Strategie i modele gospodarki elektronicznej
Książka zawiera omówienie pojęć, teorii, modeli i narzędzi pozwalających zrozumieć, w jaki sposób we współczesnej gospodarce opartej na wiedzy można zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną dzięki umiejętnemu zastosowaniu możliwości, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiają w niej jak najlepiej wykorzystać w niej najnowsze technologie i narzędzia informatyczne:
systemów zarządzania organizacją,
systemów zarządzania wiedzą,
systemów podejmowania decyzji.
Książka napisana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych w różnego typu szkołach wyższych do przedmiotów: informatyka w zarządzaniu, biznes elektroniczny, rynki elektroniczne, informatyka ekonomiczna, technologie zarządzania wiedzą, budowa aplikacji internetowych. Jest również przydatna dla projektantów, wdrożeniowców i użytkowników powiązań informatycznych wykorzystujących najnowsze technologie informatyczne.
Redaktorzy opracowania to pracownicy Katedry Informatyki Ekonomicznej Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach. Zespół autorów tworzą specjaliści z dziedziny informatyki ekonomicznej, w szczególności zajmujący się współczesnymi technologiami i narzędziami informatycznymi wspomagającymi biznes.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki PWN
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki PWN »
-
Nauki ekonomiczne i marketing »
-
Metody Ilościowe
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Gospodarka
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
E-commerce
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Gospodarka
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki techniczne »
-
Informatyka, Cybernetyka, Komputery »
-
Internet, WWW
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
E-commerce
-
Redakcja:
Olszak Celina M.,
Ewa Ziemba
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301151621
-
EAN:
978830115162102
-
Liczba stron:
452
-
Wymiary:
17.0x24.0cm
-
Waga:
0.70kg