siły terroryzmu i fundamentalizmu zagrażają naszemu bezpieczeństwu, a reakcje rzą...
29,25 zł
39,00 zł

Wielcy myśliciele i wielkie idee

Dzieci są urodzonymi filozofami, bo zadają najciekawsze pytania. Przystępne, bogato ilustrowane wprowadzenie do filozofii dla dzieci w wieku szkolnym. W angażujący sposób uczy samodzielnego myślenia poprzez eksploracj...
44,25 zł
59,00 zł

50 idei, które powinieneś znać Genetyka

Światowy bestseller literatury popularnonaukowej, część pasjonującej serii: 50 idei, które powinieneś znać. W 50 esejach autor przedstawia główne pojęcia genetyki – jednej z najbardziej intrygujących dziedzin nauki. Rozpoczynając te...
44,25 zł
59,00 zł

50 idei które powinieneś znać Nauki ścisłe

50 idei, które powinieneś znać. Nauki ścisłe to kolejna z serii książek wprowadzających w fascynujący świat pytań i zagadnień, które od dawna towarzyszą ludzkości w misji zrozumienia świata. Seria prezentuje najważniejsze teorie i idee z gł...
44,25 zł
59,00 zł

50 idei które powinieneś znać Religia

Część pasjonującej serii „50 idei, które powinieneś znać”. W jaki sposób naukowcy tłumaczą „ideę bóstwa”? Czym są święte księgi przynależne wielkim religiom monoteistycznym? Czym jest dobro i zło w świetle posz...
83,06 zł
119,00 zł

1001 idei które zmieniły nasz sposób myślenia

Książka przedstawia rozwój wiedzy i ludzkiej kreatywności na przestrzeni tysięcy lat. Obejmuje wiele dziedzin, m.in. nauki społeczne (w tym filozofię, politologię) i ścisłe, architekturę, sztukę oraz wierzenia religijne. Omówienie przełom...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!