The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia
To nie jest książka o strategii biznesowej.
Strategia zmienia się jak pory roku.
To książka o czymś znacznie trwalszym.
U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.
To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.
Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.
Te zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.
Gotowi? Zaczynamy?
***
Podcast Stevena Bartletta „The Diary of a CEO” (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż – odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast „The Diary of a CEO” jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem „pamiętnik” („diary”) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.
***
Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w „Forbesie”, „Business Insiderze”, „Financial Timesie” i „Guardianie”. Został zaliczony do grona „30 Under 30” „Forbesa” (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą „Dragons’ Den”. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka „Happy Sexy Millionaire” trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów „Sunday Timesa”.
***
Książka równie zaskakująca, co przekonująca. Rady Stevena zwielokrotnią twoje szanse na realizację najśmielszych marzeń. – Marie Forleo, autorka bestsellera „Wszystko da się ogarnąć”
Splatając wyniki najnowszych badań naukowych, własne doświadczenia i fascynujące historie, Steven podpowiada czytelnikom, jak na nowo zdefiniować sukces i wykorzystać w pełni swój potencjał. Lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma odwagę marzyć o rzeczach wielkich. – Jay Shetty, autor bestsellerów „Zacznij myśleć jak mnich” i „8 zasad miłości”
„Nigdy nie sprzeciwiaj się rozmówcy”, „nie zwalczaj przekonań, tylko wzbudzaj nowe”… Ta książka jest pełna zaskakującej mądrości, dzięki której dokonasz postępów w życiu osobistym i zawodowym. Szczerze polecam. – Scott Galloway, profesor Stern School of Business przy Uniwersytecie Nowojorskim
Nowa generacja CEO przejmuje świat biznesu. Hardzi, nieomylni prezesi ustępują miejsca tym, którzy mówią o swoich uczuciach, kierują się ciekawością i są gotowi pracować nad sobą (…) Steven Bartlett przewodzi tej rewolucji! Jego książka to niezbędnik każdego lidera, który chce wprowadzić siebie i nas w nową erę. – Simon Sinek, optymista, autor bestsellerów „Zaczynaj od DLACZEGO” i „Gra bez końca”
- Kategorie:
- Język wydania: polski
- ISBN: 9788367710978
- EAN: 978-83-67710-96-1
- Liczba stron: 380
-
Sposób dostarczenia produktu elektronicznegoProdukty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem na stronie Twoje konto > Biblioteka.Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
-
Ważne informacje techniczneMinimalne wymagania sprzętowe:procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturachPamięć operacyjna: 512MBMonitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bitDysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejscaMysz lub inny manipulator + klawiaturaKarta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/sMinimalne wymagania oprogramowania:System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows MobilePrzeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScriptZalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.Informacja o formatach plików:
- PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
- EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
- MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
- Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
Rodzaje zabezpieczeń plików:- Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie bardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.
- Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.