Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Sprawiedliwość marek(Miękka ze skrzydełkami)

0.00  [ 0 ocen ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
  • Wydanie: Warszawa, 2006

  • Autor: Simon Anholt

  • Wydawca: IMP

  • Typ oprawy: miękka ze skrzydełkami

Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Słowa kluczowe: książka Ekonomia Biznes

Sprawiedliwość marek

W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako "uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm" Sprawiedliwość marek wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej.

Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, Sprawiedliwość marek nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/no-logo.

Od pierwszego wydania w 2003 roku książka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menedżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
Sprawiedliwość marek przekonująco wykazuje, że kraje takie jak Polska mogą wykorzystać branding narodowy do dogonienia globalnej ekstraklasy gospodarczej. Swój materiał dowodowy Autor buduje na przykładach ponad 200 marek z krajów rozwijających się, które odniosły globalny sukces - nie ma wśród nich przypadków polskich. Dlatego wzbogaciliśmy książkę o prezentację najcenniejszej polskiej marki, co przynajmniej w części wypełnia tę lukę i osadza przesłanie książki w polskich

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

39,20 zł

Sprawiedliwość

Dobrobyt Ni XiaDemokracja Shi BiqiuCywilizacja Li XiaodongHarmonia Zhang WeiwenWolność Wu YujunRówność Wu XiaoyunSprawiedliwość Wang LvPraworządność Han Zhen Yan YuPatriotyzm Dong LihePoś...

Człowiek Rynek Sprawiedliwość Szkice

Pragnę polecić zbiór szkiców nie tylko działaczom i politykom lewicy - którym podsunąć mogą one szereg konkretnych wniosków i rozwiązań - ale tym wszystkim, którzy nie godząc się z obecnym biegiem spraw publicznych w ...

Sukces polskich marek kosmetycznych Piękne historie

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie to wyjątkowa opowieść stworzona z dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami najważniejszych firm kosmetycznych w Polsce. Rozmówcy wprowadzają Czytelnika w świat nie t...

Emocje moralne sprawiedliwość i motywacje społeczne

Mistrzowska koncepcja motywów ludzkiego działaniaJakie sytuacje mogą wyzwolić sprzeczne przekonania odnoszące się do przyczyn i skutków?Jeżeli Twoja sympatia nie przyjdzie na umówione spotkanie, to będziesz czuł i myśla...

Zarządzanie silną marką

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych &ndas...

Marka na cztery sposoby

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor...

Odpowiedzialność i sprawiedliwość w etyce Arystotelesa

Pojęcie sprawiedliwości – czy też oddawanej w ten sposób greckiej dikaiosunê – jest przedmiotem specjalnego traktatu twórcy Etyki nikomachejskiej, umieszczonego w piątej księdze jego dzieła. Co się zaś tyczy odpowiedzial...

Dzika sprawiedliwość.

Czy zwierzęta są zdolne do empatii, traktują się fair, współpracują i pomagają sobie nawzajem w kłopotach? Krótko mówiąc, czy zwierzęta przejawiają inteligencję moralną? Najnowsze badania naukowe rozbijają ustalone grani...
49,90 zł

Marek Kamiński Jak zdobyć bieguny Ziemi... w rok

Co łączy wyprawę na biegun północny z ekspedycją na południowy kraniec Ziemi, a co je różni? Czy łatwiej jest przejść na nartach Ocean Arktyczny, czy może Antarktydę, najzimniejszy kontynent świata? Dlaczego przed wyprawą warto tren...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!