Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU
Wirtualne Targi Książki - rabaty do -43%

Magia Harry'ego Pottera(Miękka)

kreowanie globalnej marki

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: Harry Potter marka

Magia Harry'ego Pottera

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Recenzja książki:

Pierwsze kilkanaście stron książki Stephen'a Brown'a tworzy wrażenie, że została napisana, aby wykorzystać wprost popularność serii przygód Harry’ego Potter'a i na fali tej popularności sprzedać jak najwięcej egzemplarzy (również tytuł nie pozwala myśleć inaczej). Jednakże, jak się okazuje, to tylko iluzja i tak naprawdę w miarę zagłębiania się w szczegóły i konkretne przykłady narasta ciekawość poznania całej mechaniki działania i kreowania globalnej marki.

Cała historia początkowo nieznanej i niedocenianej J.K. Rowling zadziwia obrotem wydarzeń. Stephen Brown odkrywa przed nami krok po kroku, jak jedna książka, a właściwie umiejętność stworzenia historii, w szczególności umiejętne operowanie akcją i akcentowanie odpowiednich bohaterów, może być inicjatorem przyszłych, niewyobrażalnych sukcesów. Osobiście, jedynie jako czytelnik kolejnych tomów Harry’ego Pottera, nie zdawałem sobie sprawy ze spektrum stosowanych akcji i technik marketingowych.

Same książki wydane przez J.K. Rowling, jak pokazuje autor, to właściwie niewielka część zysków jakie wpłynęły na konto brytyjskiej pisarki. Większość dochodów i pokaźnego majątku została zdobyta poprzez ekranizację poszczególnych tomów książki, sprzedaż zabawek, gadżetów, plakatów itp. Stephen Brown jednak nie skupia się wyłącznie na sukcesach, jakie odniosła Rowling, ale również na błędach i przewijających się potknięciach, które w oczywisty sposób mogą wystąpić, gdy dochodzi do działań o charakterze globalnym.

Pozycja ta być może nie dostarcza typowej naukowej wiedzy z zakresu marketingu, lecz niewątpliwie jest opowieścią w której każdy adept ekonomii dostrzeże wcześniej nabywane w toku studiów teorie i wiedzę teoretyczną wykorzystywaną w niezwykle efektywny sposób.

Jeśli poszukujesz "lekkiej" lektury, która posiada w sobie użyteczną wiedzę z dziedziny marketingu i nie tylko - ta pozycja jest z pewnością dla Ciebie!

(Piotr Ostrowski, Koło Naukowe Zarządzania Menedżer, Akademia Ekonomiczna w Katowicach)

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa do 3 dni robocze
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier - dostawa do 2 dni roboczych
    • Poczta Polska (kurier pocztowy oraz odbiór osobisty w Punktach Poczta, Żabka, Orlen, Ruch) - dostawa do 2 dni roboczych
    • ORLEN Paczka - dostawa do 2 dni roboczych
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Przeczytaj rozdział, który w książce jest w odbiciu lustrzanym
898.8 KB

Stephen Brown

Profesor badań marketingowych na Uniwersytecie w Ulsterze w Irlandii, autor kontrowersyjnej książki Postmodern Marketing (1995).

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Przeczytaj rozdział, który w książce jest w odbiciu lustrzanym
898.8 KB

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób:Rozpoznać swoje mocne st...

Lojalność klientów

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny prakt...

Metody badań jakościowych Tom 2

Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy autoetnogra...

Tajemnica pana Pottera Tom 14

Słynna amerykańska seria detektywistyczna dla dzieci i młodzieży. Poznaj smak wielkiej przygody w doborowym towarzystwie trzech młodych detektywów i ich patrona, wielkiego Andy Chandlera. Spontaniczność, brawura i talent w starciu z przestępczoś...

Księga magii

Nowa antologia po bestsellerowej Księdze mieczy ze świata epickiej fantasy – tym razem w roli głównej wiedźmy, czarodzieje i mroczne obrzędy.Każdy Frodo ma swojego Gandalfa. . . i Sarumana. Czym byłby Harry Potter bez Albusa Dumbledo...

Królewna Chomik Myszy i magia

Zróbcie miejsce na półce dla niefalbianiastej królewny!Królewna Harriet nie jest typową damą w opałach! Po pierwsze jest chomikiem! A po drugie lubi walczyć ze smokami czy skakać z klifów, czym doprowadza ...

Magia rzeczywistości

RICHARD DAWKINS, zwany też „księciem ewolucjonizmu” – a czasem „rottweilerem Darwina” – jest jednym z najwybitniejszych współczesnych biologów i jednym z najlepszych popularyzatorów nauki. Jest t...

Blackwater. Tom 2. Magia i ogień

Bezlitosnej walki ciąg dalszy. Stal przeciwko magii, para przeciwko czarom. Dwa narody: racjonalni wyznawcy technicznego postępu z Królestwa i kierujący się głównie emocjami, ufający magii mieszkańcy Północy. Jedna wojna...

Magia i stal

Trzymająca w napięciu, wypełniona akcją powieść w mistrzowski sposób łącząca elementy cyperpunku i steampunku. Na ruinach cywilizacji dochodzi do starcia dwóch mocarstw; w jednym, zwanym Królestwem, żądzą racjonalizm, wy...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!