MENU

The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890-1959

(Twarda z obwolutą)
0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 273,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 230,98 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

212,98
Dodaj do schowka
Dostępność: w magazynie
Średnia liczba
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

The History of Graphic Design. Vol. 1, 1890-1959

History is a complex business. Fortunes boom and bust, empires wax and wane, and change—whether social, political, or technological—has its winners, its losers, its advocates, and its enemies. Through all the turbulent passage of time, graphic design—with its vivid, neat synthesis of image and idea—has distilled the spirit of each age.

This book is an in-depth history of graphic design from the end of the 19th century to the ’50s. It traces the evolution of this creative field from its beginning as poster design to its further development into advertising, corporate identity, packaging, and editorial design. Organized chronologically, the volume features over 2,500 seminal designs from all over the world, 71 of which are profiled in detail besides 61 leaders in the field, including Alphonse Mucha (chocolate advertisements), Edward Johnston (London Underground logo and typeface), El Lissitzky (constructivist graphics), Herbert Matter (photomontage travel posters from Switzerland), Saul Bass (animated opening titles), and A. M. Cassandre (art deco posters).

With his sweeping knowledge of the field, author Jens Müller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Meanwhile, in his introductory essay, David Jury situates graphic design from its point of origin in early printing, engraving, and lithography to striking creative developments in the 19th century. Each consecutive decade is then prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined.

As we move on from and reflect upon the 20th century, this first volume examines the foundations of what would influence some of the fastest-changing creative fields. Combined with Volume Two—which spans from the 1960s until today—the tomes offer the most comprehensive exploration of graphic design to date and a long-overdue recognition of its enormous contribution to economics, politics, social causes, the arts, media, and the way we see the world.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

36,44 zł
72,35 zł

The History of Sexuality Volume 3

In the third volume of his acclaimed examination of sexuality in modern Western society, Foucault investigates the Golden Age of Rome to reveal a decisive break from the classical Greek version of sexual pleasure. Exploring the moral reflections of phi...
215,01 zł
230,00 zł

Marvel By Design

As one of the most recognizable brands in the world, Marvel has spent the last 80-plus years inspiring generations of creatives through its approach to visual storytelling. Marvel’s comic books, in particular, established a distinct graphic langu...
35,77 zł
49,00 zł

Korespondencja 1945-1959

Lektura tych listów pogłębia i komplikuje sylwetki Camusa i Chiaromontego oraz ich współczesnych. W ich dialogu odsłania się także coś, co można nazwać duchem epoki, w której formowała się tożsamość europejska drugiej połowy XX wie...
50,20 zł
69,00 zł

The History of Magic

Three great strands of practice and belief run through human history: science, religion and magic. But magic - the idea that we have a connection with the universe - has developed a bad reputation.It has been with us for millennia - from th...
69,29 zł
99,00 zł

Domain-Driven Design dla .NET Core

Wdrożenie zasad projektowania dziedzinowego (DDD) jest szansą na uzyskanie doskonałych wyników projektowania oprogramowania dla złożonych wymagań biznesowych. Aby podejście DDD ujawniło swoje zalety, konieczne jest zrozumienie potrzeb użytkownik...
88,22 zł

A History of Chinese Literature

Herbert Allen Giles (8 December 1845 - 13 February 1935) was a British diplomat and sinologist who was the professor of Chinese at the University of Cambridge for 35 years. Giles was educated at Charterhouse School before becoming a British diplomat...
51,33 zł

The history of civilization in Europe

This book has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base for future generations. We have represented this book in the same form as it was first published. Hence an...
62,07 zł
89,90 zł

Design i moda w przedwojennej Polsce

Album poświęcony polskiemu designowi, wnętrzom i modzie w przedwojennej Polsce, w okresie od słynnej Wystawy Paryskiej w 1925 roku po rok 1939. Prezentować będzie najciekawsze projekty mebli, ceramiki użytkowej, zastawy stołowej, samochodów, motocykli,...
79,04 zł
97,00 zł

Sapiens A Graphic History, Volume 2

The second volume of an epic, beautifully illustrated graphic history of humankind, based on Yuval Noah Harari's internationally bestselling phenomenon When nomadic Homo sapiens settled to live in one place, they started working harder and ...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!