Stała skuteczność kulturowa
Skuteczność kulturowa Twojej organizacji, czyli witalność w obliczu wyzwań, będzie decydować o tym, jak dobrze będziesz konkurować. Czym innym jest stworzenie odpowiedniej kultury, a czym innym podtrzymanie jej szybkiej ewolucji w konkurencyjnym tempie. Stała skuteczność przedłuża rentowny cykl życia każdej firmy. W miarę jak zmienia się środowisko biznesowe, istniejąca kultura ulega stagnacji lub dryfuje i staje się mniej istotna dla rynku. Celem tej książki jest zilustrowanie sposobu, w jaki kultura może ewoluować w kierunku czegoś lepszego w odniesieniu do obecnych i przyszłych wymagań środowiska biznesowego. Książka ta opisuje metodę, którą można wykorzystać do stworzenia i migracji do kultury, która jest stale zgodna z wizją organizacji i ma znaczenie dla jej rynków. Metoda ta nie tylko umożliwia ustanowienie elementów kultury w warstwie zarządzającej, ale także sprzyja przenoszeniu, asymilacji i wykorzystaniu w subkulturach, które istnieją wszędzie w strukturze organizacji.