Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

Metody organizacji i zarządzania

(Miękka)

Kształtowanie relacji organizacyjnych

3.00  [ 5 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 49,00 zł
38,22
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 10,78 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 h w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Od 300 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Płatność elektroniczna
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- ORLEN Paczka
8,99 zł
7,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
8,99 zł
7,99 zł
- Kurier pocztowy
10,99 zł
9,99 zł
- InPost Paczkomaty 24/7
11,99 zł
9,99 zł
- Kurier
12,99 zł
11,99 zł

Płatność za pobraniem
do 199,99 zł
od 200 zł do 299,99 zł
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
11,99 zł
10,99 zł
- Kurier pocztowy
13,99 zł
12,99 zł
- Kurier
15,99 zł
14,99 zł

Metody organizacji i zarządzania

Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania!

Jedyna na rynku kompleksowa praca do obowiązkowego przedmiotu na kierunku: Zarządzanie i marketing.

Książka koncentruje się przede wszystkim na:

  • relacjach organizacji z otoczeniem,
  • relacjach w strukturze organizacyjnej,
  • relacjach w procesie pracy,
  • relacjach społecznych,
  • relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji,
  • relacjach w procesie wprowadzania zmian.

Atuty podręcznika to:

  • przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
  • przykłady oparte na doświadczeniach polskich firm,
  • duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
  • indeks rzeczowy i indeks nazwisk,
  • bogata bibliografia.

Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Są nimi: Wanda Błaszczyk, Grażyna Broniewska, Tomasz Czapla, Marek Firkowski, Maciej Malarski, Joanna Michalak, Zofia Mikołajczyk, Czesław Sikorski, Ilona Świątek-Barylska, Magdalena Zalewska.

Opinie o książce:

[...] Podręcznik stanowi kompendium wiedzy dotyczącej metod organizacji i zarządzania. Przedstawia w sposób kompleksowy i bardzo kompetentny zagadnienia związane z poruszaną problematyką. Jest podręcznikiem wyróżniającym się na polskim rynku wydawniczym...

(dr Piotr Wachowiak, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)

[...] Sposób prezentowania treści jest bardzo przejrzysty i czytelny, co ułatwia korzystanie z książki. Jest to kompendium wiedzy z zakresu instrumentarium zarządzania współczesnego menedżera...

(dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, Uniwersytet im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)

Przedstawione w książce metody analizy makrootoczenia organizacji, jej sektora wnętrza oraz identyfikacja kluczowych kompetencji, mogą być niezastąpionym narzędziem efektywnego wykorzystania relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem.(...) Hierarchiczne podejście do zasobów relacyjnych w recenzowanej pracy, daje czytelnikowi możliwość poznania ogromnego bogactwa metod dotyczących kształtowania relacji strukturalnych i społecznych wystepujących w procesie pracy oraz związanych z kształtowaniem kapitału społecznego organizacji i zarządzaniu zmianiami.
prof. dr hab. inż. Jan Skalik, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Książka "Metody organizacji i zarządzania. Kształtowanie relacji organizacyjnych", pod red. Wanda Błaszczyk stanowi zupełnie nowe podejście do prezentacji zagadnień dotyczących metod organizacji i zarządzania. W dotychczasowych opracowaniach dominowała konstrukcja charakterystyki poszczególnych metod w układzie: geneza, przeznaczenie, zasady stosowania i metodyka.Omawiana książka odchodzi od tego ujęcia, co niewątpliwie podnosi jej atrakcyjność. (...) Na szczególną pochwałę zasługuje również występująca w wielu miejscach udana integracja różnych podejść metodycznych, co dotychczas nie było spotykane w książkach dotyczących metod organizacji i zarządzania. (...) Nowatorski charakter ma również cześć opracowania poświęcona społecznym zagadnieniom związanym z metodami organizacji i zarządzania. W dotychczasowych opracowaniach aspekt ten był marginalizowany. Dominowało ujęcie narzędziowe. Jak się jednak okazuje w praktyce często aspekt społeczny jest o wiele ważniejszy.
dr Bernard Ziębicki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Podręcznik został przygotowany przez znany w Polsce zespół pracowników naukowych i wykładowców Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, który od paru już dziesiątek lat specjalizuje się w poruszanej problematyce. Podręcznik stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy z zakresu metod i technik zarządzania.(...) Czytelnik otrzymuje w książce klarowną systematykę metod i technik zarządzania. Opisy metod i technik, aczkolwiek syntetyczne, pozwalają na zorientowanie się w faktycznych korzyściach, jakie daje zastosowanie kolejnych metod i technik. (...) Książka zawiera indeks rzeczowy i indeks nazwisk autorów, co ułatwia wyszukanie danej metody i techniki, w tym pozwala odnaleźć dodatkowe źródła zawierające większą ilość informacji.
dr Zbigniew Pawlak, Szkoła Główna Handlowa
Podręcznik w sposób realistyczny i odniesiony do praktyki omawia problemy wykorzystania różnorodnych metod w zakresie doskonalenia organizacji i systemu zarządzania we współczesnych warunkach, ze szczególnym ujęciem relacji zachodzących w sześciu kluczowych obszarach, a mianowicie: otoczeniu, strukturze organizacyjnej, procesie pracy, zachowaniach społecznych, kształtowaniu kapitału społecznego oraz procesie zmian w organizacji.(...) Zaprezentowane w książce koncepcje, metody stanowią niezbędne instrumentarium zarządzania współczesną firmą (metody analizy strategicznej, metody projektowania, modelowania, zarządzania produkcją, procesami, zapasami, jakością, podejście diagnostyczne, prognostyczne, modele i techniki komunikowania się, metody zarządzania konfliktami, metody w zarządzaniu wiedzą, narzędzia diagnozowania wartości organizacji, metody w zarządzaniu zmianami w organizacji itp.)
dr Jolanta Walas-Trębacz, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Autorzy przyjęli bardzo ciekawą koncepcję przedstawiania metod z punktu widzenia kształtowania relacji organizacyjnych, które mają istotne znaczenie dla możliwości rozwojowych przedsiębiorstwa. Są to metody bardzo pomocne w skutecznym wypełnianiu funkcji kierowniczych w przedsiębiorstwie.(...) W nowatorski sposób zostały przedstawione metody zarządzania relacjami w strukturze organizacyjnej. Zwrócono uwagę na relacje kooperacyjne i relacje komunikacyjne, które są bardzo istotne w budowaniu struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa.
dr Piotr Wachowiak, Szkoła Główna Handlowa
Na szczególną uwagę zasługuje nowatorskie podejście zespołu autorskiego do podjętej tematyki uwzględniające szczególną rolę człowieka - pracownika, stanowiącego podstawowy kapital każdej organizacji. Organizacje mogą natomiast odnosić sukcesy dzięki skutecznemu wykorzystaniu tego kapitału wspieranemu stosowaniem umiejętnie metod i technik zarządzania.(...) Sposób prezentowanych treści jest bardzo przejrzysty i czytelny co ułatwia korzystanie z książki.
dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Tematyka podjęta w książce jest nader istotna z punktu widzenia zainteresowań i oczekiwań menedżerów i konsultantów zarządzania. Opisano główne teorie, koncepcje i metody związane z organizacją i zarządzaniem w kontekście relacji występujących w przedsiębiorstwie i pomiędzy nim a elementami jego otoczenia. Na podkreślenie zasługują treści o charakterze narzędziowym (...).(...) Godnym odnotowania są również próby uzupełnienia treści teoretycznych ciekawymi i aktualnymi przykładami praktycznymi (...). Książka napisana została w sposób przystępny, co z pewnością jest wynikiem dużego oczytania autorów i doświadczenia w zakresie dydaktyki.
dr Tomasz Kafel, Akademia Ekonomiczna w Krakowie
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni robocze
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
174.1 KB

Przeczytaj fragment

NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR
(PDF)
Wstęp
174.1 KB

Inni Klienci oglądali również

Prawda i metoda

Wybitna praca Gadamera, jednego z najważniejszych myślicieli XX wieku. Autor występuje tu jako adwersarz powojennej fascynacji gwałtownym postępem technicznym i neopozytywistycznej ideologii z tym związanej. Jego ontologia doświadczenia hermeneutycz...

Modelowanie sylwetki metodą Delaviera

Książka przedstawia metodę treningu według Delaviera, która najskuteczniej pozwala nabrać siły oraz masy mięśniowej, a także pięknie ukształtować sylwetkę. Dodatkową jej zaletą jest możliwość ćwiczenia w domu, a jedyny potrzebny sprzęt to sztang...

Komputerowe metody analizy układów analogowych

Podręcznik jest poświęcony metodom analizy układów elektronicznych liniowych i nieliniowych. Składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy wprowadzają studenta w teorię i algorytmy analizy układów elektronicznych...

Metoda NDT-Bobath

Metoda NDT-Bobath została stworzona w polowie XX w. przez Bertę i Karla Bobath. Od tego czasu jest stosowana na całym świecie, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Ma ona szerokie zastosowanie w usprawnianiu dzieci z zaburzeniami ruchowymi r&oac...

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Metody ekonometryczne znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Nie można jednak stwierdzić, że możliwości ekonometrii zostały już dobrze poznane. Na rynku wydawniczym ceni się szczególnie prace, w których nawet ...

Całki Metody rozwiązywania zadań

Minimum teorii i maksimum zadań!Książka "krok po kroku" pokazuje sposób rozwiązywania zadań wraz ze wszystkimi przekształceniami.Zagadnienia omówione w książce to m.in.:całki nieoznaczone;całki oznaczone ...

Metody instrumentalne w analizie chemicznej

Podręcznik chemicznej analizy instrumentalnej jasno i przystępnie omawia większość stosowanych obecnie metod analitycznych. Materiał został podzielony na 5 części:proces analityczny,metody spektroskopowe,metody elekt...

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji.Wiedza na temat badań marketingowych płynie...
60,00 zł

Zarządzanie emocjami w organizacji

W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich de...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!