Zarządzanie marką w segmencie B2B
Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu - Philipa Kotlera, ijedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, azarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z "życia" najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są: Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
Nasz partner:

-
Kategorie:
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Marketing
-
Książki »
-
Publikacje akademickie
-
Książki »
-
Publikacje PWN »
-
Podręczniki akademickie »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Zarządzanie, organizacja, strategie
-
Książki »
-
Publikacje specjalistyczne »
-
Nauki ekonomiczne »
-
Marketing, reklama, PR »
-
Marketing
-
Język wydania:
polski
-
ISBN:
9788301152383
-
EAN:
978830115238301
-
Liczba stron:
268
-
Wymiary:
17.0x24.4cm
-
Waga:
0.54kg
Philip Kotler
Profesor; niekwestionowany guru marketingu, laureat licznych nagród za wkład w rozwój wiedzy o marketingu m.in.: Distinguished Marketing Educator Award (Nagrody honorowego wykładowcy marketingu, 1985), Leader in Marketing Thought (Lidera myśli marketingowej, 1975), Marketer of the Year (Marketingowca roku, 1995).
Autor wielu publikacji, w tym dwóch podstawowych podręczników: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola oraz Marketing. Podręcznik europejski.
Wykładowca marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University w Evanston i doradca w takich firmach, jak: IBM, General Electric, AT&T czy Bank of America.