MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Social Media Marketing 2019

(Książka)

Use the Newest Success Strategies to Master the Best Channels through YouTube, Instagram, SEO, Facebook, and LinkedIn - Skyrocket Your Personal Brand

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 134,21 zł
Najniższa cena z 30 dni: 134,21 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

120,79
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Social Media Marketing 2019

Market your business to millions of potential customers with this strategy.


A proper strategy for marketing is essential in this current age. There are a lot of routes to take in marketing your business to the unlimited market that is social media. The right kinds of advertising for your business can make all the difference in your sales, profits, and brand recognition. Finding the most idea channels on which to advertise your business is an essential part of generating revenue.


Social Media Marketing 2019 is your ultimate guide to the newest strategies for mastery of the best channels, including YouTube, Instagram, SEO, Facebook, and LinkedIn. Utilizing these channels, getting the most out of your relationship with them, and understanding how they work will rapidly skyrocket the exposure of and return on your personal brand.   


Neglecting social media in the marketing of a modern brand is one of the most fatal mistakes a business can make in the year 2019. Social Media Marketing 2019 will show you exactly what the benefits are of exposing your brand on social media, how to let the public know you and your brand through social media, how to understand what the audience needs and wants, and how to deliver it.



You will learn:


  • How social media came to be such a cornerstone of modern marketing, and how it could be the lifeblood of your business.
  • How to relate to your audience through social media marketing to generate more profits.
  • What exactly you should be putting on social media to generate public interest and sales.
  • What personal branding is, what it means for the customer and your business, and how to achieve it.
  • How content marketing relates to your business and how it could provide real, tangible results for your business.
  • What types of content are best for your business to put out for potential customers.
  • How to create content that will keep your customers looking to you for the products and services you provide.
  • What channels are the most effective for you to utilize in marketing your business.
  • How to advertise in a way that will generate the scale of business you need to be bringing in.


This guide was designed to help you create the business you want to create and generating enough revenue to keep your brand growing rapidly. Get your brand name into the social media feeds of every potential customer with this strategy. Utilize this strategy and compel your customers to follow through with your products and convert their interest into sales for your business!


Exposure is such a key part of getting sales and prolonged viability for your business; don't neglect the strategy that will unquestionably get you the exposure you need to generate traffic for your business. Get your business onto this marketing launchpad today.


You can market your business to millions.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

49,12 zł
59,90 zł

Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono ...
25,03 zł
39,00 zł

Między dyskursami, sztukami, mediami.

Książka jest bez wątpienia pozycją wartościową, prezentującą tak teorię, jak i praktykę badawczą z obszaru nowoczesnej komparatystyki – zajmującej się problematyką „inter”: interdyscyplinarną, interdyskursywną, intersemiotyczną, inter...
64,78 zł
82,00 zł

Marketing usług zdrowotnych

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróż...
26,89 zł
36,75 zł

Dyskurs historyczny w mediach masowych

Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowe...
39,69 zł
44,10 zł

Nobel literacki XXI wieku Tom 2 2010 - 2019

Dwutomowa publikacja obejmuje interpretacje wybranych utworów dziewiętnaściorga noblistów, które – nie tylko według autorki – zasługują na szczególną uwagę. Niezależnie od czasu powstania omawianych tytułó...
31,08 zł
39,00 zł

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
36,37 zł
44,90 zł

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...
55,20 zł
69,00 zł

Marketing Automation

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and ever...
415,58 zł
461,75 zł

Social infrastructure

This monograph is devoted to an extremely important problem of today - the role of social infrastructure in improving the quality of life of the rural population. In spite of the fact that the work widely and thoroughly uses the data of specific sociol...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!