Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrażasz zgodę na użycie tych ciasteczek. Więcej informacji, w tym o możliwości zmiany ustawień cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
MENU

O własnej promocji środków przekazu w Polsce(Miękka)

Między teorią a praktyką

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Cena detaliczna: 39,00 zł
35,67
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,33 zł
Stan magazynowy: Duża ilość
Dodaj do schowka
Wysyłka: 24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika. 
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek,
z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Od 250 zł paczki dostarczamy GRATIS!

Płatność elektroniczna (PayU, BLIK, Masterpass)
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty
7,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie
7,75 zł
Kurier pocztowy
11,75 zł
Paczkomaty InPost
9,75 zł
Kurier
12,75 zł
Odbiór w księgarni PWN (tylko PayU i BLIK)
GRATIS!
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie
10,75 zł
Kurier pocztowy
14,75 zł
Kurier
15,75 zł

O własnej promocji środków przekazu w Polsce

Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych zarówno w przemyśle medialnym, jak i dla studentów marketingu medialnego. W tym też kontekście książka ta buduje mosty między właścicielami mediów i redakcjami a światem akademickim. Zapoznaje młodzież akademicką, dziennikarzy redaktorów i zarządzających mediami z rezultatami naukowych dociekań i ma do spełnienia ważny społecznie cel: przyczynić się do poprawy jakości dziennikarstwa, wolności mediów, jak i rozumienia roli środków przekazu w rozwoju obywatelskiej edukacji medialnej."
prof. dr hab. Jerzy Olędzki

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Inni Klienci oglądali również

34,90 zł

Samorząd terytorialny w budowie społeczeństwa informacyjnego w Polsce

Budowa społeczeństwa informacyjnego została wskazana jako jeden z priorytetów rozwojowych Unii Europejskiej na najbliższą dekadę. W prezentowanej monografii Czytelnicy znajdą nie tylko definicję społeczeństwa informacyjnego oraz wyjaśnienie jego...
69,90 zł

Lotniska w Polsce

Książka przybliża historię portów lotniczych w Polsce. Autorzy w ciekawy sposób opisują polskie lotniska – te, które dawniej obsługiwały regularny pasażerski ruch lotniczy, działające obecnie oraz planowane. Część z nich, tak...

Integracja europejska a zmiany kulturowe i społeczno-polityczne w Polsce

Czy obecność Polski w Unii Europejskiej rzeczywiście zmieniła lokalną rzeczywistość? Na czym polegają i w czym wyrażają się te zmiany? Czy są to zmiany postępowe czy też nowe okoliczności systemowo-polityczne jeszcze bardziej domknęły konserwat...

Dzieje Żydów w Polsce i Rosji

Skrócona i bardziej przystępna wersja 3-tomowego, niezwykle bogato udokumentowanego dzieła The Jews in Poland and Russia, wydawanego w latach 2009–2012 w Oksfordzie.Autor, korzystając z własnych badań źródłowych i najnowszej literatury...
45,00 zł

Determinanty aktywności innowacyjnej producentów artykułów spożywczych i napojów w zachodniej Polsce

Polskie przedsiębiorstwa stoją wobec olbrzymiego wyzwania, jakim jest proces unowocześniania, konsolidacji, a przede wszystkim podnoszenia wydajności tak, aby mogły sprostać zagranicznej konkurencji, gdy zmniejszy się nasza przewaga w dziedzinie koszt&...

Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce

Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc barierę ich rozwoju.Za cel monografii przyjęt...

Historia kolei w Polsce

Ten bogato ilustrowany album zachwyci nie tylko miłośników żelaznych dróg i piekielnych maszyn. Na setkach unikatowych fotografii zaprezentowano polskie kolejnictwo od samych jego początków na terenach trzech zaborów, poprze...
29,40 zł

Służba cywilna w Polsce - koncepcje i praktyka

Publikacja zawiera wartościową prezentację i analizę teoretycznych i praktycznych aspektów funkcjonowania instytucji służby cywilnej w administracji publicznej w Polsce. Zwraca uwagę udana próba zestawienia przez Autorkę, uznaną specjalis...
30,00 zł

Bierność i bezrobocie młodzieży w Polsce

„Powierzone mi do oceny opracowanie pt. Bierność i bezrobocie młodzieży w Polsce dotyczy bardzo aktualnej i ważnej we współczesnej Europie problematyki bierności na rynku pracy oraz bezrobocia wśród młodzieży. Autorka koncentruje sw...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!