Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Wyprawka szkolna »
MENU

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku(Miękka)

5.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
34,30
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 14,70 zł
Stan magazynowy:Mała ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa gratis dla paczek o wartości od 200 zł.
Płatność elektroniczna (PayU, BLIK)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
3,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,99 zł
Kurier pocztowy
9,99 zł
Paczkomaty InPost
9,99 zł
Kurier
14,99 zł
Odbiór w księgarni PWN
GRATIS
Płatność za pobraniem
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
6,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,99 zł
Kurier pocztowy
12,99 zł
Kurier
17,99 zł

Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku

Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływania na rynek, ale również teoria i praktyka gospodarowania, rozpatrywane na tle zagadnień ekonomii i konsumpcji. Jest to nowatorskie podejście stosunkowo rzadko spotykane w literaturze przedmiotu. Wyróżniającą cechą opracowania jest przedstawienie całokształtu złożonej problematyki marketingu w logiczny i sekwencyjnie uporządkowany sposób. Celem publikacji jest próba odpowiedzi na pytania dotyczące najważniejszych reguł i zasad postępowania marketingowego, które są podstawą zarządzania organizacjami i osiągania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu rynkowym. Jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych.
Dr hab. Jarosław Gołębiewski, prof. SGGW

The book written by Anna Mazurkiewicz-Pizło and Wojciech Pizło focuses on a current marketing theory with a selection of practical consequences and with the stress on economic relations. Presently, there is no offer in the market within the framework of a highly competitive environment that could be successfully applied without a systematic, continuous, planned and objectives-oriented approach within the marketing management process. Although marketing issues are presented by a wide range of publications of domestic (Polish) as well as foreign origin, each new publication, espe-cially if it respects the current marketing trends and is written in a professional style with a high-quality approach, can certainly find its place in the market. These are the reasons why the topic of the reviewed book can be considered as innovative and up-to-date. As stated in the introduction of the book, every one of us at some point has to deal with marketing activities of companies, political parties, non-profit companies, governments or other organisations and thus the publication can be very helpful, as it is important to decode the core marketing concept influencing our everyday life (...). The book has a strong application potential, as it can satisfy the marketing knowledge needs not only of marketing professionals, but also students of management, marketing and/or economics as well as their teachers and, finally, the wider public interested in the core nature and spirit of marketing.
Prof. Peter Štarchoň, Comenius University in Bratislava

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Anna Mazurkiewicz-Pizło

Dr inż.; Adiunkt w Katedrze Zarządzania i Ekonomii na Wydziale Turystyki i Rekreacji w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Ukończyła studia na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu, doktorat obroniła w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz ukończyła Podyplomowe Studia Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Główne zainteresowania Autorki dotyczą komunikacji marketingowej, innowacyjności i badań marketingowych oraz analiz rynku i zachowań konsumentów. Jako jedna z pierwszych podjęła badania nad rynkiem turystyki winiarskiej, zakończone monografią Enoturystyka jako szansa rozwoju społeczno-ekonomicznego obszarów wiejskich (2013). Autorka ponad 60 artykułów i rozdziałów w monografiach naukowych m.in.: Wykorzystanie Internetu w promocji przedsiębiorstw turystycznych (2007), Promocja enoturystyki na przykładzie regionu Podkarpacia (2013), Typologia konsumentów turystyki winiarskiej (2015) oraz The importance of non-profit organisations in developing wine tourism in Poland (2016). Recenzent w kilku czasopismach naukowych. Członek Towarzystwa Naukowego Kierownictwa i Organizacji, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu i Association for Tourism and Leisure Education.

Wojciech Pizło

Dr hab. inż., prof. nzw. SGGW i UJK
Profesor nadzwyczajny na Wydziale Nauk Ekonomicznych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz na Wydziale Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończył Studia Podyplomowe FH Weihenstephan w Republice Federalnej Niemiec z zakresu Zarządzania w Agrobiznesie oraz Studium Wyceny Nieruchomości (w tym rolnej i leśnej) SGGW w Warszawie. Jego główne zainteresowania dotyczą teorii ekonomii, w tym ekonomii instytucjonalnej, ekonomii behawioralnej, teorii gospodarstwa domowego i zachowań podmiotów gospodarujących, agrobiznesu i obszarów wiejskich, a przede wszystkim teorii marketingu. Autor monografii Zastosowanie Internetu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego (2007), Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej (2009), Gospodarowanie w sadownictwie Grójca i Warki. cz. I, Region, klastry, gospodarstwa sadownicze, (2011, red.) i Gospodarowanie w sadownictwie Grójca i Warki: społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju gospodarstw domowych. cz. II, Raport z badań jakościowych (2013, red.). Autor ponad 140 artykułów i rozdziałów w monografiach, redaktor naukowy i tematyczny w czasopismach naukowych, ekspert FAO oraz Ministerstwa Gospodarki i Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, recenzent Narodowego Centrum Nauki, ekspert Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Członek Towarzystwa Naukowego Kierownictwa i Organizacji.

    Polecamy

    Inne wydawcy

    Inni Klienci oglądali również

    Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod dzia...

    Rynek papierów wartościowych

    Publikacja zawiera treści wprowadzające czytelnika w podstawy skomplikowanej tematyki metod i technik wykorzystywanych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. W części pierwszej przedstawiono inwestora, dalej w sposób ogólny scharaktery...
    Produkt
    niedostępny

    Prawo rynku kapitałowego

    Podręcznik ,,Prawo rynku kapitałowego" obejmuje te zakresy prawa rynku finansowego (np. prawa bankowego i ubezpieczeniowego, regulacje otwartych funduszy emerytalnych), które pozostają z nim w ścisłym związku. Tematyka opisywanych regulacji...

    Aktywność ekonomiczna osób w wieku 50+ w województwie lubelskim

    Postępujący proces starzenia się polskiego społeczeństwa implikuje poważne wyzwania ekonomiczne zarówno dla pojedynczego obywatela, jak i całej gospodarki. Najczęściej problematyka ta jest analizowana z punktu widzenia efektywności systemu emery...

    Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu

    Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Nale...

    Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych rynkach usług

    Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na...

    Wielka księga wiedzy o słowach

    Najbardziej obrazkowe encyklopedie, jakie widziałeś! Wielka księga wiedzy o słowach to mnóstwo wyrazów. Wyrazów, których czasami nawet nie zapisujemy. Kiedy ostatnio udało Wam się zapisać na kartce dźwięk wydobywający się z płynącej motorówki...

    Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec zmian na rynku kapitałowym

    Rynek kapitałowy podlega nieustannym zmianom. Zmiany te dają przedsiębiorstwom nowe możliwości pozyskiwania i alokacji kapitału. Jednocześnie są źródłem ryzyka i wymagają podjęcia działań dostosowawczych, w szczególności w obszarze strate...
    49,90 zł

    Negocjacje na rynku nieruchomości

    Książka zawiera podstawy negocjacji na rynku nieruchomości poszerzone o praktyczne wnioski wynikające z doświadczeń autora. Konkretne sytuacje oraz techniki negocjowania transakcji na rynku nieruchomości wyjaśnione zostały za pomocą przykładów z...

    Recenzje

    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!