MENU
Darmowa dostawa

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

(Książka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:

–  będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;

–  wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;

–  wzmocni poczucie Twojej wartości;

–  podkreśli Twoją wyjątkowość.

Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.

W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.

Renata Wrona

Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.

Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

53,10 zł
59,00 zł

Padaczka u kobiet

Publikacja ta jest bardzo ważnym wydarzeniem, pierwszym na rynku polskim przygotowanym przez polskie autorytety medyczne dziełem edukacyjnym z tej dziedziny. Jego merytoryczna zawartość jest adresowana nie tylko do lekarzy neurologów zajmujących...
21,38 zł
25,99 zł

Ucieczka z kraju kobiet

Jest rok 314. Tyle lat minęło, odkąd został wprowadzony jedyny właściwy porządek społeczny, w którym kobiety zyskały należne im miejsce. Pożegnano się z zakłamaną męską HIStorią, teraz to kobiety tworzą prawdziwą wersję dziejów - HERstori...
30,14 zł
39,00 zł

Like a Virgin Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu

Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, cz...
50,22 zł
65,00 zł

Różnice kulturowe w biznesie

Dlaczego kultura różnych krajów nadal ma znaczenie w dobie globalizacji? Jak różnorodność kulturowa wpływa na biznes, relacje z szefem i współpracownikami? Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińc...
326,35 zł

Promowanie równości płci i sukcesu kobiet w biznesie

W RPA ucisk płci został zinstytucjonalizowany w prawie, a także w zwyczajach i praktykach naszego narodu. W naszym podzielonym rasowo i etnicznie społeczeństwie wszystkie kobiety mają niższy status niż mężczyźni z tej samej grupy, zarówno w prawie, jak...
28,60 zł
46,90 zł

Kobiety na naukowym Olimpie?

Prezentowana monografia stanowi kontynuację, pogłębienie analiz, ilustrację ustaleń zawartych w książce Kobiety w drodze na naukowy Olimp… Akademicki awans polskich historyczek (od schyłku XIX wieku po rok 1989), Łódź 2020. To swoiste cas...
64,00 zł
75,00 zł

Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego

Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivre`u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby tytułowania osób, posługiwanie się wizytówkami, właściwe kreowanie swojego wizerunku (do...
266,28 zł

Stać się kobietą, stawać się kobietą

Analiza porównawcza trzech filmów o dorastaniu, Water Lilies, Tomboy i Girlhood, autorstwa francuskiej twórczyni Céline Sciamma, bada queerowy potencjał postaci dziewczyny w przedstawieniach kinowych. Wykorzystując psychoanalizę, teorię queer i deleuzo...
23,05 zł
31,50 zł

Społeczny wizerunek wody do picia

Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy &nda...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!