Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU


Przełomowe innowacje(Miękka)

5.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka

Przełomowe innowacje

Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.

(Z Wprowadzenia)

Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...] W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje.

(Z Przedmowy do wydania polskiego)

Książka adresowana jest do:

  • wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),
  • słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,
  • studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,
  • przedsiębiorców.

VII Targi Wydawnictw Ekonomicznych 2011 Wyróżnienie na VII Targach Wydawnictw Ekonomicznych 2011

W ramach Konkursu na Najlepszą Publikację o tematyce ekonomicznej 2009-2010 książka otrzymała podwójne wyróżnienie przez Jury w kategorii STRATEGIE BIZNESU oraz przez członków Studenckiego Koła Naukowego Ekonomii, działającego przy Szkole Głównj Handlowej w Warszawie.

Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

Partnerzy wydania:

Nowoczesna Firma Konsultea.pl

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Christensen Clayton M.

Profesor Harvard Business School. Stworzona przez niego teoria przełomowych innowacji (disruptive technology) zapewniła mu status jednego z najważniejszych i najbardziej cenionych ekspertów w dziedzinie innowacji na świecie.

Autor łączy działalność naukową ze stałą obecnością w świecie biznesu, jako członek rad nadzorczych i zarządów przedsiębiorstw prywatnych i państwowych, a także doradca administracji USA.

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.Książka przeznaczona jest dla ...

Innowacje w opakowaniach żywności i napojów

Produkcja opakowań to aktualnie bardzo istotna gałąź przemysłu o zasięgu globalnym. Na jej dynamiczny rozwój wpływają w dużej mierze nowe rozwiązania technologiczne w zakresie opakowań żywności, napojów i innych produktów konsumpcyjnych.W pub...

Doskonalenie procesów odnowy strategicznej i innowacji przedsiębiorstw

Książka stanowi istotne kompendium wiedzy dotyczące zjawiska ochrony strategicznej, procesu innowacji organizacji oraz istniejących między nimi zależności, rozpatrywanych w kontekście modelu biznesu oraz przechwytywania wartości, a zaprezentowane w opr...

Innowacje i luka technologiczna w gospodarce globalnej opartej na wiedzy

Motywacją autora do podjęcia badań prezentowanych w tej pracy było dążenie do integracji różnych sposobów podejścia do zagadnienia luki technologicznej występujących w literaturze, dla powiązania koncepcji luki technologicznej z koncepcja...

Tradycja współcześnie repetycja czy innowacja

Tradycja – jako zjawisko i jako problem – pozostawała przez ostatnich kilka dziesięcioleci poza sferą większego zainteresowania badaczy literatury i kultury. Dopiero w ostatnich latach zaczęła coraz wyraźniej domagać się uznania, opisu i re...

Zarządzanie innowacjami

Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jedn...

Koncepcja innowacji wartości usługi edukacyjnej publicznej szkoły wyższej w Polsce

"Propozycja zastosowania (...) koncepcji innowacji wartości usługi edukacyjnej w publicznych szkołach wyższych jest pionierskim, ciekawym i wartościowym zamierzeniem. (...) Jest to monografia w pełni naukowa, interesująca, bardzo potrzebna i...

Osobliwości innowacji medycznych

Książka jest poświęcona ekonomicznej analizie innowacji medycznych. Autor stawia sobie za cel poznanie istoty innowacyjności w sektorze medycznym jako zjawiska gospodarczego. Dokonując oryginalnej egzegezy tego zjawiska, autor wskazuje na ograniczenia ...

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz

W książce „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom. Ujawnia, jak wiele spośród najbardzi...

Recenzje (1):

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Polecam tę książkę, musisz ją przeczytać. Więcej na moim blogu

http://brandsandpeople.blogspot.com/2010/10/przeomowe-innowacje-czyli-o-wyzszosci.html

Ocena: