MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Mikroserwisy - Outlet

(Miękka)

Wzorce z przykładami w języku Java

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Dostępne formaty i edycje
Rok wydania
Cena
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Mikroserwisy - Outlet

Skuteczne tworzenie aplikacji opartych na mikroserwisach wymaga opanowania nowej wiedzy i praktyk architektonicznych. W tej wyjątkowej książce pionier architektury mikroserwisowej i posiadacz tytułu Java Champion – Chris Richardson – zgromadził, skatalogował i wyjaśnił 44 wzorce rozwiązujące problemy, takie jak dekompozycja usług, zarządzanie transakcjami, zapytania i komunikacja między usługami.
Mikroserwisy. Wzorce z przykładami w języku Java uczy, jak tworzyć i wdrażać wysokiej jakości aplikacje oparte na mikroserwisach. Ten nieoceniony zestaw wzorców projektowych opartych na dziesięcioleciach doświadczeń z systemami rozproszonymi, dodaje także nowe wzorce tworzenia usług i łączenia ich w systemy, które są skalowalne i działają niezawodnie w rzeczywistych warunkach. Ten praktyczny przewodnik to coś więcej niż tylko katalog wzorców. To zbiór porad pomagających w projektowaniu, implementacji, testowaniu i wdrażaniu aplikacji zbudowanej z mikroserwisów.
W książce:
Jak (i dlaczego!) korzystać z architektury mikroserwisowej Strategie dekompozycji usług Zarządzanie transakcjami i wzorce zapytań Skuteczne strategie testowania Wzorce wdrażania, w tym kontenery i środowiska bezserwerowe Książka jest przeznaczona dla profesjonalnych programistów znających typową architekturę aplikacji korporacyjnych. Zawiera przykłady w języku Java.
„Kompleksowy przegląd wyzwań, przed którymi stoją zespoły podczas przechodzenia na mikroserwisy, wraz ze sprawdzonymi w branży rozwiązaniami tych problemów”. – Tim Moore, Lightbend
„Pragmatyczne potraktowanie nowego, ważnego krajobrazu architektonicznego”. – Simeon Leyzerzon, Excelsior Software
„Solidne kompendium informacji, które przyspieszy migrację do tej nowoczesnej architektury opartej na chmurze”. – John Guthrie, Dell/EMC
„Dowiesz się, w jaki sposób zrozumieć podejście mikroserwisowe i jak z niego korzystać w prawdziwym życiu”. — Potito Coluccelli, Bizmatica Econocom

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!