MENU

Metody organizacji i zarządzania

(Miękka)

Kształtowanie relacji organizacyjnych

3.30  [ 7 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 44,25 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

52,51
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Średnia liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 249 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 249 zł
od 249 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Metody organizacji i zarządzania

Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania!

Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing.

Książka koncentruje się przede wszystkim na:

  • relacjach organizacji z otoczeniem,
  • relacjach w strukturze organizacyjnej,
  • relacjach w procesie pracy,
  • relacjach społecznych,
  • relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,
  • relacjach w procesie wprowadzania zmian.

Atuty podręcznika to:

  • przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
  • przykłady oparte na doświadczeniach polskich firm,
  • duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
  • indeks rzeczowy i indeks nazwisk,
  • bogata bibliografia.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Są nimi: Wanda Błaszczyk, Grażyna Broniewska, Tomasz Czapla, Marek Firkowski, Maciej Malarski, Joanna Michalak, Zofia Mikołajczyk, Czesław Sikorski, Ilona Świątek-Barylska, Magdalena Zalewska.

Opinie o książce:

[...] Podręcznik stanowi kompendium wiedzy dotyczącej metod organizacji i zarządzania. Przedstawia w sposób kompleksowy i bardzo kompetentny zagadnienia związane z poruszaną problematyką. Jest podręcznikiem wyróżniającym się na polskim rynku wydawniczym...

(dr Piotr Wachowiak, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

[...] Sposób prezentowania treści jest bardzo przejrzysty i czytelny, co ułatwia korzystanie z książki. Jest to kompendium wiedzy z zakresu instrumentarium zarządzania współczesnego menedżera...

(dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, Uniwersytet im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)

Przedstawione w książce metody analizy makrootoczenia organizacji, jej sektora wnętrza oraz identyfikacja kluczowych kompetencji, mogą być niezastąpionym narzędziem efektywnego wykorzystania relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem.(...) Hierarchiczne podejście do zasobów relacyjnych w recenzowanej pracy, daje czytelnikowi możliwość poznania ogromnego bogactwa metod dotyczących kształtowania relacji strukturalnych i społecznych wystepujących w procesie pracy oraz związanych z kształtowaniem kapitału społecznego organizacji i zarządzaniu zmianiami.
prof. dr hab. inż. Jan Skalik, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Książka "Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych", pod red. Wanda Błaszczyk stanowi zupełnie nowe podejście do prezentacji zagadnień dotyczących metod organizacji i zarządzania. W dotychczasowych opracowaniach dominowała konstrukcja charakterystyki poszczególnych metod w układzie: geneza, przeznaczenie, zasady stosowania i metodyka.Omawiana książka odchodzi od tego ujęcia, co niewątpliwie podnosi jej atrakcyjność. (...) Na szczególną pochwałę zasługuje również występująca w wielu miejscach udana integracja różnych podejść metodycznych, co dotychczas nie było spotykane w książkach dotyczących metod organizacji i zarządzania. (...) Nowatorski charakter ma również cześć opracowania poświęcona społecznym zagadnieniom związanym z metodami organizacji i zarządzania. W dotychczasowych opracowaniach aspekt ten był marginalizowany. Dominowało ujęcie narzędziowe. Jak się jednak okazuje w praktyce często aspekt społeczny jest o wiele ważniejszy.
dr Bernard Ziębicki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Podręcznik został przygotowany przez znany w Polsce zespół pracowników naukowych i wykładowców Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, który od paru już dziesiątek lat specjalizuje się w poruszanej problematyce. Podręcznik stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy z zakresu metod i technik zarządzania.(...) Czytelnik otrzymuje w książce klarowną systematykę metod i technik zarządzania. Opisy metod i technik, aczkolwiek syntetyczne, pozwalają na zorientowanie się w faktycznych korzyściach, jakie daje zastosowanie kolejnych metod i technik. (...) Książka zawiera indeks rzeczowy i indeks nazwisk autorów, co ułatwia wyszukanie danej metody i techniki, w tym pozwala odnaleźć dodatkowe źródła zawierające większą ilość informacji.
dr Zbigniew Pawlak, Szkoła Główna Handlowa
Podręcznik w sposób realistyczny i odniesiony do praktyki omawia problemy wykorzystania różnorodnych metod w zakresie doskonalenia organizacji i systemu zarządzania we współczesnych warunkach, ze szczególnym ujęciem relacji zachodzących w sześciu kluczowych obszarach, a mianowicie: otoczeniu, strukturze organizacyjnej, procesie pracy, zachowaniach społecznych, kształtowaniu kapitału społecznego oraz procesie zmian w organizacji.(...) Zaprezentowane w książce koncepcje, metody stanowią niezbędne instrumentarium zarządzania współczesną firmą (metody analizy strategicznej, metody projektowania, modelowania, zarządzania produkcją, procesami, zapasami, jakością, podejście diagnostyczne, prognostyczne, modele i techniki komunikowania się, metody zarządzania konfliktami, metody w zarządzaniu wiedzą, narzędzia diagnozowania wartości organizacji, metody w zarządzaniu zmianami w organizacji itp.)
dr Jolanta Walas-Trębacz, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Autorzy przyjęli bardzo ciekawą koncepcję przedstawiania metod z punktu widzenia kształtowania relacji organizacyjnych, które mają istotne znaczenie dla możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa. Są to metody bardzo pomocne w skutecznym wypełnianiu funkcji kierowniczych w przedsiębiorstwie.(...) W nowatorski sposób zostały przedstawione metody zarządzania relacjami w strukturze organizacyjnej. Zwrócono uwagę na relacje kooperacyjne i relacje komunikacyjne, które są bardzo istotne w budowaniu struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa.
dr Piotr Wachowiak, Szkoła Główna Handlowa
Na szczególną uwagę zasługuje nowatorskie podejście zespołu autorskiego do podjętej tematyki uwzględniające szczególną rolę człowieka - pracownika, stanowiącego podstawowy kapital każdej organizacji. Organizacje mogą natomiast odnosić sukcesy dzięki skutecznemu wykorzystaniu tego kapitału wspieranemu stosowaniem umiejętnie metod i technik zarządzania.(...) Sposób prezentowanych treści jest bardzo przejrzysty i czytelny co ułatwia korzystanie z książki.
dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Tematyka podjęta w książce jest nader istotna z punktu widzenia zainteresowań i oczekiwań menedżerów i konsultantów zarządzania. Opisano główne teorie, koncepcje i metody związane z organizacją i zarządzaniem w kontekście relacji występujących w przedsiębiorstwie i pomiędzy nim a elementami jego otoczenia. Na podkreślenie zasługują treści o charakterze narzędziowym (...).(...) Godnym odnotowania są również próby uzupełnienia treści teoretycznych ciekawymi i aktualnymi przykładami praktycznymi (...). Książka napisana została w sposób przystępny, co z pewnością jest wynikiem dużego oczytania autorów i doświadczenia w zakresie dydaktyki.
dr Tomasz Kafel, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
174.1 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
174.1 KB

Inni Klienci oglądali również

44,17 zł
59,90 zł

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania innowacyjno-kryzysowe

Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wa...
20,76 zł
29,99 zł

Książkożercy Czytam metodą sylabową Ćwiczenia

Czytam metodą sylabową. Ćwiczenia to uzupełnienie Elementarza – pozycja z różnorodnymi ćwiczeniami dla dzieci, które rozpoczynają przygodę z czytaniem. Książka została przygotowana w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną (sylab...
36,60 zł

Organizacja robót rozbiórkowych Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauczania w zawodzie technik budownictwa realizujący treści z zakresu kwalifikacji B.33. Organizacja i kontrolowanie robót budowlanych - B.33.5. Organizacja i kontrolowanie robót związanych z rozbiórką obiektó...
50,51 zł
69,90 zł

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
36,63 zł
42,00 zł

Różnorodność zasobów ludzkich w organizacji

Autorka podjęła się naświetlenia interesującego i niezmiernie aktualnego problemu. Książkę można ocenić wysoko zarówno z uwagi na warsztat naukowy, jak i ze względu na to, że może ona potencjalnie zainteresować i przyciągnąć bardzo różnyc...
28,00 zł
37,80 zł

Organizacje totalne

Książka Łukasza Posłusznego jest znakomitym studium socjologicznym (…). Składa się z dwóch części zatytułowanych: „Teoria organizacji totalnej od Goffmana do dziś” i „Historia i praktyki”. Opatrzona została kr&oacu...
22,89 zł
33,90 zł

Elementarz. Czytamy metodą sylabową

Elementarz – czytamy metodą sylabową to książka przygotowana w oparciu o metodę symultaniczno-sekwencyjną (metodę sylabową) nauki czytania, dzięki której dzieci poznają alfabet i nauczą się pisać pierwsze litery, ale nie tylko… Możn...
27,30 zł
42,00 zł

Algebraiczne metody w matematyce dyskretnej

Prezentowany podręcznik powstał na bazie jednosemestralnych wykładów adresowanych do studentów różnych lat studiów matematycznych, realizowanych przez wiele lat na Politechnice Śląskiej. Materiał podzielony jest na 13 wykład...
57,60 zł

Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).Publikacja rzetelnie omawia formy, ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!