MENU

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

(Książka)
4.00  [ 2 oceny ]
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły »
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka
Zarezerwuj i odbierz w księgarni stacjonarnej PWN

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz ? stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz ? czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
NAZWA I FORMAT
OPIS
ROZMIAR

Przeczytaj fragment

Słowa kluczowe: książka Poradniki

Inni Klienci oglądali również

35,91 zł
39,90 zł

Dżiu-Dżicu czyli źródło zdrowia, siły i zręczności

Zygmunt Kłośnik - Januszowski był jednym z ojców polskiego dziennikarstwa sportowego. Był redaktorem „Przewodnika Sportowego” (pod auspicjami Towarzystwa Gimnastycznego Sokół), „Słowa Polskiego” (stworzył pierwszy ...
17,73 zł
24,90 zł

Dziewczynka z wielkimi marzeniami

Wysmakowana i inspirująca opowieść,w której każda z nas – dziewcząt – odnajdzie siebie...W błękitnych oczach Josephine wirowały dwie przeciwstawne iskry. Marzenie i Zagubienie. Dziewczynka, która oddała serce...
60,00 zł
75,00 zł

Cmentarze przy Wielkiej Alei w Gdańsku 1867 - 1945

Książka „Cmentarze przy Wielkiej Alei w Gdańsku. 1867 – 1945” przedstawia dzieje rozległego założenia cmentarnego, które powstało u schyłku lat 60. XIX stulecia w rejonie Wielkiej Alei czyli obecnej alei Zwycięstwa. Historia cm...
22,04 zł
34,00 zł

Dekalog świadomego pożyczania czyli rola kredytu w życiu człowieka

Rafał Tomkowicz jest związany z polskim rynkiem finansowym od 14 lat. Specjalista w zakresie wiedzy o finansach osobistych. Pełnił funkcje menedżerskie i doradcze w kilku dużych instytucjach finansowych. Jest autorem wielu publikacji poświęconych banko...
26,60 zł
42,90 zł

Nasz Benedykt czyli kwiatki Josepha Ratzingera

Papież z poczuciem humoru Podobno już jako czterolatek ogłosił, że zostanie kardynałem. Złościł się, gdy wołano na niego „Józio”. Był marnym sportowcem i plastykiem, ale grywał w kości, i to z samym Günterem Grassem! A przynajmniej tak twierdził ten os...
44,91 zł
49,90 zł

Historia wielkiej miłości

Kiedy kochasz całym sercem… Kiedy jesteś gotowa zmienić wszystko, by żyć w szczęściu i w miłości. Kiedy twój świat nagle się wali, a ty uświadamiasz sobie, że twój ukochany zmarł i nigdy do ciebie nie powróci. Nagle tracisz ...
49,41 zł
54,90 zł

Wielka Księga Ptaków

Książka zapoznaje z różnymi gatunkami otaczających nas przedstawicieli świata ptaków. Jest bogato ilustrowana i podaje rozmaite interesujące informacje, które rozbudzą miłość do przyrody.
14,89 zł
22,90 zł

Wielkie problemy malych ludzi Nie daj się gnębić

Pewnie każdy choć raz doświadczył przykrości ze strony kolegów. Zdarza się, że ktoś powie coś niemiłego, szturchnie, zażartuje tak, że śmieje się tylko on sam. Bywa i tak, że ktoś robi niemiłe rzeczy bardzo często i po to, żeby sprawiać innym przykrość...
53,91 zł
59,90 zł

Lider czy Boss, czyli problemy pracy menedżera

Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec oraz szkoleniowiec w zakresie organizacji i zarządzania firmami. Ma na swoim koncie ponad 40 opracowanych i wdrożonych systemów organizacji i zarządzania, w tym kilka nagrodzonyc...

Recenzje (1):

Pisemne recenzje mogą być dodawane wyłącznie przez klientów zarejestrowanych w sklepie. Na liczbę gwiazdek wyświetlanych przy produkcie składają się również oceny produktów, dodanie których nie wymaga posiadania konta.

Publikujemy wszystkie recenzje produktów, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Jeśli wiemy, że produkt został zakupiony przez recenzenta, oznaczamy to ikonką

Najnowsze | Najbardziej pomocne

Tworzenie marki nie jest takie łatwe jak nam się wydaje. Spójny obraz nasycony pożądanymi przez odbiorców emocjami jest ważnym elementem powodzenia produktów, firm oraz osób. Jak odnieść sukces? W jaki sposób zbudować markę w świecie, w którym już wszystko istnieje i trudno przebić się przez gąszcz konkurencji? Jak łamać konwencje, aby przyciągnąć odbiorców? Grzegorz Kosson w swojej książce „Złam konwencje, czyli jak stworzyć markę” opowiada nam w bardzo prosty sposób o kolejnych etapach tworzenia upragnionych produktów oraz budowaniu marki. Autor daje liczne wskazówki pozwalające odnaleźć nam się w świecie idei, które chcemy zaoferować klientom, ale przede wszystkim zmusza do odnalezienia własnej misji przekładającej się na przekonujący obraz. Kosson podkreśla niebanalność swoich przekazywanych informacji również przez formę książki, która jest kwadratowa, a do tego tekst, wykresy, grafiki, schematy nie są wciśnięte pomiędzy nadmiar słów. Tu mamy do czynienia jednocześnie z oszczędnością i rozrzutnością: autor nie zalewa nas słowami i pozwala nie czuć przytłoczenia informacjami zawartymi na jednej stronie, dlatego znajdziemy tam dużą czcionkę, esencję informacji na połaciach białego papieru, na którym możemy zapisać swoje spostrzeżenia, uwagi.
Na wstępie Grzegorz Kosson zaznacza, że każde działanie mające na celu kreowanie marki musi posiadać szerszą wizję. W czasach, kiedy odbiorca atakowany jest wieloma rodzajami podobnych produktów musimy wiedzieć, jakie pozytywne emocje chcemy w nim wywołać, jakie wywołuje konkurencja i znaleźć coś, co nas odróżni. Wartości, z którymi może utożsamić się marka pozwala na ocenę, w którym obszarze piramidy potrzeb Maslowa jesteśmy. Poza dokładnym zobrazowaniem Schematu Hegla wykorzystywanym w marketingu, w książce znajdziemy wyjaśnienie, w jaki sposób przekazywać świat wartości odbiorcom. Do jednych z narzędzi należy tworzenie opowieści marki (tzw. brand story) wykorzystujących wyobraźnię i wrażliwość odbiorcy. Kolejnym narzędziem jest szukanie wizerunku użytkownika (brand persona) marki za pomocą powtarzania pytania „dlaczego”. Kolejnym elementem budowania marki jest oddziaływanie na wszystkie zmysły. Całość podsumowują opowieści o wielkich markach, które każdy z nas zna.
Książka na pierwszy rzut oka dedykowana jest specjalistom od kreowania wizerunku, marketingowcom, ale uważam, że powinni po nią sięgnąć wszyscy chcący iść pod prąd, łamać stereotypy, realizować swoje cele i w interesujący sposób prezentować siebie pracodawcom. Tworzenie wizerunku, marki to długi proces odkrywania siebie, swoich mocnych stron i możliwych do zaoferowania pozytywnych emocji, które przełożą się na wysokość wynagrodzenia. Na pewno powinna to być lektura obowiązkowa dla wszelkiego rodzaju twórców, dla których spójny wizerunek jest niezwykle ważny.
Książkę Grzegorza Kossona polecam każdemu, kto jest zdolny do wykrzesania z siebie odrobiny wysiłku w celu zmiany swego życia, otoczenia i chcącego odnosić sukcesy w swojej dziedzinie.

Ocena: