Przełomowe innowacje
Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.
(Z Wprowadzenia)
Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...] W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.
(Z Przedmowy do wydania polskiego)
Książka adresowana jest do:
- wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
- słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
- studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
- przedsiębiorców.
Wyróżnienie na VII Targach Wydawnictw Ekonomicznych 2011
W ramach Konkursu na Najlepszą Publikację o tematyce ekonomicznej 2009-2010 książka otrzymała podwójne wyróżnienie przez Jury w kategorii STRATEGIE BIZNESU oraz przez członków Studenckiego Koła Naukowego Ekonomii, działającego przy Szkole Głównj Handlowej w Warszawie.
Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.
Partnerzy wydania:
