Informacja o cookies
Strona ksiegarnia.pwn.pl korzysta z plików cookies w celu dostarczenia Ci oferty jak najlepiej dopasowanej do Twoich oczekiwań i preferencji, jak również w celach marketingowych i analitycznych. Nasi partnerzy również mogą używać ciasteczek do profilowania i dopasowywania do Ciebie pokazywanych treści na naszych stronach oraz w reklamach. Poprzez kontynuowanie wizyty na naszej stronie wyrazasz zgode na uzycie tych ciasteczek. Wiecej informacji, w tym o mozliwosci zmiany ustawien cookies, znajdziesz w naszej Polityce Prywatnosci.
MENU

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw(Miękka)

Podstawy teorii

3.50  [ 4 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN
Dodaj do schowka
Tańsza dostawa z tytułami PWN

Zarządzanie finansami przedsiębiorstw

Prezentujemy trzecie, uaktualnione w związku z przyjęciem Polski do Unii Europejskiej, wydanie podręcznika, który zyskał już uznanie wykładowców i studentów!

Autorzy - wybitni specjaliści w tej dziedzinie - koncentrują się głównie na teoretycznych aspektach zarządzania finansami firm. W poszczególnych rozdziałach omawiają:

  • ogólne problemy związane z zarządzaniem finansami firmy,
  • zagadnienia teoretyczne, dostarczające praktycznych narzędzi wykorzystywanych w procesie podejmowania decyzji w tym zakresie,
  • zagadnienia związane z wyborem programu inwestycyjnego firmy, kształtowaniem struktury kapitału niezbędnego do sfinansowania tego programu, w tym poprzez emisję i sprzedaż papierów wartościowych oraz leasing,
  • sposoby analizy osiąganych rezultatów gospodarowania oraz rolę i zakres planowania finansowego,
  • motywy i rachunek efektywności działań polegających na przejmowaniu jednych przedsiębiorstw przez inne lub dobrowolnego ich łączenia się,
  • pojęcie inżynierii finansowej i jej zadania,
  • międzynarodowe aspekty zarządzania finansami firmy.

W obliczu wzrostu znaczenia mikroekonomicznej wiedzy finansowej w wykształceniu współczesnego ekonomisty podręcznik polecany jest studentom wszystkich kierunków studiów ekonomicznych oraz zarządzania.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Jan Czekaj

Urodzony w 1950 roku; profesor doktor habilitowany Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierownik Katedry Rynków Finansowych AE, dyrektor Centrum Badań nad Sektorem Finansowym. W latach 1994-1995 członek Rady Nadzorczej GPW w Warszawie. W latach 1995-1996 członek Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. W okresie 1994-1996 wiceminister przekształceń własnościowych. Od 2004 roku członek Rady Polityki Pieniężnej.

Autor licznych artykułów, książek i ekspertyz o charakterze naukowo-dydaktycznym m.in. z zakresu funkcjonowania rynku kapitałowego, problematyki zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz procesów transformacji gospodarki planowanej centralnie.

Zbigniew Dresler

Profesor doktor habilitowany Akademii Ekonomicznej w Krakowie, kierownik Katedry Finansów Przedsiębiorstw, autor wielu publikacji naukowych, dydaktycznych oraz ekspertyz dla praktyki gospodarczej z zakresu finansów przedsiębiorstw.

Zarządzanie energią w przedsiębiorstwie

W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębior...

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizac...

Doskonalenie systemu zarządzania finansami w jednostkach administracji publicznej

Dotychczasowe systemy zarządzania w administracji publicznej są nieskuteczne zwłaszcza w kontekście współczesnej roli informacji i jej wykorzystywania (Strategia kierunkowa rozwoju informatyzacji Polski do roku 2013 oraz perspektywiczna prognoza...

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jes...

Doskonalenie przedsiębiorstw

Występowanie rozmaitych problemów w działalności przedsiębiorstw jest nieuniknione. O sukcesie organizacji decyduje umiejętność skutecznego pokonywania przeszkód i wdrażania rozwiązań mających na celu ciągłe doskonalenie. Niestety, umieję...

Zarządzanie partnerstwami transgranicznymi organizacji uczących się

Praca stanowi wartościowe pod względem poznawczym oraz praktycznym opracowanie naukowe, ukazujące problemy międzynarodowej współpracy organizacji w strefach przygranicznych w nowym, unikalnym świetle. Koncentracja uwagi na zagadnieniach wzajemne...

Europeizacja małych i średnich przedsiębiorstw

Problematyka małych i średnich przedsiębiorstw w literaturze ekonomicznej w kontekście ich umiędzynarodowienia zajmuje względnie niewiele miejsca (...). Znaczenie MŚP w gospodarkach poszczególnych krajów jest jednak bardzo duże – ich udział w cał...

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech

Publikacja jest monografią naukową, zawierającą całościowe ujęcie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw z branż wysokich technologii.Książka może być inspiracją dla naukowców, badaczy i doktorantów do prowadzenia dalszyc...

Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych

Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?Zmiany zachodzące w otoczeniu szk&o...

Recenzje

Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!