MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

(Miękka)
5.00  [ 31 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.
Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW

The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło and Wojciech Pizło focuses on a current marketing theory with a selection of practical consequences and with the stress on economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned and objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends and is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative and up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments or other organisations and thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature and spirit of marketing.
Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301196240
  • EAN: 9788301196240
  • Liczba stron: 270
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.45kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

23,05 zł
31,50 zł

Rynek Prywatyzacja Interes publiczny

Książka przedstawia formułowane w ramach nowego zarządzania publicznego sposoby zapewniania obywatelom najważniejszych usług publicznych. Upowszechniło ono pogląd, że proste usługi komunalne, ale także edukacja czy ochrona zdrowia to zadania, kt&oacut...
31,30 zł
58,00 zł

Atlas albo radosna wiedza podszyta niepokojem

Kluczowym punktem, wokół którego ogniskuje się myśl Didi-Hubermana, jest „Atlas Mnemosyne” Aby Warburga. Autor używa kategorii „atlasu” do zarysowania najważniejszych problemów, z jakimi mierzyła się sztuka ...
85,14 zł
99,00 zł

Ekonomiczny wymiar nieruchomości

Praca prof. Ewy Kucharskiej-Stasiak to kompendium wiedzy o teoretycznych aspektach funkcjonowania rynku nieruchomości. Koncep...
31,15 zł
35,70 zł

Międzynarodowe stosunki ekonomiczne

Autorzy omawiają w książce m.in.: - formy międzynarodowych stosunków gospodarczych, - naturę, rozwój i skutki procesów globalizacji gospodarki światowej, - tendencje polityki handlowej, - uwarunkowania polityki gospodarczej i handl...
52,66 zł
65,00 zł

Zastosowanie metod opisu statystycznego do badania zjawisk społeczno-ekonomicznych

Współcześnie nie wyobrażamy sobie społeczeństwa, nauki i gospodarki bez dostępu do danych o zjawiskach społeczno-ekonomicznych. Rozwój informatyczny sprzyja możliwości zarówno zbierania danych, jak i ich udostępniania. Jednak wnios...
51,20 zł
60,00 zł

Podstawy metodologii nauk ekonomicznych

Książka zawiera zasób podstawowej wiedzy metodycznej stosowanej i zalecanej do stosowania w badaniach zjawisk i zasobów gospodarczych. Dotyczy ona celów i procedur tworzenia naukowej wiedzy ekonomicznej, form jej wyrażania oraz kry...
26,19 zł
30,03 zł

Zarys historii myśli ekonomicznej

Podręcznik w sposób przystępny i syntetyczny przedstawia podstawowe informacje o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy najnowsze. Pewne uproszczenie w prezentacji szczegółów r&o...
20,80 zł
26,90 zł

Tylko kwiaty wiedzą 1

Youichi Arikawa prowadzi poukładane studenckie życie. Ma uroczą dziewczynę, kilku bliskich znajomych, a nauka nie sprawia mu problemów. Pewnej nocy śni o naszyjniku w kształcie kwiatu i o kimś, kto nosi imię Misaki. Nie byłoby w tym nic dziwnego...
58,03 zł
68,00 zł

Zarządzanie wiedzą projektową

Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja naukowa dorobku zarządzania wiedzą i zarządzania projektami oraz w rezultacie opracowanie oryginaln...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!