PROJEKTOWANIE I WDRAŻANIE SYSTEMU REZERWACJI I KONSULTACJI Z PACJENTAMI
System Rezerwacji i Konsultacji Pacjenta to wykorzystanie technologii informatycznych i telekomunikacyjnych do dostarczania informacji i usług medycznych na odległość. Ze względu na brak ekspertów medycznych, szpitale w połączeniu z izolacją geograficzną i brakiem możliwości dla tych ekspertów, nieliczni dostępni eksperci medyczni są często niechętni do służby w tak uboższych obszarach o mniejszych możliwościach i zaletach. W związku z tymi problemami proponuje się zaprojektowanie i wdrożenie systemu rezerwacji i konsultacji z pacjentami, a celem tego projektu jest zaprojektowanie i wdrożenie systemu rezerwacji i konsultacji z pacjentami, który umożliwi pacjentowi umówienie się na wizytę i rozmowę z lekarzem (lekarzami). Celem proponowanego systemu jest zbadanie i analiza, zaprojektowanie, wdrożenie, przetestowanie i walidacja proponowanego systemu. Metoda zastosowana do osiągnięcia proponowanego systemu jest zwinną metodą rozwoju przyrostowego dla SDLC, przypadek użycia jest używany do analizy systemu, a diagram aktywności jest używany do projektowania nowego systemu, wymagania przetwarzania, specyfikacji wejścia i wyjścia.