Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Powtórka przed sesją

Magia Harry'ego Pottera

(Miękka)

kreowanie globalnej marki

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Magia Harry'ego Pottera

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Recenzja książki:

Pierwsze kilkanaście stron książki Stephen'a Brown'a tworzy wrażenie, że została napisana, aby wykorzystać wprost popularność serii przygód Harry’ego Potter'a i na fali tej popularności sprzedać jak najwięcej egzemplarzy (również tytuł nie pozwala myśleć inaczej). Jednakże, jak się okazuje, to tylko iluzja i tak naprawdę w miarę zagłębiania się w szczegóły i konkretne przykłady narasta ciekawość poznania całej mechaniki działania i kreowania globalnej marki.

Cała historia początkowo nieznanej i niedocenianej J.K. Rowling zadziwia obrotem wydarzeń. Stephen Brown odkrywa przed nami krok po kroku, jak jedna książka, a właściwie umiejętność stworzenia historii, w szczególności umiejętne operowanie akcją i akcentowanie odpowiednich bohaterów, może być inicjatorem przyszłych, niewyobrażalnych sukcesów. Osobiście, jedynie jako czytelnik kolejnych tomów Harry’ego Pottera, nie zdawałem sobie sprawy ze spektrum stosowanych akcji i technik marketingowych.

Same książki wydane przez J.K. Rowling, jak pokazuje autor, to właściwie niewielka część zysków jakie wpłynęły na konto brytyjskiej pisarki. Większość dochodów i pokaźnego majątku została zdobyta poprzez ekranizację poszczególnych tomów książki, sprzedaż zabawek, gadżetów, plakatów itp. Stephen Brown jednak nie skupia się wyłącznie na sukcesach, jakie odniosła Rowling, ale również na błędach i przewijających się potknięciach, które w oczywisty sposób mogą wystąpić, gdy dochodzi do działań o charakterze globalnym.

Pozycja ta być może nie dostarcza typowej naukowej wiedzy z zakresu marketingu, lecz niewątpliwie jest opowieścią w której każdy adept ekonomii dostrzeże wcześniej nabywane w toku studiów teorie i wiedzę teoretyczną wykorzystywaną w niezwykle efektywny sposób.

Jeśli poszukujesz "lekkiej" lektury, która posiada w sobie użyteczną wiedzę z dziedziny marketingu i nie tylko - ta pozycja jest z pewnością dla Ciebie!

(Piotr Ostrowski, Koło Naukowe Zarządzania Menedżer, Akademia Ekonomiczna w Katowicach)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Przeczytaj rozdział, który w książce jest w odbiciu lustrzanym
898.8 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Przeczytaj rozdział, który w książce jest w odbiciu lustrzanym
898.8 KB
Słowa kluczowe: Harry Potter marka

Inni Klienci oglądali również

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny prakt...

Metody badań jakościowych Tom 2

Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy autoetnogra...

Magia rzeczywistości

RICHARD DAWKINS, zwany też „księciem ewolucjonizmu” – a czasem „rottweilerem Darwina” – jest jednym z najwybitniejszych współczesnych biologów i jednym z najlepszych popularyzatorów nauki. Jest t...

Blackwater. Tom 2. Magia i ogień

Bezlitosnej walki ciąg dalszy. Stal przeciwko magii, para przeciwko czarom. Dwa narody: racjonalni wyznawcy technicznego postępu z Królestwa i kierujący się głównie emocjami, ufający magii mieszkańcy Północy. Jedna wojna...

Magia i stal

Trzymająca w napięciu, wypełniona akcją powieść w mistrzowski sposób łącząca elementy cyperpunku i steampunku. Na ruinach cywilizacji dochodzi do starcia dwóch mocarstw; w jednym, zwanym Królestwem, żądzą racjonalizm, wy...

Zasady magii

W tej rodzinie miłość jest przekleństwem… Wszystko zaczęło się w 1620 roku, kiedy Maria Owens została oskarżona o czary – ukarano ją za to, że pokochała niewłaściwego mężczyznę.Kilkaset lat później w Nowym Jo...

Szczypta magii

Trzy siostry, rodzinna klątwa i… szczypta magii Wronoskał, gdzie mieszkają od dzieciństwa Cherlie, Betty i Fliss, jest dla nich niczym wznoszące się na pobliskiej wyspie więzienie. Zajmujący niemal całą Skruchę gmach z posępną wieżą kryje nie jedną taj...

Magia miłości Światowe Życie Duo

Ojciec Violet King jest hazardzistą, ale tego, że postawi w grze jej przyszłość, nigdy by się nie spodziewała. Pewnego dnia przyjeżdża do niej Javier de la Cruz i oświadcza, że ojciec obiecał ją za żonę jego bratu, księciu Monte Blanco. Violet jest now...

Księga magii

Nowa antologia po bestsellerowej Księdze mieczy ze świata epickiej fantasy – tym razem w roli głównej wiedźmy, czarodzieje i mroczne obrzędy.Każdy Frodo ma swojego Gandalfa. . . i Sarumana. Czym byłby Harry Potter bez Albusa Dumbledo...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!