Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę - Outlet
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz ? stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.
Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz ? czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
-
Kategorie:
-
Książki »
-
Poradniki
-
ISBN:
9788363566098
-
EAN:
9788363566098
-
Liczba stron:
152
-
Wymiary:
21.0x21.5cm
-
Waga:
0.35kg