MENU

Przez marketing do wzrostu

(Twarda)

8 zwycięskich strategii

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Przez marketing do wzrostu

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
„Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.
Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
„Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Poradniki

Inni Klienci oglądali również

62,06 zł
85,00 zł

Przekrój przez Mroza

Pierwszy wybór ilustracji Daniela Mroza do „Przekroju” to niesamowita galeria winiet, rączek, spisów treści i surrealistycznych tytulików Zagadek kryminalnych. A zarazem wzruszająca, zabawna, mądra opowieść o niezwykłym...
59,08 zł
79,00 zł

Pomiar marketingu i sprzedaży

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i miernik&oacu...
37,49 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
49,95 zł
54,90 zł

Zarządzanie przez algorytmy

Zarządzanie przez algorytmy przenika rzeczywistość społeczno-gospodarczą: od polityki i rządzenia państwem, administracji publicznej aż do transformacji różnych modeli biznesu, które w gospodarce cyfrowej obejmują w zasadzie wszystkie sektory, z główną...
25,61 zł
39,90 zł

Przez błękitne pola

W ośmiu opowiadaniach Claire Keegan, autorka Drobiazgów takich jak te, po raz kolejny udowadnia, że jest jedną z najznakomitszych irlandzkich pisarek. Mistrzowsko tworzy historie skupione na szczegółach i emocjach, a jej elegancka, klarowna proza pozos...
21,61 zł
34,00 zł

Trafiony, zatopiony! Jak pomóc dziecku (i sobie) przejść przez powódź emocji

Kiedy czujemy się zestresowani, zagrożeni albo przytłoczeni emocjami - nasz mózg przełącza się w jeden z trzech trybów alarmowych: walka, ucieczka, zamrożenie. Autorka to trzy typy reagowania nazywa powodzią emocjonalną. Powódź pot...
33,98 zł
43,35 zł

Pracuję z kartami przez cały rok Część 4

Seria Pracuję z kartami przez cały rok przeznaczona jest dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz mających trudności w uczeniu się. Materiał opracowano z uwzględnieniem zmian zachodz...
23,31 zł
34,00 zł

To wszystko przez ciebie

Julia, właścicielka dużej warszawskiej firmy PR-owej, prowadzi ustabilizowane życie samotnej trzydziestopięciolatki. Nieliczne wolne chwile, których nie poświęca pracy, spędza w swoim eleganckim apartamencie na Kabatach, na ogół sama, pon...
54,15 zł
79,00 zł

Kraków przez uchylone drzwi.

Kraków przez uchylone drzwi to podróż do zaginionego miasta, które w postaci ukazanej na zamieszczonych fotografiach nigdy nie istniało. Fotografia jest iluzją. Nigdy, czytelniku, nie wierz w to, co zobaczysz na zdjęciach. Ktoś chc...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!