Jakość usług i satysfakcja klienta
Digitalizacja i automatyzacja stworzyły nieograniczone zależności od usług świadczonych przez branżę telekomunikacyjną. Nastąpił wzrost w połączeniach, sms, gier i aplikacji związanych z Internetem z zależności od usług telekomunikacyjnych.Aby zdobyć udział w rynku, operatorzy oferują swoje usługi w konkurencyjnej cenie i usług o wartości dodanej. Aby utrzymać wysoce konkurencyjny rynek, usługodawcy muszą stale pracować nad poprawą jakości usług, aby stale osiągać satysfakcję klienta. Ta książka koncentruje się na znalezieniu implikacji komponentów takich jak jakość usług, oferta wartości, satysfakcja klienta i lojalność klienta w odniesieniu do usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych w Indiach. Tutaj również podkreśla ocenę wartości każdego z tych komponentów w prowadzeniu satysfakcji klienta w kierunku poszczególnych operatorów i ustalenie, który z nich jest najbardziej kluczowy. Skupiono się również na znalezieniu zależności pomiędzy satysfakcją klienta a konkretnymi czynnikami atrybutów jakości usług, wartością klienta lub lojalnością klienta w odniesieniu do indyjskich operatorów telekomunikacyjnych.