MENU
Produkt pochodzący ze zwrotów, może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.

The Age of Spectacle - Outlet

(Miękka)

Adventures in Architecture and the 21st-Century City

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

The Age of Spectacle - Outlet

'A great storyteller . . . you would be hard pushed to find a more knowledgeable or entertaining [guide]' Icon

'Such an interesting book . . . I cannot recommend it enough.' Lauren Laverne


In Dubai, a luxury apartment block is built in the shape of a giant iPod. In China, President Xi Jinping denounces the trend of constructing `bizarre' new buildings in wacky shapes and colours. In Cincinnati, celebrity architect Zaha Hadid is paid millions to design a single `iconic' structure - with the hope of single-handedly transforming the region's ailing fortunes. These incidents are all part of the same story: the rise of the age of spectacle.

Over the last fifty years, there has been a revolution in how our cities operate. In The Age of Spectacle, Tom Dyckhoff tells the story of how architecture became obsessed with the flashy, the monumental and the ostentatious - and how we all have to live with the consequences. Exploring cityscapes from New York to Beijing, and from Bilbao to Portsmouth, Dyckhoff shows that we are not just witnessing a new kind of building: we are living through a fundamental transformation in how our urban spaces work. The corporate explosion of the last few decades has fundamentally shifted the relationship between architects, politicians and cities' inhabitants, fostering innovative new kinds of engineering and design, but also facilitating ill-conceived vanity projects and commercial power-grabs.

Timely, passionate and bursting with new ideas, The Age of Spectacle is both an examination of how twenty-first century cities work, and a manifesto for a radically new kind of urbanism. Our cities, Dyckhoff shows, can thrive in the age of spectacle - but only if they engage us not just with dazzling structures, but by responding to the needs of the people who inhabit them.

'Engaging . . . The "iconic" building is the most obvious architectural phenomenon of our age yet, somehow, no one has quite done what Tom Dyckhoff does with The Age of Spectacle, which is to tell its story clearly and plainly.' Rowan Moore, Observer

'First class. Finally, a book that nails the iconic movement - Tom Dyckhoff's The Age of Spectacle is the book that I wish I had written.' Simon Jenkins

'Unusually accessible [and] well argued.' Evening Standard

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!