MENU

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

(Miękka)

Poradnik dobrych praktyk

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie

Pozytywna opinia o funkcjonowaniu danego urzędu wynika z zadowolenia klientów - dlatego tak ważne jest ciągłe doskonalenie umiejętności urzędników w zakresie obsługi.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Inni Klienci oglądali również

40,50 zł
50,00 zł

Wpływ wdrożenia MSSF „Przychody z umów z klientami

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu rachunkowości przychodów w ujęciu międzynarodowym. Ponadto prezentuje wpływ informacji zawartej w sprawozdaniu finansowym oraz zmian zasad rachunkowości na decyzje podejmowane na rynku kapitałowym.
42,13 zł
52,00 zł

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
62,11 zł
75,00 zł

Profesjonalna pielęgnacja twarzy

Profesjonalna pielęgnacja twarzy to kolejna książka adresowana przede wszystkim do słuchaczy kierunku technik usług kosmetycznych. W tym względzie stanowi uzupełnienie wcześniejszej publikacji Wydawnictwa Centrum Rozwoju Edukacji EDICON zatytułowanej W...
14,04 zł
34,95 zł

Mechanik samochodowy Obsługa i proste naprawy samochodu

Niniejsza publikacja to źródło wiedzy przydatne każdemu młodemu człowiekowi zaintersowanemu zawodem mechanika samochodowego, a także początkującemu kierowcy. W książce znalazły się informacje dotyczące wyposażenia samochodu, użytkowania czy tech...
29,16 zł
38,99 zł

Motocykl Jawa. Obsługa i naprawa

Ogólna charakterystyka techniczna oraz informacje dotyczące budowy, obsługi i naprawy motocykla Jawa 350 (typ 638-1), umożliwiające wykonanie we własnym zakresie wszystkich niezbędnych czynności obsługowo-naprawczych.
40,70 zł

Budowa i obsługa wciągników

Książka zawiera zbiór podstawowych wiadomości dotyczących budowy wciągników oraz podaje zasady ich bezpiecznej eksploatacji.Książka adresowana przede wszystkim do osób przygotowujących się do uzyskania uprawnień operatora lub...
422,52 zł

Jakość usług i satysfakcja klienta

Digitalizacja i automatyzacja stworzyły nieograniczone zależności od usług świadczonych przez branżę telekomunikacyjną. Nastąpił wzrost w połączeniach, sms, gier i aplikacji związanych z Internetem z zależności od usług telekomunikacyjnych.Aby zdobyć u...
62,80 zł

Obsługa klientów w gastronomii Zeszyt ćwiczeń Technik żywienia i usług gastronomicznych Kwalifikacja T.15.3

Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie ...
61,70 zł

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Kwalifikacja AU.31 Część 1 Podręcznik do nauki zawodu

Podręcznik do nauki zawodu technik spedytor − zawiera treści z zakresu kwalifikacji AU.31 (Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów). W publikacji zaprezentowano wiedzę na temat planowania i organizowania proces&o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!