MENU

Ogilvy on Advertising

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
  • Druk: 2023

  • Wydawca: Welbeck

  • Typ oprawy: miękka

Cena katalogowa: 58,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,07 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

52,20
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Ostatnie sztuki
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Ogilvy on Advertising

The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovative ways to engage people and from identifying with your audience to the various ways to sell a lifestyle, Ogilvy on Advertising looks at what sells, what doesn't and why. And, in doing so, he teaches what you can do to sell the most brilliant item of all... yourself. From a titan of not just the advertising industry, but the business world, this book is David Ogilvy's final word on what you're doing wrong in any pitch and how you can finally fix it.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

44,33 zł
59,90 zł

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.Kurs jęz...
43,79 zł
59,99 zł

Kobiety Capotego. Śniadanie u Tiffany'ego, mroczne sekrety i zdrada w świecie glamour

Truman Capote, autor Śniadania u Tiffany'ego, zdobył przyjaźń najsłynniejszych kobiet swoich czasów. Nazywał je „łabędzicami”, chętnie słuchał ich najintymniejszych zwierzeń oraz korzystał z majątku ich mężów. Tylko po to, żeb...
44,10 zł
49,00 zł

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcie...
54,00 zł
60,00 zł

Interdyscyplinarne działania wybranych służb społecznych w pracy z kobietami nadużywającymi alkoholu

Publikacja adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych problematyką uzależnień oraz kwestiami związanymi z sytuacją kobiety we współczesnym świecie, do profesjonalistów na co dzień zajmujących się tą dziedziną, praktyk&oacu...
40,50 zł
45,00 zł

Kawiarnia na końcu świata

W wieku trzydziestu trzech lat John doświadczył czegoś, co na zawsze zmieniło jego życie, i w przypływie natchnienia postanowił napisać Kawiarnię na końcu świata. Nie posiadał kierunkowego wykształcenia, które mogłoby mu w tym pomóc. Nini...
34,45 zł
49,90 zł

Zasady skutecznego przywództwa

Kontynuacja opracowanych przez Coveya 7 nawyków skutecznego działania, cieszących się niezwykłą popularnością nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie.Autor wyjaśnia, jakimi cechami powinien się charakteryzować i jakim zasado...
57,89 zł
64,32 zł

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced. He worked for various advertise...
491,58 zł
546,20 zł

Impact of the Culture and Advertising on Healthy Food's Consumption

This book discusses many vital elements related to the society's culture and its impact on the consumption of healthy food products. It also identifies the effects and the role of Advertising on this consumption.What distinguishes this book and motivat...
141,89 zł
157,65 zł

Advertising Diversity

In Advertising Diversity Shalini Shankar explores how racial and ethnic differences are created and commodified through advertisements, marketing, and public relations. Drawing from periods of fieldwork she conducted over four years at Asia...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!