MENU
PWN wspiera profesjonalistów

Total Customer Growth

(Książka)

Win and Grow Customers for Life with ABM and ABX

0.00  [ 0 ocen ]
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły »
Cena katalogowa: 60,98 zł
Najniższa cena z 30 dni: 60,98 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

54,88
Dodaj do schowka
Dostępność: 3-5 dni
Towar na zamówienie
Dostawa i płatność
Termin wysyłki
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
- Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie.
- Pozostałe zamówienia realizujemy w terminie deklarowanym na stronie produktu.
- Czas oczekiwania na zamówienie = wysyłka + dostawa przez przewoźnika.
Dostawa i płatność
- Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski; od 299 zł dostawa GRATIS!
- Dla zamówień o wartości powyżej 500 zł wyłącznie płatność elektroniczna.


Przedpłata (Przelewy24)
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
12,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w punktach DPD
10,99 zł
0 zł
1 dzień
- InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł
0 zł
1 dzień
- ORLEN Paczka
9,99 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
10,99 zł
0 zł
2 dni
- Pocztex
11,99 zł
0 zł
2 dni
- Odbiór w księgarni PWN
0 zł
0 zł
2-3 dni

Pobranie
do 299 zł
od 299 zł
Dostawa 
- Kurier DPD
16,49 zł
0 zł
1 dzień
- Odbiór w Punktach Poczta, Żabka
14,99 zł
0 zł
1-2 dni
- Pocztex
15,99 zł
0 zł
2 dni

Total Customer Growth

"Rock Solid ABM Bible," - Charles Cantu, founder of Rest Digital


"TCG Will be the Next Acronym on Every Marketers Lips," - Bob Abrahamson, chief marketing officer, pCare


"This book is very well written and full of actionable insight. I especially appreciate the many free tools offered for download as part of the book purchase," - Kelly McDermott, chief marketing officer, of Caregility


"A fresh take on ABM. It's the sort of book you can come back to frequently for how-to's and ideas," - Drew Neisser, Founder of CMO Huddles and award-winning author



If you have read or considered great books like ABM is B2B by Sangram Vajre or A Practitioner's Guide to Account-based Marketing by Bev Burgess, you will enjoy this fresh and up-to-date take on ABM.

Adam and Ben speak with hundreds of sales and marketing leaders every year. Several recurring issues come up: How to get started with ABM, how to win and grow a more profitable customer base and how to turn marketing into a competitive advantage.

This book will answer these questions about ABM and propose a new, more holistic model for making your sales and marketing more effective.

ABM is part of the answer and is emerging as the way to acquire new and more profitable customers. In addition, a relatively new concept has emerged called "account-based experience" (ABX) that addresses how to cross-sell, upsell, and convert customers into evangelists.

This book proposes a new more efficient model that combines ABM, ABX, and other account-based strategies. We call it...


Total Customer Growth


Total Customer Growth is a system involving sales, marketing, and customer success to find, engage, convert, and grow profitable customers for life. It is a holistic approach to building a sustainable, long-term business model.

We wrote this book as a comprehensive practical guide to ABM, ABX, and Total Customer Growth. The book includes how-to guides, strategic rationales, examples, and references to online resources to help in your journey.

The book is divided into four parts:

Part 1 - Strategic Foundations of Total Customer Growth

  • Chapter 1 Why ABM Is Transforming B2B Sales and Marketing
  • Chapter 2 The Total Customer Growth Framework
  • Chapter 3 Starting with Intent
  • Chapter 4 Targeting
  • Chapter 5 The Buyer Journey
  • Chapter 6 ABM Campaign Strategies and Personalization
  • Chapter 7 Engagement and Content Planning

Part 2 - Putting ABM into Action

  • Chapter 8 The ABM Technology Platform
  • Chapter 9 SDRs: ABM's Secret Weapon
  • Chapter 10 Measurement Matters

Part 3 - ABM to ABX

  • Chapter 11 Envisioning ABX and Total Customer Growth
  • Chapter 12 Account Insight-Driven Growth
  • Chapter 13 Turning Customers into Positive Influencers

Part 4 - Get Moving. Get Scaling.

  • Chapter 14 Think/Crawl/Walk/Run
  • Chapter 15 Scaling and Evolving
  • Chapter 16 Being Agile
  • Chapter 17 The Total Customer Growth Organization


  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Inni Klienci oglądali również

60,73 zł
67,48 zł

The Growth of the British Empire (Yesterday's Classics)

Book V in The Story of the World series, by M. B. Synge, 'The Growth of the British Empire,' treats the revolutions in South America and Mexico, the Boer War in South Africa, and the exploration of Central Africa, the Greek and Italian wars for inde...
78,15 zł
86,83 zł

How Creating Customer Value Makes You a Great Executive

Customer value is an overused and mis-understood term. Chris Ross said, OThere's a strong argument for changing the term 'marketing' and renaming it 'value creation'.Ó Companies fail to create value as well as they could because tools of customer value...
71,04 zł
78,93 zł

Growth

Can a woman who never learned to stand up for herself find the courage to speak up for her son?Karen is a happily married, slightly frazzled mothe...
77,51 zł
86,12 zł

Understanding Customer Motivation

Customers are interested in products and services that fulfill their needs and wants. If a customer doesn't have a perceived need or want then it is unlikely that they will buy. As an experienced salesperson, you must create need and motivate your cust...
64,67 zł
71,85 zł

A Growth Mindset for Teens

Turn your setbacks to breakthroughs and fears to power with this guidebook on developing a growth mindset - become a responsible and resilient adult! 
354,92 zł
394,35 zł

Foreign Aid and Economic Growth in Ethiopia

Although foreign aid has been used as an important instrument to achieve various development goals, its effectiveness is mired in controversy. While opponents of foreign aid argue that aid crowds-out domestic saving and investment activities, weakens d...
319,55 zł
355,05 zł

Education, Human Capital Accumulation, and Economic Growth

The supply of human capital in production activities is a function of the quality and volume of education services provided at the basic and tertiary levels in the education system. Accordingly, the allocation of resources by government to education is...
53,13 zł
59,03 zł

Sixty Days of Reading Enlightenment and Spiritual Growth

I was inspired by God to write a book to help people in their everyday life struggles. We all face different circumstances each day. Sometimes we know what to do, other times we don’t. This book will help you to know the answer when the proble...
155,65 zł
172,94 zł

Customer Science

Customer Science examines the strategic principles that define the customer experience. Building on the recent findings in the domains of behavioral economics and social psychology, Customer Science

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!