MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

Satysfakcja zawodowa pielęgniarek pielęgniarzy w Polsce - Outlet

(Miękka)
0.00  [ 0 ocen]
Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Satysfakcja zawodowa pielęgniarek pielęgniarzy w Polsce - Outlet

Celem książki jest ukazanie, jak ważna jest satysfakcja zawodowa pielęgniarek dla sprawnego działania placówek świadczących usługi medyczne. Autorka wskazuje znaczenie właściwych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi mających na celu uzyskiwać wysoki poziom satysfakcji zawodowej oraz motywacji wśród pielęgniarek, a tym samym wpływać pozytywnie na ich wydajność i rentowność placówek medycznych.

W pierwszej części, na podstawie studiów literaturowych, zaprezentowany został dotychczasowy dorobek w zakresie tematyki satysfakcji zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki badanej grupy. Pozwala to na usystematyzowanie podstaw teoretycznych badanego zagadnienia oraz na stworzenie monograficznego opisu dotyczącego znaczenia satysfakcji zawodowej pielęgniarek w procesie zarządzania w sektorze opieki zdrowotnej, przede wszystkim relacji między satysfakcją zawodową pielęgniarek, a poziomem satysfakcji pacjentów–klientów oraz satysfakcją zawodową pielęgniarek, a poziomem zaangażowania pielęgniarek-pracowników.

W części drugiej zaprezentowane zostały wyniki badań własnych, identyfikujących poziom satysfakcji zawodowej w grupie zawodowej pielęgniarek wraz z analizą swoistych dla badanej grupy determinant satysfakcji zawodowej, warunkowanych poprawnie przebiegającym procesem zarządzania zasobami ludzkimi. Autorka omówiła wyniki analizy trendu zmian na przełomie lat 2007/2015. Ze względu na to, że celem badań była nie tylko diagnoza poziomu satysfakcji zawodowej pielęgniarek, ale i ocena związku uzyskiwanej satysfakcji zawodowej z deklarowanym przez pielęgniarki poziomem zaangażowania, opis zawiera także wyniki analizy „pewnego procesu” – związków przyczynowych, wykorzystując analizę ścieżkową. W oparciu o zgromadzony materiał badawczy, autorka proponuje model satysfakcji zawodowej pielęgniarek, uwzględniający komponentę zaangażowanie pracowników.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!