Propozycja poprawy nauki geometrii w szkole.
W tej książce dzielimy się koncepcją propozycji, która ma na celu przyczynić się do poprawy nauczania geometrii szkolnej, jednego z najważniejszych obszarów w ramach edukacji matematycznej, który pozwala promować i rozwijać rozumowanie u uczniów.Powyższe, zastosowanie technologii w sposób innowacyjny jest jedną z podstawowych cech wniosku. Ponadto, jeden z rozdziałów prezentuje robota edukacyjnego Voldi i opowiada o doświadczeniach, które miały miejsce podczas jego eksploracji w klasach nauczania początkowego w Meksyku.Z drugiej strony, jest krótka analiza problemów, które pojawiły się wokół edukacji matematycznej w Meksyku, a których jedną z przyczyn jest rozszerzenie się matemafobii z poziomu podstawowego na wyższy. Z tego powodu autorzy tej książki przyłączają się do wysiłków zmierzających do wygenerowania nowych zabawnych doświadczeń w klasach matematycznych, które mogą zanurzyć uczniów w interaktywnym i dynamicznym środowisku, pomagającym wytworzyć w nich pozytywne doświadczenia związane z nauczaniem tej ważnej dziedziny edukacji.