MENU

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.

Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

60,03 zł
69,00 zł

Turystyczny poradnik medyczny

„Turystyczny poradnik medyczny” to podręczne źródło szybkiej, praktycznej informacji medycznej. Wskaże nam, jak zachować się w sytuacjach nieprzewidzianych, nagłych zachorowań, losowych zdarzeń czy urazów, które nieocze...
13,24 zł
19,00 zł

Maigret i sobotni klient

Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją historię życia - dziwna i zaksakującą.Bo Leona...
22,60 zł
31,50 zł

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
22,60 zł
31,50 zł

Rynek Prywatyzacja Interes publiczny

Książka przedstawia formułowane w ramach nowego zarządzania publicznego sposoby zapewniania obywatelom najważniejszych usług publicznych. Upowszechniło ono pogląd, że proste usługi komunalne, ale także edukacja czy ochrona zdrowia to zadania, kt&oacut...
56,50 zł

Techniki fryzjerskie pielęgnacji włosów Podręcznik do nauki zawodu fryzjer technik usług fryzjerskich

Podręcznik do nauki zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji A.19 (Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności doboru metod i technik pi...
20,02 zł
29,90 zł

Wybrzeże Środkowe część wschodnia mapa turystyczna 1:50 000

Wybrzeże Środkowe, część wschodniaDwustronnie laminowana mapa wybrzeża Morza Bałtyckiego od Sarbinowa po Ustkę, a w głąb lądu po Koszalin, Sławno i Słupsk. Obejmuje m.in. Mielno i Unieście, Łazy, Dąbki, Darłowo i Darłówko, Jarosławie...
13,85 zł
19,90 zł

Świętokrzyskie-mapa turystyczna plastik

Jedno z najmniejszych województw w Polsce – świętokrzyskie jest mocno zalesione. Nie bez powodu utworzono na jego terenie aż 9 parków krajobrazowych oraz Świętokrzyski Park Narodowy z piękną Puszczą Jodłową. W rejonie Bałtowa i Stąp...
75,40 zł

Usługi gastronomiczne Kwalifikacja T.15.3 Podręcznik do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych

Podręcznik do nauki: przygotowywania oferty usług gastronomicznych, planowania działań związanych z promocją gastronomii, kalkulacji kosztów, prowadzenia sprzedaży, doboru metod i technik obsługi, przygo...
29,81 zł
44,00 zł

Wadliwy klient

Nie ma głupich zleceń, są tylko wadliwi klienci. Detektyw Dominiczak jedzie na spotkanie z kolejnym zleceniodawcą. Sytuacja nie należy do przyjemnych, jako że szoferem Matyldy jest grabarz. Zdecydowanie nie sprzyja to negocjacjom, a co dopiero odmowie....

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!