Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry
Nieoficjalny poradnik do gry Mafia II zawiera przede wszystkim szczegółowy opis przejścia wszystkich piętnastu rozdziałów, składających się na kampanię dla pojedynczego gracza. Warto dodać, że w opisie uwzględnione zostały różne metody rozwiązania misji.
Mafia II - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Czasopisma 1-9 (Sekrety)Rozdział 14 – Schody do nieba (2) (Opis przejścia)Listy gończe (Sekrety)Rozdział 14 – Schody do nieba (4) (Opis przejścia)Rozdział 14 – Schody do nieba (3) (Opis przejścia)WprowadzenieRozdział 14 – Schody do nieba (1) (Opis przejścia)Rozdział 15 – Per aspera ad astra (1) (Opis przejścia)Rozdział 12 – Dar morza (1) (Opis przejścia)Rozdział 3 – Wróg publiczny (3) (Opis przejścia)
Informacja o grze
Druga część Mafii, legendarnej już gangsterskiej gry akcji opracowanej w 2002 roku przez zespół Illusion Softworks. Wcielamy się bowiem w postać Vito Scalettiego i powoli wspinamy się po szczeblach kryminalnej kariery. Misje obejmują zarówno sekcje polegające na brawurowej jeździe samochodem, jak i poziomy typowo strzelankowe.
Gra Mafia II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 978-83-8054-967-8
- EAN: 5026555056694,50265
- Liczba stron: 238
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
-Mafia II - poradnik do gry
-Wprowadzenie
-Porady
-Porady ogólne
-Walka
-Samochody
-Policja
-Opis przejścia
-Rozdział 1 – Stary kraj
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (1)
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (2)
-Rozdział 2 – Nie ma jak w domu (3)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (1)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (2)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (3)
-Rozdział 3 – Wróg publiczny (4)
-Rozdział 4 – Prawo Murphy’ego
-Rozdział 5 – Piła (1)
-Rozdział 5 – Piła (2)
-Rozdział 5 – Piła (3)
-Rozdział 6 – Dobrze spędzony czas (1)
-Rozdział 6 – Dobrze spędzony czas (2)
-Rozdział 7 – Spoczywaj w pokoju, F. Potenza
-Rozdział 8 – Dzikusy (1)
-Rozdział 8 – Dzikusy (2)
-Rozdział 8 – Dzikusy (3)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (1)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (2)
-Rozdział 9 – Twardziel i liczykrupa (3)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (1)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (2)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (3)
-Rozdział 10 – Obsługa hotelowa (4)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (1)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (2)
-Rozdział 11 – Nasz przyjaciel (3)
-Rozdział 12 – Dar morza (1)
-Rozdział 12 – Dar morza (2)
-Rozdział 13 – Wyjście smoka (1)
-Rozdział 13 – Wyjście smoka (2)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (1)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (2)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (3)
-Rozdział 14 – Schody do nieba (4)
-Rozdział 15 – Per aspera ad astra (1)
-Rozdział 15 – Per aspera ad astra (2)
-Sekrety
-Czasopisma 1-9
-Czasopisma 10-19
-Czasopisma 20-29
-Czasopisma 30-39
-Czasopisma 40-50
-Listy gończe
-Osiągnięcia